Zaworek pcv - w którą stronę powinien przepuszczać?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2013, 09:13 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:09
Ja mam zaślepiony
zaworek, a rurka z odmy idzie do prowizorycznego oil catch tanka, więc na filtr nic
nie leci.
A tej wiosny zrobię
przedłużkę rurki odmy i puszczam pod auto, bo zapach ciepłego oleju z oil tanka na
postoju idzie prosto do nawiewu i tym samym do wnętrza autadzieki za instrukcje zaslepienia
pytanie odnosnie oil catch
czy zamiast wymieniac rurke to może odrazu od niej zejśc pod silnik ?? jesli dobrze sobie to wyobrażam
albo jak bedziesz miał chwile to wrzuc fote jak to wyglądaDzieki
-
napisał 30 wrz 2013, 13:35 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 01:09
Wcześniej miałem oil catch tanka z buteleczki plastikowej, a teraz puściłem odmę pod auto - wychodzi w okolicach prawego mocowania wahacza
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2013, 16:17 ostatnio edytowany przez Scaramanga 11 lis 2016, 01:09
E...tam, bardzo dziękuję za jednoznaczną odpowiedź. Dla mnie łatwiej będzie zamontować to jednak tym czarnym końcem pewnie z dodatkiem silikonu wysokotemperaturowego tylko dłuższe śrubki muszę znaleźć.
Edit: Zamocowane, ciemność wieczoru mnie wypędziła, jutro rano się okaże:-)
Edit2: Maleństwo zyskało inne życie:). Falowanie zniknęło. Odpiłowałem w połowie ten cienki czarny walec, rozpiłowałem otwór w metalowej obejmie i niebieski element się zmieścił. Nawet śrubki odpowiedniej długości znalazłem.
Dziękuję za pomoc. -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2013, 21:05 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:09
Wcześniej miałem
oil catch tanka z buteleczki plastikowej, a teraz puściłem odmę pod auto - wychodzi
w okolicach prawego mocowania wahaczaczyli z tego węzyka co mam czy jakoś inaczej to rozwiązać ?? i jak ??
-
napisał 1 paź 2013, 03:35 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 01:09
czyli z tego węzyka
co mam czy jakoś inaczej to rozwiązać ?? i jak ??Jak chcesz puścić pod auto to musisz mieć z 80 cm wężyka pasującego średnicą do wyjścia odmy na pokrywie zaworów. A wejście odmy w obudowie filtra powietrza też musisz zaślepić i to dokładnie, żeby nie łapał lewego powietrza
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 04:45 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:09
dzięki za info bede robił ja bede ustawiał tps-a
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 18:50 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:09
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 18:58 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:09
dla mnie wiocha. co wam wszystkim przeszkadza puszczenie odmy do filtra powietrza.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 19:53 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:09
ja przy okazji jak złamałem zaworek pcv to to zrobilem zeby w filtrze nie bylo oleju
-
napisał 2 paź 2013, 03:27 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 01:09
dla mnie wiocha. co
wam wszystkim przeszkadza puszczenie odmy do filtra powietrza.Filtr powietrza zasyfiony, u mnie dodatkowo w rurce odmy zimą zbiera się szlam o konsystencji i kolorze musztardy oraz dużo skroplonej pary wodnej. A tak niech sobie leci pod auto
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 paź 2013, 14:25 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:09
Filtr powietrza
zasyfiony, u mnie dodatkowo w rurce odmy zimą zbiera się szlam o konsystencji i
kolorze musztardy oraz dużo skroplonej pary wodnej. A tak niech sobie leci pod autodokladnie to samo bylo
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 paź 2013, 20:21 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:09
a wiecie chociaz po co podłączamy podciśnienie do silnika ? poczytajmy sobie coś z tematu "przewietrzanie skrzyni korbowej"
zawsze mozna zrobić OCT w układzie zamkniętym
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 paź 2013, 06:40 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:09
Ja narazie pojeżdze zobacze czy coś sie bezie działo zawsze mozna zmienic bez problemu
-
napisał 3 paź 2013, 15:20 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 01:09
U mnie nic złego się nie dzieje przez ponad 4 lata od modyfikacji
Pali dobrze, spalanie w normie