Dolot Suzuki Swift 1.3 (co zrobić z czujnikiem powietrza)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lut 2013, 14:20 ostatnio edytowany przez leniu1992 11 lis 2016, 01:05
Zabieram się za dolot, ale co zrobić z czujnikiem.?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lut 2013, 15:05 ostatnio edytowany przez Colin 11 lis 2016, 01:05
Masz 2 opcje:
1. Wyrzucic
2. ZostawicPolecam nr 2.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lut 2013, 19:53 ostatnio edytowany przez leniu1992 11 lis 2016, 01:05
zostawić ok, ale jak go usytuować.?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lut 2013, 20:24 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:05
a co robisz z dolotem ? umiejscowić w dolocie ...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lut 2013, 13:50 ostatnio edytowany przez leniu1992 11 lis 2016, 01:05
masz na to jakiś sprawdzony patent.?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lut 2013, 14:47 ostatnio edytowany przez Colin 11 lis 2016, 01:05
Zrob tak, zeby mierzyl temp powietrza wpadajacego do silnika a nie temp w komorze silniak i bedzie dobrze.
-
napisał 16 lut 2013, 21:00 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 01:05
Zrob tak, zeby
mierzyl temp powietrza wpadajacego do silnika a nie temp w komorze silniak i bedzie
dobrze.A można przedłużyć kabelek od czujnika bez zmiany jego rezystancji?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lut 2013, 21:26 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:05
a jaki dolot robisz, co zm,ieniasz
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lut 2013, 23:54 ostatnio edytowany przez leniu1992 11 lis 2016, 01:05
chce zlikwidować te ufo (filter), i poprowadzić rurę ze stożkiem w osłonie termicznej
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lut 2013, 06:48 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:05
metalowy dolot? plastik? co to za problem dziurę na czujnik zrobic?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lut 2013, 09:27 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 lis 2016, 01:05
No pewnie, robisz otwór w nowym dolocie na czujnik w tym miejscu, gdzie jest usytuowany teraz w tym ufo, przekładasz tą gumowa uszczelke z tego starego dolotu do nowego i wkładasz czujnik. Ot cała filozofia
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lut 2013, 09:51 ostatnio edytowany przez leniu1992 11 lis 2016, 01:05
ale powiedzcie chyba najlepszy metal i w razie gumowe kolanka, będą najlepsze no i oczywiście jakiś dowolny filter z k&n
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lut 2013, 11:17 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:05
ja chce wiedzieć z czego zrobisz nakładkę na monowtrysk... nie myśl o kolankach tylko o tym.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lut 2013, 13:25 ostatnio edytowany przez myszywy 11 lis 2016, 01:05
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lut 2013, 15:00 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:05
wlasnie mi rozerwało puszkę moją (strzał LPG w dolot)... i o tym mi kolega wspominał ze moze bedzie pasowało.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2013, 17:08 ostatnio edytowany przez leniu1992 11 lis 2016, 01:05
próbuję wymyślić jakaś sensowną puszkę zamiast tego "ufo" co jest teraz, ale ni chuchu.. nie mam żadnej koncepcji...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2013, 18:31 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:05
vitara 1.6 8V skracana i spawana pucha aluminiowa.
do tego się przymierzam
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2013, 19:44 ostatnio edytowany przez Colin 11 lis 2016, 01:05
próbuję wymyślić
jakaś sensowną puszkę zamiast tego "ufo" co jest teraz, ale ni chuchu.. nie mam
żadnej koncepcji...Ale ma wyrczec a nie jechac, czy jechac a nie wyrczec?
Zasadniczo jak nie chcesz spowolnic samochodu to racze nie szalec z tym filtrem -
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2013, 21:50 ostatnio edytowany przez leniu1992 11 lis 2016, 01:05
jak zrobisz to podrzucisz foto, zobaczymy coś to wymodził
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2013, 21:50 ostatnio edytowany przez leniu1992 11 lis 2016, 01:05
i wyrczeć i jechać