Co bardziej obniża osiągi auta?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2012, 08:34 ostatnio edytowany przez indii 11 lis 2016, 00:49
albo lekką 15 a
są takie co ważą mniej jak 6kg sztukaMoje 16" ważyły 5,5 Więc lekka 15" to okolice max 5 kg
Duży wpływ ma masa kół i średnica. Szerokość tak jak ktoś napisał przy większych prędkościach.
-
napisał 2 lis 2012, 03:31 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:49
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2012, 08:06 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 00:49
Bo fondmetale są z surowego amelinium i można je spolerować, a kolega MKV sobie je proszkowo ciachnął na czarno
Oryginalnie jest coś koło tego, ja mam tylko dekielek tryśnięty farbąChcę takie!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2012, 21:25 ostatnio edytowany przez memphis 11 lis 2016, 00:49
Witam.Podepnę się pod temat,czy sprawdzał ktoś, o ile poprawią się czasy na 1/4 mili po założeniu lekkich felg aluminiowych do swifta gti?
Obecnie posiadam 15 calowe felgi Fondmetal i muszę przyznać że do lekkich nie należą.
Czy zmiana rozmiaru z 15 na 14 cali wpłynie na poprawę czasów? -
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2012, 21:33 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 00:49
zmiejszysz też srednicę koła np z gumą 185\50 wtedy masz znacznie krótsze biegi a to akurat Swift lubi
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2012, 21:37 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 lis 2016, 00:49
Chcę takie!
tutaj masz nawet i lepsze i nie za duza cene
http://tablica.pl/oferta/4x114-3-piekne-felgi-15-zender-CID5-ID1Bh6w.html#0709632a;r:;s:
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2012, 21:40 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 00:49
Nie są lepsze
Będą 14" -
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2012, 21:48 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 lis 2016, 00:49
14 male
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2012, 21:58 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 00:49
Słuchaj...jak mniejsze koła to lepiej za*******a
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2012, 22:20 ostatnio edytowany przez memphis 11 lis 2016, 00:49
zmiejszysz też
srednicę koła np z gumą 185\50 wtedy masz znacznie krótsze biegi a to akurat Swift
lubiTak,tylko że na seryjnej skrzyni i oponach 195/45/15 ćwiartkę kończę na 3 biegu, a po zmianie felgi na 14 cali będę musiał wbić 4, dlatego nie jestem pewien czy czas się poprawi.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2012, 22:24 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 00:49
zawsze można dać wtedy wyższa oponę i bardzo popularna typu 185\55 i bedzie to samo co Twoje 195\45\15 .
Lekka felga sporo daje , przerobilem troche felg w swifcie i czuć róznicę.
-
napisał 4 lis 2012, 05:59 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:49
Chcę takie!
Masz ładne borbety i kombinujesz
-
napisał 4 lis 2012, 06:03 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:49
tutaj masz nawet i
lepsze i nie za duza cene
http://tablica.pl/oferta/4x114-3-piekne-felgi-15-zender-CID5-ID1Bh6w.html#0709632a;r:;s:Takie ma mój znajomy z pracy założone na Passacie B4 i kiepsko to wygląda w tak dużym aucie. Założone ma do tego opony o mega wysokim profilu i wygląda jakby to 13" były
Co innego do starego Polo albo jakiegoś innego małego autka - z niskim profilem byłoby nieźle. Tyle tylko, że w takim wzorze za dużo jest "mięsa" i felga wygląda strasznie ciężko
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 11:38 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 00:49
Masz ładne borbety i kombinujesz
Chcę trochę poprawić dynamikę auta...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 12:22 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 lis 2016, 00:49
I tak rajdówka z tego nie będzie, idąc tym tropem wywal audio jeszcze to schudnie...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 12:41 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 lis 2016, 00:49
I tak rajdówka z
tego nie będzie, idąc tym tropem wywal audio jeszcze to schudnie...1.0 a 1.3 w Swifcie to dwa różne światy Ale fakt, ja po przejściu z 155/70/13 na 185/65/13 po to żeby nie zrywał tak przyczepności czułem różnice w dynamice, więc nie chce myśleć co jest na szerokiej 15
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 16:04 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 00:49
I tak rajdówka z tego nie będzie, idąc tym tropem wywal audio jeszcze to schudnie...
Głupoty
Byś musiał się przejechać na jednych i drugich kołach
Skoro spalanie spadło o prawie 1,5 litra (nie oszczędzając) to chyba widać, że ma lżej... -
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 20:00 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 lis 2016, 00:49
Przecież miałem 15 195, teraz mam seryjne 13. Dynamika faktycznie trochę lepsza na seryjnych kółkach, zaś spalanie - bez różnicy, a zawsze tankuję pod korek. Ba, w trasie to mi na tych 15 mniej wychodziło o pół litra i sam się zastanawiam o co chodzi . Może bardziej deptam, w każdym razie w nosie mam Ekodrajwing i przez ten litr na 100km nie umrę
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 20:05 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 00:49
Co do spalania to też ten litr aż mnie tak nie boli, ale przyspieszenie lepsze by się przydało
Dlatego będzie wymiana -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2012, 00:08 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 lis 2016, 00:49
Przecież miałem 15
195, teraz mam seryjne 13. Dynamika faktycznie trochę lepsza na seryjnych kółkach,
zaś spalanie - bez różnicy, a zawsze tankuję pod korek. Ba, w trasie to mi na tych
15 mniej wychodziło o pół litra i sam się zastanawiam o co chodzi . Może bardziej
deptam, w każdym razie w nosie mam Ekodrajwing i przez ten litr na 100km nie umręróżnica w oponach i felgach ... bo tego nie podałeś, a nikt nie jest wróżbitą z fusów