Co bardziej obniża osiągi auta?
-
14 male
-
Słuchaj...jak mniejsze koła to lepiej za*******a
-
zmiejszysz też
srednicę koła np z gumą 185\50 wtedy masz znacznie krótsze biegi a to akurat Swift
lubiTak,tylko że na seryjnej skrzyni i oponach 195/45/15 ćwiartkę kończę na 3 biegu, a po zmianie felgi na 14 cali będę musiał wbić 4, dlatego nie jestem pewien czy czas się poprawi.
-
zawsze można dać wtedy wyższa oponę i bardzo popularna typu 185\55 i bedzie to samo co Twoje 195\45\15 .
Lekka felga sporo daje , przerobilem troche felg w swifcie i czuć róznicę.
-
Chcę takie!
Masz ładne borbety i kombinujesz
-
tutaj masz nawet i
lepsze i nie za duza cene
http://tablica.pl/oferta/4x114-3-piekne-felgi-15-zender-CID5-ID1Bh6w.html#0709632a;r:;s:Takie ma mój znajomy z pracy założone na Passacie B4 i kiepsko to wygląda w tak dużym aucie. Założone ma do tego opony o mega wysokim profilu i wygląda jakby to 13" były
Co innego do starego Polo albo jakiegoś innego małego autka - z niskim profilem byłoby nieźle. Tyle tylko, że w takim wzorze za dużo jest "mięsa" i felga wygląda strasznie ciężko
-
Masz ładne borbety i kombinujesz
Chcę trochę poprawić dynamikę auta...
-
I tak rajdówka z tego nie będzie, idąc tym tropem wywal audio jeszcze to schudnie...
-
I tak rajdówka z
tego nie będzie, idąc tym tropem wywal audio jeszcze to schudnie...1.0 a 1.3 w Swifcie to dwa różne światy Ale fakt, ja po przejściu z 155/70/13 na 185/65/13 po to żeby nie zrywał tak przyczepności czułem różnice w dynamice, więc nie chce myśleć co jest na szerokiej 15
-
I tak rajdówka z tego nie będzie, idąc tym tropem wywal audio jeszcze to schudnie...
Głupoty
Byś musiał się przejechać na jednych i drugich kołach
Skoro spalanie spadło o prawie 1,5 litra (nie oszczędzając) to chyba widać, że ma lżej... -
Przecież miałem 15 195, teraz mam seryjne 13. Dynamika faktycznie trochę lepsza na seryjnych kółkach, zaś spalanie - bez różnicy, a zawsze tankuję pod korek. Ba, w trasie to mi na tych 15 mniej wychodziło o pół litra i sam się zastanawiam o co chodzi . Może bardziej deptam, w każdym razie w nosie mam Ekodrajwing i przez ten litr na 100km nie umrę
-
Co do spalania to też ten litr aż mnie tak nie boli, ale przyspieszenie lepsze by się przydało
Dlatego będzie wymiana -
Przecież miałem 15
195, teraz mam seryjne 13. Dynamika faktycznie trochę lepsza na seryjnych kółkach,
zaś spalanie - bez różnicy, a zawsze tankuję pod korek. Ba, w trasie to mi na tych
15 mniej wychodziło o pół litra i sam się zastanawiam o co chodzi . Może bardziej
deptam, w każdym razie w nosie mam Ekodrajwing i przez ten litr na 100km nie umręróżnica w oponach i felgach ... bo tego nie podałeś, a nikt nie jest wróżbitą z fusów
-
różnica w oponach i
felgach ... bo tego nie podałeś, a nikt nie jest wróżbitą z fusówWybacz
195/45/R15, seryjne 155/70/R13 bodajże. Alu ważyły 9kg sztuka (ciężkie bydlaki ale już sprzedane), zimowa stal - nie wiem. Z racji braku różnic w spalaniu na lato znów lądują 15, prawdopodobnie Dezenty. Oprócz tego zderzaki do malowania i wgniota na klapie do zrobienia tak poza tematem -
jest bardzo duża w oponie pomiedzy 195\45 a 195\50 . Przekłada sie to na dodatkowe kg i oczywiscie przełożenie . 195\45 to bardzo niska opona.
-
Wybacz
195/45/R15, seryjne
155/70/R13 bodajże. Alu ważyły 9kg sztuka (ciężkie bydlaki ale już sprzedane),
zimowa stal - nie wiem. Z racji braku różnic w spalaniu na lato znów lądują 15,
prawdopodobnie Dezenty.jest różnica w spalaniu, minimalna, dodatkowo jak te Twoje alu ważyły, to coś ta matematyka kulawa też trochę zależy od opon itp. itd. ogółem temat rzeka, nie mniej z własnego doświadczenia wiem, że auto pali najmniej na 155/70R13.
-
W sumie nie wiem. W każdym razie na 15 nie jest tak źle aby z nich rezygnować.