[GTi] ile waży silnik g13B i jak go wyslać
-
Karton i na paletę. Pomyśl, że kartony latają w firmach kurierskich więc nawet jakby był z żelbetonu to by się cały silnik poobijał.
-
silnik bez kolektorow 60kg
-
Dokładnie tak jak mówisz, paleta i w karton, do tego pospinać taśmą tekstylną np. Wiem,że są takie kartony, które nawet wytrzymują obciążenie prawie 160kg. i nie widać po nich oznak "poddawania się"... sprawdzane organoleptycznie
Z tego co słyszałem to siódemka ma fajne ceny jeśli chodzi o wysyłkę
-
silnik ważyleś na dobrej wadze i ma równe 60kg?
chodzi mi o silnik z misą bez oleju , kompletny dól , z głowica i pokrywa zaworów
bez koła zamachowego ( też chyba z 5kg ) i bez calej reszty
-
silnik na palete, okleić folia bombelkową, i zbindowac do palety.
-
silnik ma wymiary ok 50x60x70 wiec zmiesci sie do pierwszego lepszego kartonu. Oczywiscie zostanie on przygotowany pancernie tak zeby nie bylo zadnego problemu.
-
Wysłać cokolwiek na palecie to tanie nie będzie, kolo 200zł pewnie, to przecież ponad 1/4 wartości silnika.
-
a ja powiem Ci ze bedzie drogo bo za silniki jest inna taryfa... radze zgłosić jaka jest zawartość paczki.
-
Wysłać cokolwiek na
palecie to tanie nie będzie, kolo 200zł pewnie, to przecież ponad 1/4 wartości
silnika.Na pewno warto unikać DHL'a w tym przypadku Sami znajomi kurierzy to potwierdzają,że taka wysyłka u nich jest droga w porównaniu np do wspomnianej siódemki.
-
Poza tym jak DHLem to pancerny karton to za mało xD
-
sprzwdź tę stronę, zamówienie kuriera tańsze niż bezpośrednio przez oficjalną stronę www.kurjerzy.pl
-
nie bedzie zadna inna taryfa bo silnik zapakuje w karton i paczka bedzie miala regularny kształt.
Mam to ogarniete za 73zł jesli chodzi o paczkę 63kg i wymiary 55x65x75
kurier UPS
-
Z doświadczenia wiem, że będzie ciężko żeby ten silnik dotarł cało... Na palecie tylko ofoliowany zdarza się, że coś tam się odłamie... A paczkami trochę się rzuca, szczególnie jak będzie ciężka
-
No, to fakt, wysłaliśmy silnik na palecie i nam rozpieprzyli...
-
rozpieprzyli co? Przecież silnika nie rozpołowia.
Owine go tak folia że to bedzie jedna wielka kulka i mimo rzucania nie uwala nic ( no może jedna szpilke od obudowy rozrządu bo wystaje )
-
rozpieprzyli co?
Przecież silnika nie rozpołowia.
Owine go tak folia
że to bedzie jedna wielka kulka i mimo rzucania nie uwala nic ( no może jedna
szpilke od obudowy rozrządu bo wystaje )Jak u nas jechał to ktoś tylko silnik przywiązał do palety i wszystko było na wierzchu - a to zegnie się miska, a to może urwać się mocowanie bagnetu oleju - różne rzeczy mogą się stać
Tak naprawdę wszystko zależy od człowieka ładującego naczepę - jeśli trafi się przymuł, to choćby nie wiem co byś zrobił, żeby zabezpieczyć przesyłkę to będzie katastrofa...
Jeśli naprawdę zależy Ci żeby wszystko dotarło całe to połóż silnik na palecie i obuduj klatką z desek, no ale to ważyć będzie - sama paleta euro to 22 kg... Albo jakąś skrzynkę zbuduj na silnik
-
ale jak będziesz budować skrzynie to Ci zaraz będą ją piętrować i wrzucą coś co Ci połamie skrzynie i silnik xD
-
ale jak będziesz
budować skrzynie to Ci zaraz będą ją piętrować i wrzucą coś co Ci połamie skrzynie i
silnik xDostatnio Rab..... chciał,żebym mu wrzucił paletę 100 pare kg na wentylatory
-
wlasnie jestem po projekcie "zapakuj g13b"
objezdzilem miasto i mocnych kartonów brak
Wiec silnik bez oleju koła zamachowego wtrysków i całej reszty. Sam goły słupek
Owiniety folia stretch , potem 10m foli bombelkowej w rolce , folia stretch , 8m foli bombelkowej , folia stretch , karton dość mocny ( cały silnik otulony kartonami ) , folia stretch i masa taśmy
Po każdej warstwie była taśma + sznurki do trzymania całości. Silnik wyglada jak taka ladna zgrabna kulka .
Wszystko fajnie tylko po godzinie pakowania moje plecy mówią stanowczo NIE
A taki fajny silniczek był. Głowica po full remoncie , pierscienie geoteze , uszczelka erlinga itp ;))
-
Goetze to teraz kupę, a nie pierścienie robi
Teraz wiesz jak ja się czułem jak Ci kiedyś szybę i zderzak pakowałem, a potem to przepakowywałem ;P.