Check Engine powyżej 2,5tyś obr
-
Witam mam problem ze Swiftem 1.3 '97 rok
Problem polega na tym że w czasie jazdy zapala się kontrolka "Check Engine" czasami przy ruszaniu przy niskich obrotach ~1,5tyś obr/min ,ale w większości przy większym dodaniu gazu zapala się od 2,5tyś obr i pali się aż puszczę gaz przy zmianie biegu ,i znów zapala się na następnym biegu przy tych 2,5tyś obr,występuje to na benzynie i na LPG ,próbowałem sczytać kody błędów ,ale mój swifciak ma już wtyczke diagnostyczną pod kierownicą ,a w kostce w komorze silnika nie mam kabla czerwonego ,tylko czerwono-fioletowy i zwierałem go z żółto-fioletowym ,i po przekręceniu kluczyka check sie zapala ,a po chwili zaczyna szybko mrugać i niewiem czy tak wygląda te wybłyskiwanie błędów ?aa zapomniałem dodać ,że silnik chodzi NORMALNIE ,niema żadnego spadku mocy gdy zapali się "check"
Bardzo Serdecznie Proszę O Pomoc
-
Witam, nie czytałeś najważniejszego linku gdzie jest opisana kompletna diagnostyka FAQ = CZYTAJ ZAWSZE JAKO PIERWSZE! Pozycja 20
-
Witam mam problem
ze Swiftem 1.3 '97 rok
Problem polega na
tym że w czasie jazdy zapala się kontrolka "Check Engine" czasami przy ruszaniu przy
niskich obrotach ~1,5tyś obr/min ,ale w większości przy większym dodaniu gazu zapala
się od 2,5tyś obr i pali się aż puszczę gaz przy zmianie biegu ,i znów zapala się na
następnym biegu przy tych 2,5tyś obr,występuje to na benzynie i na LPG ,próbowałem
sczytać kody błędów ,ale mój swifciak ma już wtyczke diagnostyczną pod kierownicą ,a
w kostce w komorze silnika nie mam kabla czerwonego ,tylko czerwono-fioletowy i
zwierałem go z żółto-fioletowym ,i po przekręceniu kluczyka check sie zapala ,a po
chwili zaczyna szybko mrugać i niewiem czy tak wygląda te wybłyskiwanie błędów ?
aa zapomniałem
dodać ,że silnik chodzi NORMALNIE ,niema żadnego spadku mocy gdy zapali się "check"
Bardzo Serdecznie
Proszę O PomocPachnie trochę TPS'em, no ale to takim tam strzał...
-
Witam, nie czytałeś
najważniejszego linku gdzie jest opisana kompletna diagnostyka
FAQ
= CZYTAJ ZAWSZE JAKO PIERWSZE! Pozycja 20Kolego ,czytałem FAQ ,ale tam jest opisana diagnostyka swiftów mk2/3 a ja mam mk4 i próbowałem to co tam jest napisane ,ale jakoś to nie wychodzi
-
Udało mi się sczytać błędy po przez zwarcie kabla fioletowo-żółtego z kostki przy silniku do masy i wybłyskało mi kod-23 czyli czujnik temperatury powietrza ,wyczyszczenie go coś da czy trzeba kupić nowy lub sprawną używkę ?
Edit: Czujnik był sprawny jedynie kabel był naderwany i przy wibracjach silnika czasami nie łączył i wyskakiwał "check engine"