no więc tak zregenerowałem prawy zacisk(ten co słabiej hamował) i odpowietrzyłem ,sytuacja się trochę poprawiła ,ale dalej przy gwałtownym depnięciu hamulca lewa strona chwyta odrazu ,a prawa z opuźnieniem,ale potem już auto hamuje równo ,jedynie dzień po naprawie prawa strona znów lekko hamuje ,a tłoczek został wyczyszczony i nieposiada żadnych wżerów ,wiec czego może być przyczyna że takie cyrki sie dzieją?przewód gumowy przy zacisku?pompa ?
Bardzo Proszę o pomoc
Tomasek1993
@Tomasek1993
Najnowszy post utworzony przez Tomasek1993
-
RE: Problem z hamulcami mk IV
-
RE: Problem z hamulcami mk IV
Układ mógł się
zapowietrzyć jak tłoczek się nie chował i cały czas hamował. Stary płyn=dużo
wody+niska temp. wrzenia.i to bardzo możliwe bo w weekend jechałem całym autem do Wisły (70km) gdy było ponad 30stopni w słońcu i to właśnie wtedy zauważyłem ze prawa strona cały czas lekko hamuje ,a płyn hamulcowy Dot4 ma rok
-
RE: Problem z hamulcami mk IV
no wiec tak problem sie rozwija ponieważ prawa strona cały czas hamuje tzn czuć że prawe koło hamuje,dzisiaj je rozebrałem prowadnice wyczyściłem i na nowo nasmarowałem ,odpowietrzyłem prawą stronę ponieważ była zapowietrzona ,ale dalej to nic nie dała stawiam na zapieczony tłoczek ? w najbliższym czasie postaram się kupić zestaw naprawczy i zobaczyć czy coś to pomoże . I teraz mam pytanie czy kupować nowy tłoczek czy jedynie zestaw regeneracyjny ,ale bez nowego tłoczka ?
-
RE: Problem z hamulcami mk IV
oczywiście że chodzi o koła przednie,to ja wiem że trzeba ściągnąć koła i to zobaczyć,gorzej jak niczego tam podejrzanego nie zobaczę dlatego chciałbym uzyskać tutaj jakąś pomoc co może być przyczyną
-
Problem z hamulcami mk IV
Witam posiadam Swifta 97' mk4 1.3.
Problem z hamulcami polega na tym że przy hamowaniu swift ściąga na lewo,a przy mocniejszym hamowaniu lewe koło się blokuje ,dzisiaj rozpędziłem się do 40km/h i gwałtownie zahamowałem to lewe koło od razu się zablokowało ,a prawe dopiero po ok. 0,5m dalej(widać to po śladach hamowania)
tarcze i klocki firmy Delphi,wymieniane rok temu przebieg na nich to jakieś 10tyś km
Co może być przyczyną tego problemu? -
RE: Check Engine powyżej 2,5tyś obr
Udało mi się sczytać błędy po przez zwarcie kabla fioletowo-żółtego z kostki przy silniku do masy i wybłyskało mi kod-23 czyli czujnik temperatury powietrza ,wyczyszczenie go coś da czy trzeba kupić nowy lub sprawną używkę ?
Edit: Czujnik był sprawny jedynie kabel był naderwany i przy wibracjach silnika czasami nie łączył i wyskakiwał "check engine"
-
RE: Check Engine powyżej 2,5tyś obr
Witam, nie czytałeś
najważniejszego linku gdzie jest opisana kompletna diagnostyka
FAQ
= CZYTAJ ZAWSZE JAKO PIERWSZE! Pozycja 20Kolego ,czytałem FAQ ,ale tam jest opisana diagnostyka swiftów mk2/3 a ja mam mk4 i próbowałem to co tam jest napisane ,ale jakoś to nie wychodzi
-
Check Engine powyżej 2,5tyś obr
Witam mam problem ze Swiftem 1.3 '97 rok
Problem polega na tym że w czasie jazdy zapala się kontrolka "Check Engine" czasami przy ruszaniu przy niskich obrotach ~1,5tyś obr/min ,ale w większości przy większym dodaniu gazu zapala się od 2,5tyś obr i pali się aż puszczę gaz przy zmianie biegu ,i znów zapala się na następnym biegu przy tych 2,5tyś obr,występuje to na benzynie i na LPG ,próbowałem sczytać kody błędów ,ale mój swifciak ma już wtyczke diagnostyczną pod kierownicą ,a w kostce w komorze silnika nie mam kabla czerwonego ,tylko czerwono-fioletowy i zwierałem go z żółto-fioletowym ,i po przekręceniu kluczyka check sie zapala ,a po chwili zaczyna szybko mrugać i niewiem czy tak wygląda te wybłyskiwanie błędów ?aa zapomniałem dodać ,że silnik chodzi NORMALNIE ,niema żadnego spadku mocy gdy zapali się "check"
Bardzo Serdecznie Proszę O Pomoc
-
RE: [MK4] Centralny zamek w Swifcie
Trzeba zdemontować
ten wewnętrzny plastik przy siedzeniu tylnym? Zazwyczaj takie rzeczy są z przodu,
czemu to akurat tam schowali?no ja dochodziłem do niego od plastików z boku bagażnika musisz odkręcić tą półke przy oknie (która podtrzymuje tą półkę która podnosi się jak otwierasz bagażnik) potem demontujesz ten plastik który jest pod tą półką(będziesz musiał powyciągać kilka zaczepów które są przy progu otworu bagażnika bo plastiki sa założone na zakładkę potem przy kanapie pionowej(tam gdzie leżą pasy gdy nie są zapięte
Starałem się to napisać zrozumiale
-
RE: [MK4] Centralny zamek w Swifcie
centralka znajduje się po prawej stronie z tyłu samochodu (patrząc od tyłu samochodu) jest on schowany pod plastikami blisko oparcia tylnego siedzenia