[GTi ] Pytanie o olej , sonde lambde , antenę i pare innych
-
Kurde to żeby kupić oryginalny to trzeba się trochę napocić przy znajdowaniu różnic w obrazkach. Też mnie się wydawało że to dziwne z tym popychaczem zwłaszcza że olej nie był tani. Ale teraz widzę że nie trudno o podróbkę zwłaszcza że ten który kupiłem pochodził z alledrogo. A motul nic z tym nie robi?
-
Kurde to żeby kupić
oryginalny to trzeba się trochę napocić przy znajdowaniu różnic w obrazkach. Też
mnie się wydawało że to dziwne z tym popychaczem zwłaszcza że olej nie był tani. Ale
teraz widzę że nie trudno o podróbkę zwłaszcza że ten który kupiłem pochodził z
alledrogo. A motul nic z tym nie robi?Nie mam pojęcia, mi się udało kupić oryginalny i jest wszystko ok(Od chłopaka z forum passwordjdm.pl)
-
Błąd Gl4 75W90
to inaczej - co to jest GL4 ?
Ale
teraz widzę że nie trudno o podróbkę zwłaszcza że ten który kupiłem pochodził z
alledrogo. A motul nic z tym nie robi?ja kupiłem swój tak samo z alledrogo, ale od distro z Tarnowskich Gór
-
to inaczej - co to
jest GL4 ?Jest to klasyfikacja lepkości
-
Ta antenka wewnętrzna do radia z allegro za 10 zł mówisz, że daje radę?
-
Nie wiem ile ta moja kosztowała bo była w świstaku którego kupiłem na części. W każdym bądź razie ogarnia kuwete.
-
Antena jednak będzie przeniesiona. Zostanie swap na antene od hondy i znajdzie się z tyłu auta.
w tym tyg wlewam oleje valvo , ciekawe czy będzie poprawa.
-
Panie, wlałem valvo vr1 10w60, wcześniej był motul 6100 10w-40, silnik harcze,smarcze i co najgorsze ostatnio zaczeły grać szklanki, jestem mocno zawiedziony tym olejem. Niestety dopiero teraz ogarnąłem ten temat.
-
Trzeba było przy Motulu zostać, wlałeś gęstszy olej dlatego.
Olej sam w sobie jest bardzo dobry. -
Może też trafiłeś na podróbe skoro wszyscy chwalą sobie a tu takie jaja?
-
tylko pośrednio silnik puka przez olej tak naprawdę mocno wydaje mi się że zawinił syf i nagar uzbierany przez lata w silniku, ten olej jest bardzo silnie zasadowy ma 12,5 KOH i myje jak szalony na dniach też zaleje VR1 i zobaczymy , olej w sklepie to 185 pln za 5l więc do tanich nie należy. Na allegro można pewnie kupić taniej podróbkę z nalepką valvoline.
-
Ostatnio zalałem Lotosa 10w40 4L za 70zl i silniczek chodzi ZNACZNIE ciszej niz na Motulu 6100. Szklanki teraz grają bardzo rzadko. Jak na razie przejechałem na tym oleju 2 tyś. km i jestem bardzo zadowolony.
-
Trochę nie czaję fragmentu że wlałem gęstszy i dlatego mi gra pod maską.
Wydawało mi się że po valvo wszystko do miski spłynie a nie zostanie gdzieś przy głowicy, no nic, przed swapem trzeba będzie rozebrać gada. -
valvoline 10w40 w silniczku - 10km jak na razie ok.
valvo w skrzyni to samo 10 km i biegi wchodza lżej , dwójka calkiem leciutko i przyjemnie. Trójka zgrzytnie raz na jakiś czas tak jak to bylo , i atak 5 biegu tez słychać tak samo jak na hipolu.
ogólnie dobry olej bo ladnie to teraz pracuje i mozna w koncu szybkie redukcje robić Ciekawe czy sie polepszy\pogorszy jak zrobie z 50km i wszystko sie ladnie ułoży