Wałki świątka 262 na seryjnym silniku [swift gti]
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 paź 2010, 09:23 ostatnio edytowany przez pacior 1 paź 2017, 20:25
Ktoś może zakładał 262 w połączeniu z seryjnytmi kółkami rozrządu. Jak to ma działać bez strojenie??
Parametry auta:
-seryjna przepustnia
-przepływka rozwiercona (na dopuszczalną wartość)
-kolektor ssący seria
-kolektor wydechowy seria
-wydech przelotRozrząd ustawiłem na znaki (górę również, na seryjnych kółkach) i niebardzo to chce działać.
Potwornie nierówna praca silnika, brak wolnych obrotów (ok 200rpm) - bez molestowania gazu motor gaśnie.
Dopiero od ok 3,5tys rpm dźwięk silnika jest dosć normalny.
Testowane na ECU serii i ECU z chipem z USA.
Świece po wykręceniu czarne i mokre.Na seryjnych wałkach motor działał normanie, kolor świec kawowy.
Da się temat przeskoczyć bez świni i kółek regulowanych?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 paź 2010, 09:51 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:30
Da się temat
przeskoczyć bez świni i kółek regulowanych?Nie.
Może by było lepiej jakbyś doprężył motor ale nigdy to nie będzie optymalnie chodziło bez kółek i strojenia. -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 paź 2010, 11:37 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:30
sprobuj z seryjna przeplywka, nierozwiercona.
seryjnie powinien chodzic jak ten na filmiku
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 paź 2010, 14:00 ostatnio edytowany przez DawideGP 11 paź 2016, 23:30
Dzięki, widocznie coś mam nie tak z osprzętem...
Zabieram się za poszukiwanie "tego czegoś" -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 paź 2010, 16:21 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:30
seryjnie powinien
chodzic jak ten na filmikuhehe, ale on śmiesznie strzela i "pierdzi"
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 paź 2010, 20:11 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:30
dokladnie waleczki takie cos robia, ze auto chodzi na wolnych jakby to byl niewiadomo jaki stary wyzylowany kapec. ale za to gorny zakres -mmmmmmmmmmiodzik
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 paź 2010, 20:35 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:30
dokladnie waleczki
takie cos robia, ze auto chodzi na wolnych jakby to byl niewiadomo jaki stary
wyzylowany kapec. ale za to gorny zakres -mmmmmmmmmmiodzikja się zastanawiam jakei wałki max. są do hydrauliki ... bo jak by to było mechanicznie, to można zakładać nawet hardcore ... a tak jest jakieś ograniczenie
Ciekawe ile by kosztowała konwersja GTi na mechaniczne sterowanie -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 paź 2010, 20:50 ostatnio edytowany przez DawideGP 11 paź 2016, 23:30
Wstępnie udało się sytuację ogarnąć.
Po regulacji śrubką od wolnych i otwarcia przepustnicy w miare to chodzi.Najlepiej po dobrym rozgrzaniu silnika.
Różnica jest zauważalna w górnym zakresie. Wcześniej puchł powyżej 7.5tys rpm, teraz tego nie czuć. W średnim zakresie ciężko stwierdzić bez hamowni i pomiarów. -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 paź 2010, 23:01 ostatnio edytowany przez stamasta 11 paź 2016, 23:30
Możesz nagrać filmik jak teraz brzmi na wałkach 262? ;p
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 13:25 ostatnio edytowany przez DawideGP 11 paź 2016, 23:30
Tak chodzi na Świątkach:
A tak świstak latał na serii:
Jak będzie teraz...? Dowiem się po treningu
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 13:59 ostatnio edytowany przez dzejk 11 paź 2016, 23:30
jaki jest koszt takich wałków?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 14:05 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:30
jaki jest koszt
takich wałków?http://www.swiatek.com.pl/go.live.php/PL...sportowych.html
1550 polskich zlotych
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 14:31 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:30
Tak chodzi na
Świątkach:no i prawidlowo chodzi
A tak świstak latał
na serii:Jak będzie
teraz...? Dowiem się po treninguale sie drze
musisz wiedziec o tym ze nie bedzie takiej kultury pracy jak na seryjnych walkach, to juz jest inna ch-ka silnika
tez mialem problemy z wolnymi obrotami, caly czas musialy byc na 1k rpm, a i tak lekko falowaly
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 14:35 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:30
no i prawidlowo
chodzi
ale sie drzemusisz wiedziec o
tym ze nie bedzie takiej kultury pracy jak na seryjnych walkach, to juz jest inna
ch-ka silnikano masakra, jak zazynany swianiak;D
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 18:18 ostatnio edytowany przez mateusz140m 11 paź 2016, 23:30
ja się zastanawiam jakei wałki max. są do hydrauliki
Na stronie CatCams kiedyś była taka informacja
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 18:43 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:30
Na stronie CatCams
kiedyś była taka informacjachyba 10,5mm
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 21:48 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:30
1550 polskich
zlotychto wolę Pipercams-y z UK za 1000 ...
co prawda 256, ale są jeszcze opcje 280 i 290Na stronie CatCams
kiedyś była taka informacjawiem
chyba 10,5mm
278/278 - 11,2mm
Ale to już jest hardcore. -
Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 23:55 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:30
278/278 - 11,2mm
Ale to już jest hardcore.
Szczególnie, że do nich trzeba dokupić sprężynki i talerzyki do seria jest za słaba. -
Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2010, 00:27 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:30
Szczególnie, że do
nich trzeba dokupić sprężynki i talerzyki do seria jest za słaba.talerzyki, sprężynki, wałki, kółka, strojenie - i robi się łącznie 4k pln
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2010, 09:02 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:30
talerzyki,
sprężynki, wałki, kółka, strojenie - i robi się łącznie 4k plni samochod nie jedzie ponizej 4k rpm