Problem ze swiftem
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 wrz 2010, 19:47 ostatnio edytowany przez jajco112 11 paź 2016, 23:23
Któraś końcówka może już się kończyć... Podnieś sobie auto na lewarku i spróbuj szarpnąć koło lewo prawo... Jeżeli wyczujesz luz to jest znak wybitej końcówki lub drążka... A jak bujasz delikatnie kierownicą na postoju (na zgaszonym aucie) lewo prawo tak do początku oporu nie słychać stukania? U mnie w sedanie mam wybitą końcówkę i słychać charakterystyczne trzaski:D Przegląd miałeś porządny? Czy taki z przymrużeniem oka?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 wrz 2010, 20:50 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:23
Problem polega na
tym ze żeby jechać prosto muszę mieć kierownicę skręconą w prawo o ok 10st. niby
mało ale mnie, pedanta, wpienia. Poza tym przy większej prędkości ewidentnie czuć
myszkowanie samochodu i trzeba ciągle go w ryzach trzymać.na bank końcówki drążka ...
Na stacji
diagnostycznej stwierdzili "ten typ tak ma".zmień stację ... dobra rada ...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 wrz 2010, 19:46 ostatnio edytowany przez myszywy 11 paź 2016, 23:23
na bank końcówki drążka ...
Niekoniecznie, u mnie takie objawy dawał luz w przekładni kierowniczej
zmień stację ...
dobra rada ...Nawet bardzo dobra
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 wrz 2010, 20:33 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:24
Niekoniecznie, u
mnie takie objawy dawał luz w przekładni kierowniczejhehe, u mnie końcówki
Znów mam to samo, ale nie chce mi się wymieniaćNawet bardzo dobra
się wie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 08:57 ostatnio edytowany przez mercuc 11 paź 2016, 23:24
sprawdz wachacz ja mialem podobnie i myslalem ze koncowki drazkow a to byl uz na wachaczu
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 11:27 ostatnio edytowany przez Zalewa 11 paź 2016, 23:24
Mistery solved !!
Pojechałem na porządna stacje diagnostyki... zbieżność uciekła a to za sprawą wytłuczonych tulei (wszystkich 4) w wahaczach przednich.
Viva la wrocławskie dziury :]
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 14:52 ostatnio edytowany przez mercuc 11 paź 2016, 23:24
mowilem ze wachacze xD
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 17:41 ostatnio edytowany przez jajco112 11 paź 2016, 23:24
To auto nigdy nie słynęło z zawieszenia Mnie czeka też wahacz i końcówka...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 18:09 ostatnio edytowany przez nanbu 11 paź 2016, 23:24
To auto nigdy nie
słynęło z zawieszenia Mnie czeka też wahacz i końcówka...Rozumiem, że mówisz o swoim Wg. mnie zawiecha jest dobrze pomyślana, ale na naszych drogach to John Deere nie wiem czy podołałby hehe
Moje oba zawiechy mają ok a trochę się już olatały po krakowskich dziurach tj. drogach -
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 18:12 ostatnio edytowany przez jajco112 11 paź 2016, 23:24
Rozumiem, że mówisz
o swoim
Moje oba zawiechy
mają ok a trochę się już olatały po krakowskich dziurach tj. drogachPrzy moim rocznym przebiegu (25kkm) co roku kłania się jeden czyli liczę 50kkm więc w sumie nie jest źle kolega w Pasku b5 ma gorzej bo ma tak co 60kkm do wymiany całe zawieszenie z przodu (a tam tanio już nie jest)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 18:27 ostatnio edytowany przez Zalewa 11 paź 2016, 23:24
Wracając do tematu tulei,
zamierzam wymienić od razu wsie 4 i nie kombinerkować czy jakaś sie jeszcze nada czy niet.Tylko takie małe pytanie:
jakiej firmy wziąć co by posłużyły czas jakiś?
Powiem tyle że na Wrocław i na utwardzone sprężyny apexa trza brać poprawkę.
Poliuretanów nie zdążę dorobić bo czas mnie nagli...Fenk ju from małtajns (ang: z góry dzięki)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 18:52 ostatnio edytowany przez jajco112 11 paź 2016, 23:24
Ja mogę polecić Yamato i Nipparts... Teraz jeżdże na Yamato... cena około 100-110zł za wahacz przód
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 21:13 ostatnio edytowany przez mercuc 11 paź 2016, 23:24
nip albo nkn
ja mam nkn teraz i jestem zadowolony od wymiany juz 15kk i cacy jest
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 wrz 2010, 21:36 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:24
Przy moim rocznym
przebiegu (25kkm) co roku kłania się jeden czyli liczę 50kkm więc w sumie nie jest
źle kolega w Pasku b5 ma gorzej bo ma tak co 60kkm do wymiany całe zawieszenie z
przodu (a tam tanio już nie jest)8 wahaczy do Paska/Audi nie chinole to okolo 6 stow (InterCars ze znizkami), do Swifta GTi Przemek ostatnio kupowal za 120zł, wiec wychodzi bardzo podobnie za jeden wahacz Do Colta jest jeszcze drozej (dziwne), wiec wcale nie jest tak zle przy wielowahaczu Za to wymiana wahacza w Swifcie to 15 minut jeden z przerwa na dlubanie w nosie Wedlug mnie zawias w SS jest raczej mocny, a na pewno tani w wymianie, bo jest jeden wahacz i to wszystko. I calkiem fajnie to dziala.
-
napisał 22 wrz 2010, 06:06 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:24
Wedlug mnie zawias w SS jest raczej mocny, a na pewno tani w wymianie, bo jest
jeden wahacz i to wszystko. I calkiem fajnie to dziala.Zawias w porządku, tylko mocowania wahaczy do kitu