Swift GTI przekładka silnika
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 mar 2011, 18:24 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 mar 2011, 18:55 ostatnio edytowany przez mlodyboruch 11 paź 2016, 23:17
mlodyboruch
ty jeździsz białym SS GTi w Baranowie?tiaaa ja, codziennie koło 7.57 można mnie spotkać na moście w baranowie;) też cię ostatnio widziałem;)
Gdzie jest
spryskiwacz tylnej szyby w SS GTi Mk2? Mam z tym nie lada problem. Dodatkowo mam
prośbę o dokładne zdjęcia komory silnika w/w samochodu. Układ przewodów oraz wężyków
spryskiwaczy. -
Użytkownik archiwalnynapisał 27 mar 2011, 18:56 ostatnio edytowany przez ubek19 11 paź 2016, 23:17
nowe klamki na allegro http://allegro.pl/listing.php/search?cat...p;change_view=1
używana to nie wiem czy jest sens zakładać bo może się okazać ze za chwile trzeba wymieniać jeszcze raz.
W mk3 spryskiwacz jest w lotce zresztą go widać, lotka trzyma się na 2 śrubach i taśmie dwustronnej.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2011, 18:50 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
dalej walczymy. Był problem z nagrzewnicą z racji klatki, ale weszła (2 cm rurek nagrzewnicy mniej)
Klapa cała złożona. Nawet spryskiwacz znalazłem Teraz trzeba bawić się z kabelkami. Montuje zegary (1.0) i przełączniki świateł-wycieraczek z mkIV. Muszę sobie powtórzyć kolory bo podobno jest więcej niż pięć
ubek19 a z klamką zrobię jak w Porsche GT3 RS
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2011, 20:16 ostatnio edytowany przez KonradSwift 11 paź 2016, 23:17
Przy zegarach od 1,0 będzie przekłamywał obrotomierz
-
napisał 10 kwi 2011, 05:29 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:17
Myślałem, że zakładasz wnętrze z mk2...
Jeśli jednak będzie decha z mk4, to dokup zegary z GTI mk3, bo inaczej będzie przekłamywał ten z 1.0. Zresztą ten z GTI jest wyskalowany do 9 tysięcy rpm -
Użytkownik archiwalnynapisał 10 kwi 2011, 08:19 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
a nie da się przerobić tego z 1.0 3cylindrowego do 4 cylindrowego GTi?
-
napisał 12 kwi 2011, 06:29 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:17
a nie da się
przerobić tego z 1.0 3cylindrowego do 4 cylindrowego GTi?niestety nie...
Znalazłem na Allegro tylko jedne z GTI - łatwo poznać bo ma obroty do 9 tys. rpm
Ale cena powala
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 kwi 2011, 10:00 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:17
niestety nie...
Znalazłem na
Allegro tylko jedne z GTI - łatwo poznać bo ma obroty do 9 tys. rpm
klik
Ale cena powalaja mam zegary z GTi do sprzedania jakby co
-
napisał 14 kwi 2011, 06:09 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:17
ja mam zegary z GTi
do sprzedania jakby coTo co wcześniej się nie ujawniałeś?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2011, 08:36 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:17
To co wcześniej się
nie ujawniałeś?jakos zapomnialem ze mam jeszcze swifta na czesci
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2011, 20:45 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
co do tego licznika. Nie działa bo będzie się kręcił poza skalę czy będzie przekłamywał z obrotami np. zamiast rzeczywistych 2000 obr/min pokaże 1000 obr/min? Dziś polutowałem kabelki wiązka kabli z MK2 do kostek od licznika MK4.
Jutro za ładnego dnia polutuję instalację na tył i tu pojawił się taki mały szkopuł. MK4 miał centralny zamek (kostka nad prawym tylnym nadkolem) natomiast MK2 nie. Czy ktoś wie jak zrobić centralny pod instalację z MK2? -
Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2011, 20:47 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
fetorman może zrób jakąś listę co masz na pozbyciu.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2011, 22:24 ostatnio edytowany przez macq 11 paź 2016, 23:17
Nie działa bo będzie się kręcił poza skalę czy będzie przekłamywał z obrotami np.
zamiast rzeczywistych 2000 obr/min pokaże 1000 obr/min? Dziś polutowałem kabelki wiązka > kabli z MK2 do kostek od licznikaBędzie przekłamywał. Jak polutowałeś kostki to nic straconego, można sam obrotomierz przełożyć po rozłożeniu zegarów.
-
napisał 15 kwi 2011, 06:35 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:17
Obrotek zamiast pokazać na liczniku z GTi 2,5 tys. obrotów pokaże ci bodajże 2 tysiące na zegarze z litrówki. A co do przekroczenia skali to wątpię abyś go kręcił do odcinki, ale mogę się mylić
Najbardziej denerwujące przekłamanie będzie na wolnych obrotach
-
napisał 15 kwi 2011, 06:37 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:17
Będzie
przekłamywał. Jak polutowałeś kostki to nic straconego, można sam obrotomierz
przełożyć po rozłożeniu zegarów.A po co przekładać sam obrotomierz? Andrzey polutował kostki z kawałkami przewodów z litrówki z wiązką z mk2. Wystarczy podmienić zegary na gti-kowe i już
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2011, 08:35 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:17
fetorman
może zrób jakąś listę co masz na pozbyciu.karoseria i wnetrze mk3, zawieszenia nima
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2011, 14:47 ostatnio edytowany przez MKV 11 paź 2016, 23:17
karoseria i wnetrze mk3, zawieszenia nima
Panie a może jakimś cudem masz niepordzewiałą ta karoserię??
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2011, 16:40 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:17
Panie a może jakimś
cudem masz niepordzewiałą ta karoserię??niechciales maski to sie wypchaj karoseria
szkielet idzie na zlom
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2011, 18:54 ostatnio edytowany przez MKV 11 paź 2016, 23:17
niechciales maski to sie wypchaj karoseria
No przeprosiłem przecież, że musiałeś ja targać na zlot ale mówiłeś, że jest czerwona a nie wiśniowa
Teraz z kolei wszystko jedno w jakim znajdę maskę bo czerwonej takiej jak potrzebuję coś nie mogę znaleźć... może masz ciągle tą swoją?? hehe