Swift GTI przekładka silnika
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 paź 2010, 08:46 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
Dziś odbieram samochód od Marcina Scheffler'a i auto powoli będzie szykowane do lakierowania. Czarny z zewnątrz i grafitowe wnętrze + komora silnika. Jak się uda to jeszcze będzie pomarańczowa klatka (co niesie za sobą pomarańczowe felgi) a jak nie to zostaje całe wnętrze grafitowe. Ja w wolnych chwilach porządkuję garaż zbieram części i po lakierniku cała siła idzie na SSGTi.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 paź 2010, 22:49 ostatnio edytowany przez mlodyboruch 11 paź 2016, 23:17
coś powoli ci to idzie;) no ale do wiosny jeszcze troche czasu zostało
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 12:13 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
coś powoli ci to
idzie;) no ale do wiosny jeszcze troche czasu zostałocwaniak bo ma zrobionego
aktualizacja zdjęć zajęć:
Jaki układ wydechowy zakładaliście do swoich GTi? 2" (50mm)? Dziś odkręce może kolektor wydechowy i przeczyszczę. Na dniach również biorę się za malowanie tego co najprostrze. Czyli powyginanych rur wzmacniających - tzw. klatki.
Czy wasze SSS1300 (przy. red. Suzuki Swift Super 1300) mają wspomaganie. Mam możliwość mieć z lub bez. -
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 16:49 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:17
Ja mam seryjny kolektor wydechowy i dwururkę, do której przyspawana jest plecionka i z drugiej strony plecionki dalej rura 50 mm. Potem jest łączenie, na środku w miejscu seryjnego tłumiczka jest przelot, potem dalej rura. W okolicach koła jest łączenie, a na końcu pod zderzakiem metalowy katalizator HJS z hom. FIA.
Wspomagania nie mam i do skrzyni bez szpery nie zakładałbym bo nie jest potrzebne, a zabiera koniów. Natomiast u mnie jest mocna szpera i na pewno tej zimy wspomaganie wreszcie zawita.
BTW: coś ta twoja klatka licha... w sensie brak krzyża w drzwiach i w pałąku głównym. -
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 17:41 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:17
Wspomagania nie mam
i do skrzyni bez szpery nie zakładałbym bo nie jest potrzebne, a zabiera koniów.A ja mam i sobie chwale Wole mieć mniej o te 3KM a nie pocić się przy ciasnych nawrotach czy kontrowaniu
klatka licha... w sensie brak krzyża w drzwiach i w pałąku głównym.
No jak bez krzyża w pałąku głównym to mogłeś chociaż zrobić zastrzały do tunelu przy ręcznym albo poziomą poprzeczkę tak jak masz z przodu
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 18:28 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
klata licha (praktycznie to co być powinno + poprzeczka z przodu i z tyłu)bo nie będę ujeżdzał w rajdach tylko płaskie no może superOES. Poza tym szkoda kilogramów. Mój lakiernik grubo maluje - gdzieś auto muszę odchudzić
Przypasowałem ostatnio też silnik do budy. łapa do strony wspomagania pasuje, łapa od ściany grodziowej też. Jest (był) problem z łapą do skrzyni. Długość jest Ok lecz jest przesunięta o jakieś 5cm do przodu względem tego co musi być. Jak znajdę zdjęcia to wrzuce.
Teraz czekając na lakiernika zbieram gadzety do wozidła.
Czy ktoś z was ma gołą blachę w aucie na podłodze? Jak wykończyć podłogę. Widziałem gdzieniegdzie takie fajne koryta pod nogi bodajże w Nissanie GTR czy macie jakiś patent
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 19:38 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:17
Ja mam blachę aluminiową ryflowaną. Można też kupić i dopasować kuwetę kewlarową.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 19:50 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 20:12 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:17
O co chodzi z tą łapą? Czemu jakąś misterną konstrukcję robisz?
Co do kuwet:
http://rajdowka.pl/kuwety_pod_nogi_do_samochodow_rajdowych,20100305094049.htmlhttp://motorsport.istore.pl/pl,product,182637,kuweta,driver.html
http://autoracing.pl/s/0/0/0/0/0/kuweta/0/0/0/0/0/0/0/0/kuweta/0.html
10 sekund szukałem... poszukaj dłużej, może znajdziesz coś jeszcze
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 20:35 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
O co chodzi z tą
łapą? Czemu jakąś misterną konstrukcję robisz?dlaczego misterną? innaczej nie pasuje.
Dzięki za info nt. kuwet.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 20:54 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:17
Czemu nie pasuje?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 21:04 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 22:48 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:17
Się znaczy, że w twojej nowej budzie poduszka była przykręcana gdzie indziej niż w gti?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2010, 08:12 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
w budzie mkIV poduszka od skrzyni jest wysunięta bardziej do przodu. Postaram się zrobić teraz jeszcze jedną przymiarkę z nową łapą. powinno być już dobrze. no i muszę się zająć zawieszeniem z półośkami od mkII gti aby wleciało do nowej budy.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2010, 16:48 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 23:17
A czemu robisz nową łapę? Nie lepiej przekręcic poduszkę?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2010, 20:33 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
masz na myśli na jednej śrubie czy nowy otwór w podłużnicy. Co do nowego otworu to wolałem nie osłabiać i tak kiepskawych podłużnic. Pytanie do sportowców i ich GTi. Jak kombinowaliście z kierownicą? Jakiś patent na przejście między fabryczną kierownicą a sportową? jestem w tej chwili w posiadaniu dwóch z mkII i IV tak że w razie czego mogę jedną poświęcić.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2010, 20:37 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:17
Jak kombinowaliście z kierownicą? Jakiś
patent na przejście między fabryczną kierownicą a sportową? jestem w tej chwili w
posiadaniu dwóch z mkII i IV tak że w razie czego mogę jedną poświęcić.Najprościej to nabę kupić... Ew. jak chcesz to możesz kombinować z wieloklinem ze starej kierownicy i dospawać do niego krążek pod sportową kierownicę.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2010, 09:52 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
Toydols a ty masz auto pod Ngrupe? Co jeszcze musiałeś robić zgodnie z hom.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2010, 11:18 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:17
Toydols a ty masz
auto pod Ngrupe? Co jeszcze musiałeś robić zgodnie z hom.Teodor ma A-grupe Jest gdzieś na sieci skan homologacji A i N grupy - możesz sobie przejrzeć Był kiedyś na stronie klubowej też ale jeszcze dział download nie funkcjonuje
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2010, 19:28 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:17
agrupa czyli w gre wchodzi modyfikacja silnika? dobrze kojarze?