Swift GTI przekładka silnika
-
klata licha (praktycznie to co być powinno + poprzeczka z przodu i z tyłu)bo nie będę ujeżdzał w rajdach tylko płaskie no może superOES. Poza tym szkoda kilogramów. Mój lakiernik grubo maluje - gdzieś auto muszę odchudzić
Przypasowałem ostatnio też silnik do budy. łapa do strony wspomagania pasuje, łapa od ściany grodziowej też. Jest (był) problem z łapą do skrzyni. Długość jest Ok lecz jest przesunięta o jakieś 5cm do przodu względem tego co musi być. Jak znajdę zdjęcia to wrzuce.
Teraz czekając na lakiernika zbieram gadzety do wozidła.
Czy ktoś z was ma gołą blachę w aucie na podłodze? Jak wykończyć podłogę. Widziałem gdzieniegdzie takie fajne koryta pod nogi bodajże w Nissanie GTR czy macie jakiś patent
-
Ja mam blachę aluminiową ryflowaną. Można też kupić i dopasować kuwetę kewlarową.
-
Jak znajdę zdjęcia to wrzuce.
Nie znalazłem ale chciało mi się iść w nocy w deszczu zrobić nowe
Ja mam blachę
aluminiową ryflowaną. Można też kupić i dopasować kuwetę kewlarową.No to z tą kuwetą tylko mi powiedz co i jak
-
O co chodzi z tą łapą? Czemu jakąś misterną konstrukcję robisz?
Co do kuwet:
http://rajdowka.pl/kuwety_pod_nogi_do_samochodow_rajdowych,20100305094049.htmlhttp://motorsport.istore.pl/pl,product,182637,kuweta,driver.html
http://autoracing.pl/s/0/0/0/0/0/kuweta/0/0/0/0/0/0/0/0/kuweta/0.html
10 sekund szukałem... poszukaj dłużej, może znajdziesz coś jeszcze
-
O co chodzi z tą
łapą? Czemu jakąś misterną konstrukcję robisz?dlaczego misterną? innaczej nie pasuje.
Dzięki za info nt. kuwet.
-
Czemu nie pasuje?
-
tak pasuje
-
Się znaczy, że w twojej nowej budzie poduszka była przykręcana gdzie indziej niż w gti?
-
w budzie mkIV poduszka od skrzyni jest wysunięta bardziej do przodu. Postaram się zrobić teraz jeszcze jedną przymiarkę z nową łapą. powinno być już dobrze. no i muszę się zająć zawieszeniem z półośkami od mkII gti aby wleciało do nowej budy.
-
A czemu robisz nową łapę? Nie lepiej przekręcic poduszkę?
-
masz na myśli na jednej śrubie czy nowy otwór w podłużnicy. Co do nowego otworu to wolałem nie osłabiać i tak kiepskawych podłużnic. Pytanie do sportowców i ich GTi. Jak kombinowaliście z kierownicą? Jakiś patent na przejście między fabryczną kierownicą a sportową? jestem w tej chwili w posiadaniu dwóch z mkII i IV tak że w razie czego mogę jedną poświęcić.
-
Jak kombinowaliście z kierownicą? Jakiś
patent na przejście między fabryczną kierownicą a sportową? jestem w tej chwili w
posiadaniu dwóch z mkII i IV tak że w razie czego mogę jedną poświęcić.Najprościej to nabę kupić... Ew. jak chcesz to możesz kombinować z wieloklinem ze starej kierownicy i dospawać do niego krążek pod sportową kierownicę.
-
Toydols a ty masz auto pod Ngrupe? Co jeszcze musiałeś robić zgodnie z hom.
-
Toydols a ty masz
auto pod Ngrupe? Co jeszcze musiałeś robić zgodnie z hom.Teodor ma A-grupe Jest gdzieś na sieci skan homologacji A i N grupy - możesz sobie przejrzeć Był kiedyś na stronie klubowej też ale jeszcze dział download nie funkcjonuje
-
agrupa czyli w gre wchodzi modyfikacja silnika? dobrze kojarze?
-
agrupa czyli w gre
wchodzi modyfikacja silnika? dobrze kojarze?Dobrze. Zresztą nie tylko silnika
-
Tak to wygląda na tą chwilę
[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-s...3_7969836_n.jpg[/img] -
powoli do przodu, a już myślałem że temat umarł
-
powoli do przodu, a
już myślałem że temat umarłprędzej ja umrę w środę najprawdopodobniej odbieram
kolorki to:
nadwozie Mercedes Benz C63 AMG Palladium Silver
wnętrze Mercedes Benz C63 AMG Palladium Silver mat
klatka Ford Focus ST Electric OrangeSam jestem ciekaw efektu
spyphoto
-