[sedan] Sworzeń regulacji tylnego zawieszenia
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 maj 2010, 20:56 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 23:02
Jeden sworzeń plus podkładki 100 zł... Porażka... I jeszcze modlić się by nie były zapieczone...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 maj 2010, 15:03 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 23:02
takie coś byś mógł sam zrobić. odpowiednie śruby, w odpowiednim miejscu przewiercone metalowe krążki i heftnąć tam gdzie trzeba i bys to już miał a nie tracił czasu na pisanie o tym. jakby każdy o takich drobiazgach pisał na forum to by tu smietnik był
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 maj 2010, 22:20 ostatnio edytowany przez mockba 11 paź 2016, 23:02
tak twardej stali dobrze nie pospawasz, wiec nie wprowadzaj kolegi w błąd ,tam powinny byc minimum 10,9 bo niżej to glina jak chcesz zeby ktos sie zabił to rob tak dalej.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 maj 2010, 06:22 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 23:02
spawacz za zwyczaj dysponuje różnymi elektrodami i spawarkami, można spawać aluminium, stal różnej twardości, żeliwo i inne. zespawanie tak małego elementu to może pół elektrody zejdzie i pewnie ze 20 zł kosztuje. co do spawania twardej stali to z doświadczenia wiem że dla Mig-u to nie problem, bo miałem kiedyś do pospawania zębatki z maszyny do skrawania i wiem, że spokojnie się da. zasada jest taka, że jak coś w fabryce pospawali to fachowiec gdzieś indziej na świecie też to zrobi, łuk elektryczny jest dostępny dla każdego. ale róbcie jak chcecie. 100 zł to tanio za 2 śrubki.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 maj 2010, 08:02 ostatnio edytowany przez Qcharz 11 paź 2016, 23:02
Moim zdaniem dobrze, że kolega o tym napisał bo jest to jedna z najważniejszych rzeczy, a wykonanie takiej śruby samemu ciężko mi jest sobie wyobrazić.
Ja miałem te śrubkę w rekach i z tego co pamiętam miała tylko jedno ścięcie (takie zachodzące słońce ;D) i gwint szedł do samego końca. Śruby są wytrzymałościowe i posiadają drobny gwint. Jak bardzo chcesz to dla pewności mogę się wczołgać pod samochód i zobaczę co to za dziad tam siedzi Jeżeli Twój samochód ma więcej niż 15 lat to nie wiem czy bez palnika nie podchodź. Od razu wtedy będziesz musiał kupić nowe drążki lub jakoś gumy nowe zapodać. Ja jak zdejmowałem to śruba się tak zapiekła że tylko mocowania pokrzywiłem uderzając w nią
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 maj 2010, 08:14 ostatnio edytowany przez mockba 11 paź 2016, 23:02
spawacz za zwyczaj dysponuje
różnymi elektrodami i spawarkami, można spawać aluminium, stal różnej twardości, żeliwo i
inne. zespawanie tak małego elementu to może pół elektrody zejdzie i pewnie ze 20 zł kosztuje.
co do spawania twardej stali to z doświadczenia wiem że dla Mig-u to nie problem, bo miałem
kiedyś do pospawania zębatki z maszyny do skrawania i wiem, że spokojnie się da. zasada jest
taka, że jak coś w fabryce pospawali to fachowiec gdzieś indziej na świecie też to zrobi, łuk
elektryczny jest dostępny dla każdego. ale róbcie jak chcecie. 100 zł to tanio za 2 śrubki.tu nie rodzaj spoiwa ma znaczenie tylko materiał spawany podczas wtopienia spoiwa struktura materiału w srubie inaczej sie uklada i wystepuja silne napreżenia nalezy materiał po spawaniu odpreżać a druga strona medalu twarde stale posiadaja w sobie sporo domieszek ktore niestety nie najlepiej sie spawaja. dlatego kazdy spawacz ci powie stali utwardzanych nie nalezy spawac. niestety ale taka smutna prawda.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2010, 18:46 ostatnio edytowany przez nanbu 11 paź 2016, 23:02
Ja miałem te śrubkę
w rekach i z tego co pamiętam miała tylko jedno ścięcie (takie zachodzące słońce
;D) i gwint szedł do samego końca. Śruby są wytrzymałościowe i posiadają drobny
gwint. Jak bardzo chcesz to dla pewności mogę się wczołgać pod samochód i zobaczę co
to za dziad tam siedziCzas na małą pokazówkę (1.0 MKV).
Długość: 78,42mm
Średnica: 11,90mm
Średnica gwintu: 11,80mm
Grubość tego jajka: 3,63mm
Klucz: 17mm
Foty:
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2010, 19:16 ostatnio edytowany przez Qcharz 11 paź 2016, 23:02
ale ładna
Ile za takie cudo? i czy w komplecie są nakrętki? I gdzie oczywiście to dostać?
Hmmm. U mnie chyba tej dziurki na podkładce z kreskami nie było.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2010, 19:43 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 23:02
nanbu! Jesteś wielki!
A ile takie cudo? Prawie stówę za komplet (śruba, nakrętka, podkładka). Gdzie? W ASO. Niestety.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2010, 20:55 ostatnio edytowany przez Qcharz 11 paź 2016, 23:02
stówa za jedną śrubkę czyli dwie stówy za dwie śrubki :szalone:
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2010, 20:57 ostatnio edytowany przez mockba 11 paź 2016, 23:02
jest alternatywa za 27 zl sruba z mercedesa roznica jest tylko w dlugosci ale niewielka i pasuje idealnie do swifta.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2010, 06:17 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 23:02
stówa za jedną
śrubkę czyli dwie stówy za dwie śrubki :szalone:Jedną
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2010, 06:18 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 23:02
jest alternatywa za
27 zl sruba z mercedesa roznica jest tylko w dlugosci ale niewielka i pasuje
idealnie do swifta.To ja poproszę o nieco szczegółów...
Mówisz o śrubie przedniego wahacza? -
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2010, 23:30 ostatnio edytowany przez mockba 11 paź 2016, 23:02
nie pamietam z jakiego mercedesa byla wywalilem juz opakowanie, poszukaj to znajdziesz, troszke wysilku dobrze zrobi a nie wszystko na gotowe
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2010, 21:31 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 23:02
poszukaj to znajdziesz, troszke
wysilku dobrze zrobi a nie wszystko na gotoweNo też poszukałem i chciałem się upewnić