[GTI] Swift Gti się dławi i słabo przyspiesza od 0-100
-
Nie masz skrzyni z GTi.
-
Czyli muszę kupić skrzynie od GTi i rozumiem, że będzie wszystko ok?
-
Czyli muszę kupić skrzynie od
GTi i rozumiem, że będzie wszystko ok?Wymień filtr paliwa jeszcze a najlepiej wyczyść bak bo może ciśnienie paliwa za małe na wyższych obrotach... Rozumiem, że błędów żadnych komp nie wybłyskuje?
-
Błędy chyba nie wyskakują bo nic się nie dzieje z samochodem. A jak to nie pomoże to wymiana skrzyni biegów.
-
1. zmieniaj skrzynie na gti
2. krec go do konca -
Błędy chyba nie wyskakują bo
nic się nie dzieje z samochodem. A jak to nie pomoże to wymiana skrzyni biegów.Chyba? To nie sprawdzałeś? Jak to "nic się nie dzieje" jak zgłaszasz problem z dławieniem się silnika?
-
A może ja się mylę... ludzie do ilu dokręca się swift gti na dwójce przy seryjnym ograniczniku do 7500 obr?
-
A może ja się mylę... ludzie
do ilu dokręca się swift gti na dwójce przy seryjnym ograniczniku do 7500 obr?Okolo 102km/h w przypadku Mk2 (7500 odcinka) i 105km/h w przypadku Mk3 (7700 odcinka). Predkosci rzeczywiste, nie licznikowe.
-
A jak sprawdzić błędy kompa?
-
A jak sprawdzić błędy kompa?
Domniemywam, że jeszcze nie szukałeś.
Boszszsz FAQ -
Byłem sprawdzić czy mam jakiś błąd lecz wyszło, że wszystko jest dobrze.
Czyli zostaje wymiana filtra i przeczyszczenie baku a na koniec wymiana skrzyni. -
Wychodzi, że skrzynię masz jednak taką jak powinieneś. Ewentualnie możesz spróbować dokręcić auto na trójce do odcięcia i wtedy będzie już pewne co za skrzynię masz.
-
Trojka jest do 149km/h jakby co
-
mój na trójce pojechał 160km/h więc skrzynia jest zła.
-
Eee... zła jest jak jedzie 185 na trójce (tak jest na skrzyni z 1.3 8V). Ty masz widocznie skrzynie z litrówki bo dopiero trójka jest dłuższa niż w gti. Natomiast to, że auto nie jedzie jak trzeba na pierwszych dwóch biegach (o ile rzeczywiście nie jedzie) to inna rzecz.
Powodów może być dwa miliony, począwszy od dużych, szerokich letnich kół, przez zbyt małe ciśnienie w oponach, zajechane łożyska, zapieczone zaciski hamulcowe, po wszelakie problemy z silnikiem. -
To był start na zimówkach o rozmiarze 185/65/14. Ale zaraz po zakupie swift dużo lepiej się zbierał i na drugim biegu potrafił jeszcze zamielić a teraz nic się nie dzieje. Wymienię te filtr paliwa bo na pewno nie był długo wymieniany i przeczyszczę bak paliwa. Może to coś pomoże. Ja zawsze pompuje 2bary do opon.
-
Kwestię paliwa łatwo sprawdzić.
Odepnij wężyk podający paliwo, daj go do jakiegoś zbiorniczka i włącz na stałe pompę paliwa na parę minut. Poobserwuj strumień paliwa i będziesz wiedział, czy w tym tkwi problem
PS. Oczywiście filtr wymienić i bak wyczyścić i tak zawsze warto
Pozdr.
-
Odepnij wężyk podający paliwo, daj go do jakiegoś zbiorniczka i włącz na stałe pompę paliwa na parę minut. Poobserwuj strumień paliwa i będziesz wiedział, czy w tym tkwi problem
Nieprawda. Chyba, że masz w oczach miernik ciśnienia paliwa.A tak na poważnie:
- co z filtrem powietrza, świecami, kablami, palcem, kopułką, ustawieniem zapłonu? Zmieniane/ustawiane kiedyś?
- Filtr paliwa też może mieć wpływ, przy dłuższym, pełnym otwarciu przepustnicy będzie za mało paliwa (podobnie przy problemach z pompką - choć to się zdarza raczej rzadko),
- Może zaczął więcej palić? Wtedy warto sprawdzić sondę lambda.
...a może kierowca się przyzwyczaił? Mi się też często wydaje, że mój MG ZR160 jakiś zepsuty jest bo coś nie jedzie
-
To był start na zimówkach o
rozmiarze 185/65/14.na takich balonach to sie nie dziw że ma swifcior zamułe
-
Nieprawda. Chyba, że masz w
oczach miernik ciśnienia paliwa.
A tak na poważnie:- co z filtrem powietrza,
świecami, kablami, palcem, kopułką, ustawieniem zapłonu? Zmieniane/ustawiane kiedyś? - Filtr paliwa też może mieć
wpływ, przy dłuższym, pełnym otwarciu przepustnicy będzie za mało paliwa (podobnie przy
problemach z pompką - choć to się zdarza raczej rzadko), - Może zaczął więcej palić?
Wtedy warto sprawdzić sondę lambda.
...a może kierowca się
przyzwyczaił? Mi się też często wydaje, że mój MG ZR160 jakiś zepsuty jest bo coś nie jedzie
Filtr powietrza jest czysty, sprawdzałem, świece nowe denso, a przewody mam zamiar wymienić, a zapłonu za mojej kadencji nikt nie ruszał. No pali tyle co zawsze 12 na 100 a jak by sonda była zepsuta to by chyba był błąd. Nie chodzi o przyzwyczajenie bo nawet mój brat stwierdził, że jest słabszy a rzadko ze mnę jeździ. I dobrze pamiętam jak wracałem nim z warszawy po zakupie i na spalonym sprzęgle mielił na dwójce na suchym asfalcie i wyprzedzanie to była bajka a teraz coś słabiej wyprzedza. jutro może coś już zrobię jak będę miał gdzie.
- co z filtrem powietrza,