[GTI] Swift Gti się dławi i słabo przyspiesza od 0-100
-
Zalezy czym wczesniej jezdziles, bo jakby nie patrzec 101hp nawet przy bardzo lekkiej budzie przy 100 km/h juz takiego szalu nie robi, aerodynamiki sie nie oszuka. Generalnie >7 tys rpm na seryjnym silniku moc juz leci w dol wiec moze byc takie wrazenie. Najlepiej wsiac do drugiego GTi i porownac albo odwiedzic hamownie.
-
A teraz mam jeszcze gorszą wiadomość w sprincie od 0-100 wychodzi mi 11 sekund co z moim swiftem może być nie tak.W ogóle wcześniej lepiej jeździł, chyba naprawdę muszę sprawdzić jego moc na hamowni... A może to być wina, że najprawdopodobniej mam skrzynie z 1.3? Bo już sam nie wiem co z nim jest, sorki za tyle pytań. A i jeszcze wcześniej zauważyłem różnicę gdy zrobiłem sobie dłuższą podróż silnik tak jak by się odmulił ale znowu coś jest nie tak. Jestem trochę zmartwiony tym bo niby ładnie chodzi silnik odpala bez problemu a tu taki zonk.
http://www.youtube.com/watch?v=Rfa56mBiVT4 -
Nie masz skrzyni z GTi.
-
Czyli muszę kupić skrzynie od GTi i rozumiem, że będzie wszystko ok?
-
Czyli muszę kupić skrzynie od
GTi i rozumiem, że będzie wszystko ok?Wymień filtr paliwa jeszcze a najlepiej wyczyść bak bo może ciśnienie paliwa za małe na wyższych obrotach... Rozumiem, że błędów żadnych komp nie wybłyskuje?
-
Błędy chyba nie wyskakują bo nic się nie dzieje z samochodem. A jak to nie pomoże to wymiana skrzyni biegów.
-
1. zmieniaj skrzynie na gti
2. krec go do konca -
Błędy chyba nie wyskakują bo
nic się nie dzieje z samochodem. A jak to nie pomoże to wymiana skrzyni biegów.Chyba? To nie sprawdzałeś? Jak to "nic się nie dzieje" jak zgłaszasz problem z dławieniem się silnika?
-
A może ja się mylę... ludzie do ilu dokręca się swift gti na dwójce przy seryjnym ograniczniku do 7500 obr?
-
A może ja się mylę... ludzie
do ilu dokręca się swift gti na dwójce przy seryjnym ograniczniku do 7500 obr?Okolo 102km/h w przypadku Mk2 (7500 odcinka) i 105km/h w przypadku Mk3 (7700 odcinka). Predkosci rzeczywiste, nie licznikowe.
-
A jak sprawdzić błędy kompa?
-
A jak sprawdzić błędy kompa?
Domniemywam, że jeszcze nie szukałeś.
Boszszsz FAQ -
Byłem sprawdzić czy mam jakiś błąd lecz wyszło, że wszystko jest dobrze.
Czyli zostaje wymiana filtra i przeczyszczenie baku a na koniec wymiana skrzyni. -
Wychodzi, że skrzynię masz jednak taką jak powinieneś. Ewentualnie możesz spróbować dokręcić auto na trójce do odcięcia i wtedy będzie już pewne co za skrzynię masz.
-
Trojka jest do 149km/h jakby co
-
mój na trójce pojechał 160km/h więc skrzynia jest zła.
-
Eee... zła jest jak jedzie 185 na trójce (tak jest na skrzyni z 1.3 8V). Ty masz widocznie skrzynie z litrówki bo dopiero trójka jest dłuższa niż w gti. Natomiast to, że auto nie jedzie jak trzeba na pierwszych dwóch biegach (o ile rzeczywiście nie jedzie) to inna rzecz.
Powodów może być dwa miliony, począwszy od dużych, szerokich letnich kół, przez zbyt małe ciśnienie w oponach, zajechane łożyska, zapieczone zaciski hamulcowe, po wszelakie problemy z silnikiem. -
To był start na zimówkach o rozmiarze 185/65/14. Ale zaraz po zakupie swift dużo lepiej się zbierał i na drugim biegu potrafił jeszcze zamielić a teraz nic się nie dzieje. Wymienię te filtr paliwa bo na pewno nie był długo wymieniany i przeczyszczę bak paliwa. Może to coś pomoże. Ja zawsze pompuje 2bary do opon.
-
Kwestię paliwa łatwo sprawdzić.
Odepnij wężyk podający paliwo, daj go do jakiegoś zbiorniczka i włącz na stałe pompę paliwa na parę minut. Poobserwuj strumień paliwa i będziesz wiedział, czy w tym tkwi problem
PS. Oczywiście filtr wymienić i bak wyczyścić i tak zawsze warto
Pozdr.
-
Odepnij wężyk podający paliwo, daj go do jakiegoś zbiorniczka i włącz na stałe pompę paliwa na parę minut. Poobserwuj strumień paliwa i będziesz wiedział, czy w tym tkwi problem
Nieprawda. Chyba, że masz w oczach miernik ciśnienia paliwa.A tak na poważnie:
- co z filtrem powietrza, świecami, kablami, palcem, kopułką, ustawieniem zapłonu? Zmieniane/ustawiane kiedyś?
- Filtr paliwa też może mieć wpływ, przy dłuższym, pełnym otwarciu przepustnicy będzie za mało paliwa (podobnie przy problemach z pompką - choć to się zdarza raczej rzadko),
- Może zaczął więcej palić? Wtedy warto sprawdzić sondę lambda.
...a może kierowca się przyzwyczaił? Mi się też często wydaje, że mój MG ZR160 jakiś zepsuty jest bo coś nie jedzie