Jeździdło do 2000zł
-
No to fajnie Ty
ją doprowadziłeś do takiego stanu czy ten "przechodni" właściciel?U mnie była w 100% bardzo dobrze utrzymana seria (no, jak na 18 lat auta były jakieś drobne problemy).
Obecnie to co zrobił z nią tamten właściciel nie do końca mi odpowiada, bo nie jest to stan seryjny, ale rozważę pozostawienie niektórych obecnych dodatków.
Takie rzeczy jak zmiana skrzyni 4b na krótką 5b nie przeszkadza mi zupełnie ale sprężyny obniżające na przód już mi "nie leżą"...
I jeszcze jedna fotka, bardziej "na glebie".
-
Te kostki i "Wunderbaum" na lusterku...
Ogólnie - nieźle. -
To moja była
205-tka Udało mi się ją odkupićNic w nim nie zmieniaj, teraz wygląda fantastycznie
Polerka, czy cały lakier był kładziony?
Widać, że klubowicz był posiadaczem
Za ile odkupiłeś?
-
Nic w nim nie
zmieniaj, teraz wygląda fantastycznie
Polerka, czy cały
lakier był kładziony?
Widać, że klubowicz
był posiadaczem
Za ile odkupiłeś?On ma fabryczny lakier prawie na całym aucie (jedynie błotnik był robiony, ale odcień dobrany idealnie). Lakier jest po polerce + nowe paski i emblematy na drzwiach i klapie, bo stare popękały ze starości i zaczęły się sypać.
To auto salonowe z Polski, obecnie ma przejechane 125tyś
Ja go sprzedałem pół roku za 2000zł i teraz też zapłaciłem 2000zł. Różnica jest tylko taka, że kilka rzeczy poprzedni właściciel popsuł, ale kilka też naprawił, więc wyszło na "zero".
-
Nic nie popsuł, naprawdę prezentuje się fajnie
A czemu narzekasz na przednie sprężyny? Za twardo?
-
Nic nie popsuł,
naprawdę prezentuje się fajnie
A czemu narzekasz
na przednie sprężyny? Za twardo?Do roboty mam kilka drobniejszych rzeczy jak:
- wymiana poduszek i łożysk amortyzatorów
- wymiana szczęk tylnych hamulców + podciągnięcie ręcznego
- ponowne podłączenie przednich halogenów, bo nie działają
- zamontować gumy podtrzymujące tłumik (obecnie jest guma + drut)
- zakupić radio
- wymiana żarówek w podświetleniu zegarów
Przednie zawieszenie nie jest twarde, wydaje mi się w sam raz (seryjne zawieszenie w Octavii jest twardsze). Natomiast przez obniżenie auta + dokładka z halogenami pod zderzak stracił on możliwość podjazdu pod wyższe krawężniki (kiedyś jak stał "jak koza" podjeżdżałem pod krawężniki jak mała terenówka ).
-
Każdy lubi co innego, mnie się te mody podobają
Ogarnąłbym tą mechanikę/elektrykę i tyle
-
Jak dla mnie teraz prezentuje się idealnie. Swoją drogą widziałem, że też lubisz "Zapomnianą motoryzację" na TwarzoKsiążce
-
Jak dla mnie teraz
prezentuje się idealnie. Swoją drogą widziałem, że też lubisz "Zapomnianą
motoryzację" na TwarzoKsiążceDo "zapomnianej motoryzacji" nie tylko tej "twarzoksiążkowej" mam słabość już od bardzo dawna
A taka 205-tka to spełnienie moich marzeń o wiekowym (w tym przypadku 18-letnim) aucie, które wciąż spotyka się z ciepłym odbiorem przechodniów i innych użytkowników dróg Do tego jest tanie w utrzymaniu (poj. 0.95L) oraz w eksploatacji (LPG na pokładzie, śmieszne ceny części zamiennych).
-
Te francuzy starej daty typy 205, 405 , reno 19 to przykład tanich sprzętów mających renomę dobrych. u nas jest mechanik co naprawia samochody i jeździ tylko takimi strarymi wózkami bo są nie do zajechania. Nie to co teraz te nowe samochody gdzie kombinują jak zarobić na częściach psujących się jak w zegarku.
-
Te francuzy starej
daty typy 205, 405 , reno 19 to przykład tanich sprzętów mających renomę dobrych. u
nas jest mechanik co naprawia samochody i jeździ tylko takimi strarymi wózkami bo są
nie do zajechania. Nie to co teraz te nowe samochody gdzie kombinują jak zarobić na
częściach psujących się jak w zegarku.Tylko czemu Swiftem nie jeździ?
Swifty to też dobre auta som pod względem niezawodności
-
Francuzy miały w większości ocynk... jako posiadacz swifta, wiesz o co chodzi...
-
Francuzy miały w
większości ocynk... jako posiadacz swifta, wiesz o co chodzi...Ale belka się nie sypie jak w starych Peugeotach/Citroenach, bo jej nie ma