Rozważania nad zakupem Suzuki Alto i takie tam (temat z ypsa)
-
może ten czek endżin z powodu tego filtra się zapala?
No to trzeba podłączyć się pod komputer i sprawdzić.
http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
+
http://allegro.pl/elm327-1-4b-euroscan-2012-v3-1-pl-obd-ii-2-vw-opel-i2317249075.htmlKoszt porównywalny z jednym zczytaniem błędów w serwisie lub połowa kosztu zczytania błędu w ASO.
Edit2:
Jesteś pewny, że to Multijet a nie JTD?Edit:
Kurczę nie widze w ogóle w spisie pandy multijet. A multijety w większości chcą pełnej wersji programu (ale to akurat możemy sie dogadać) -
No dobra,
ustaliliśmy , że w benzyniakach pewnie jest podobnie. A czy ktoś wie, jak
jest w pandzie z dieslem (Multijet)?Paaanie, nie ta półka cenowa... Panda z dieslem była prawie 2 razy droższa od benzynowej wersji
-
Koszt porównywalny
z jednym zczytaniem błędów w serwisie lub połowa kosztu zczytania błędu w ASO.Interfejs na ebay.com od Chińczyków z przesyłką do Polski jest prawie o połowę taniej.
-
Interfejs na
ebay.com od Chińczyków z przesyłką do Polski jest prawie o połowę taniej.A potrafisz znaleźć do VAG'a za mniej niż 30zł?
Bo ja tego ebaya nie kumam. -
A potrafisz znaleźć
do VAG'a za mniej niż 30zł?Np. takie coś za 7.71$?
http://www.ebay.com/itm/USB-OBD-II-2-KKL...=item2311858326
Są różne w podobnych cenach i nieco droższe - nie znam się na VAG, nie wiem który byłby ok. -
Np. takie coś za
7.71$?
http://www.ebay.com/itm/USB-OBD-II-2-KKL...=item2311858326
Są różne w
podobnych cenach i nieco droższe - nie znam się na VAG, nie wiem który byłby ok.No właśnie taki, OBD2 KKL
Ps. za mniej więcej tyle, to mam na Alle. (+wysyłka)
-
Ps. za mniej więcej
tyle, to mam na Alle. (+wysyłka)Tu wysyłka jest darmowa, więc wyjdzie jakieś 25 zł z wysyłką - na Allegro za tyle z dostawą do domu nie kupisz.
-
Tu wysyłka jest
darmowa, więc wyjdzie jakieś 25 zł z wysyłką - na Allegro za tyle z dostawą do domu
nie kupisz.Ale szybciej otrzymam.
-
A jaki numer błędu
ten check zgłasza?A nie wiem. Zapytam ją lub jej ojca, gdy spotkam.
Zaciekawiło mnie w tym przypadku to, jak może check gasnąć po pobujaniu pojazdem... -
A nie wiem. Zapytam
ją lub jej ojca, gdy spotkam.
Zaciekawiło mnie w
tym przypadku to, jak może check gasnąć po pobujaniu pojazdem...Coś nie styka.
Ps. ostatnie bujanie autem to pamiętam za czasów, jak pożyczyłem od szwagra Trabanta i trzeba było nim bujnąć na cepeenie.
-
No to trzeba
podłączyć się pod komputer i sprawdzić.Zapytam, czy podłączali, czy tylko nadal bujają.
Jesteś pewny, że to Multijet a nie JTD?
Raczej tak - na klapie ma srebrny napis "Multijet". Postaram się fotnąć.
-
Coś nie styka.
Ps. ostatnie
bujanie autem to pamiętam za czasów, jak pożyczyłem od szwagra Trabanta i trzeba
było nim bujnąć na cepeenie.Gdyż?
-
Gdyż?
Nigdy Trabim nie jeździłeś?
-
Zapytam, czy
podłączali, czy tylko nadal bujają.
Raczej tak - na
klapie ma srebrny napis "Multijet". Postaram się fotnąć.A na pewno panda?
Bo nie ma nigdzie w katalogach pandy multijet -
Nigdy Trabim nie
jeździłeś?Mixol?
-
Nigdy Trabim nie
jeździłeś?Nie.
Maluchem też tylko godzinę w życiu. -
Nie.
Maluchem też tylko
godzinę w życiu.Malczan czterosuwa już ma
-
A na pewno panda?
Bo nie ma nigdzie w
katalogach pandy multijetPACZAJ:
http://otomoto.pl/fiat-panda-krajowa-1-3-multijet-C23958825.html
http://moto.allegro.pl/fiat-panda-multijet-1-3disel-i2294183379.html
http://moto.allegro.pl/fiat-panda-1-3-multijet-klima-salon-pl-i2303356109.html
http://moto.allegro.pl/fiat-panda-1-3-multijet-klima-polski-salon-i2296361796.html
-
Mixol?
Taaa.
-
Nie.
Maluchem też tylko
godzinę w życiu.Maluchy miałem trzy, ale to cztero-suwy były.
A Trabi to dwu-suw, który miał mieszankę benzyny z olejem (Mixol) i po zatankowaniu benzyny oraz dolaniu oleju do niej, dobrze było "zamieszać" to wszystko właśnie poprzez bujnięcie autem.Piszę oczywiście o Trabancie 601, a nie 1.1 z silnikiem od Polo.