Rozważania nad zakupem Suzuki Alto i takie tam (temat z ypsa)
-
Sprawdziłem
dokładnie ile zapłaciłem w ASO za przegląd po roku. Robocizna 310 zł, części (filtr
oleju, 3,5 litra oleju Shell Helix 5W30, płyn do spryskiwaczy, jakaś uszczelka) 240
zł.Nooo, wg mnie do zaakceptowania.
Dzięki za info, bo tego trochę się bałem (jako że ASO japończyka). -
Kolejne przeglądy jeśli chodzi o robociznę są z tego co pamiętam w zbliżonej cenie, droższe będą materiały (więcej do zmiany). Jakieś orientacyjne ceny przeglądów z materiałami na szybko znalazłem tu i tu. Z tego co czytałem na forum bezproblemowo można przyjechać z własnymi częściami, wtedy może wyjść taniej.
Co do horrendalnych cen w ASO japończyków to trochę mit, na przykładzie serwisowania mojej Corolki w ASO Toyoty wiem, że czasem potrafią na jakąś pierdołę dać abstrakcyjną cenę, ale czasem są cenowo nie do pobicia.
-
Edyta: Ew. jeśli
koleżance zależy na czymś małym to już 3 razy lepsze takie
Twingo
cena praktycznie ta sama a o ile lepsze wyposażenieTwingo bomba wyposażenie za tą cenę i na pewno wyższy poziom bezpieczeństwa biernego
-
W podobnych cenach
oscyluje Panda poprzedniej generacji tzw Panda Classic, jeśli dobrze pamiętam całość
z klimatyzacją i elektrycznymi szybami kosztuje jakieś 31.900zł, znając fiata można
by jakiś rabat uzyskać...
Bardzo podoba mi
się Suzuki Alto, jednak biorąc pod uwagę ilość sprzedanych egzemplarzy na naszym
rynku, po upływie gwarancji, z częściami może być różnie, a do pandy jest
praktycznie wszystko...Panda ma kłopoty z pompami paliwa - a w nowym aucie stanie w polu ze sfajczoną pompą paliwa to po prostu masakra - nie po to kupuje się nówkę, żeby mieć takie przypały
-
Eee tam, nieprzydatne w mieście bajery typu tempomat, a pali więcej niż Alto.
Tak na poważnie to jeśli chodzi o topowe wyposażenie w miejskich maluchach warto spojrzeć na Chiny czy Indie. Przykładowo takie Alto jest tam oferowane ze skórzaną tapicerką, automatem i fabryczną nawigacją z radiem. Co ciekawe kosztuje podobnie jak w Polsce.
http://car.autohome.com.cn/pic/series/872.html
http://www.team-bhp.com/forum/long-term-...t-now-sold.html
http://www.team-bhp.com/forum/official-new-car-reviews/87155-maruti-suzuki-star-auto-road-test.html -
Aaa, tak w ogóle to
jej podobała się tez jakaś złota (?) tojota ajgo.Kiedyś oglądałem ceny wyprzedaży i co prawda nie toyotę, lecz bliźniaczego peugeota z klimatyzacją można było kupić za mniej niż 30 tys... Citroen też daje spore rabaty... Warto się zastanowić nad tymi autkami, bo one też podobają się kobietom
-
Panda ma kłopoty z
pompami paliwa - a w nowym aucie stanie w polu ze sfajczoną pompą paliwa to po
prostu masakra - nie po to kupuje się nówkę, żeby mieć takie przypałyKilku sąsiadów ma Pandy, nikt nie miał podobnych problemów... Mowa o silnikach 1.1 czy 1.2 ??
EDYTA: Wątek można by na Motomanię wrzucić, bo się "fachowy" robi
-
Panda ma kłopoty z
pompami paliwa - a w nowym aucie stanie w polu ze sfajczoną pompą paliwa to po
prostu masakra - nie po to kupuje się nówkę, żeby mieć takie przypałyPompa jak pompa - masakryczny jest filtr paliwa... Wymyślił sobie Fiat, że w benzyniakach będzie niewymienialny
-
Twingo bomba
wyposażenie za tą cenę i na pewno wyższy poziom bezpieczeństwa biernegoTylko, że to najprawdopodobniej auto testowe, bo raz cena, a dwa gwarancja tylko na 2 lata, co prawda z możliwością przedłużenia do 4 ale nie wiadomo, jak to będzie respektowane wśród innych dealerów...
-
Pompa jak pompa -
masakryczny jest filtr paliwa... Wymyślił sobie Fiat, że w benzyniakach będzie
niewymienialnyCzytałem o Twoich bojach Jak efekty??
Tak mnie jeszcze naszło, może Chevrolet Aveo Classic???
-
Nawet Hyundai Getz i suzuki Alto tak mają
LINKEfekty? efekty są takie, że... nie wiem bo mi się pompa spaliła
a aveo ma wymienialny
-
Nawet Hyundai Getz
i suzuki Alto tak mają
LINK
Efekty? efekty są
takie, że... nie wiem bo mi się pompa spaliłaSzrot mod on??? czy nówka???
-
Szrot mod on??? czy
nówka???80zł nówka pompka zamiennik.
Ja już wtryski zaczynałem badać bo raz mi palił a raz nie. Na drugi dzień miałem diagnozować, czy to emulator wtrysków (bo tak mi wyszło z moich badań), wsiadam do auta i słyszę, że nie słyszę pompy. Prawdopodobnie spaliłem jeżdżąc całkiem bez paliwa.
-
Nawet Hyundai Getz
i suzuki Alto tak mają
LINK
Efekty? efekty są
takie, że... nie wiem bo mi się pompa spaliła
a aveo ma
wymienialnyKolega kupił niedawno, fakt, że sprzedawcy się machnęli i dali mu nieopatrznie rabat 2000zł zamiast 1000zł (każdy z osobna dał po 1000zł i się kłócili później). W ten sposób znajomy otrzymał 5-drzwiówkę w cenie 3-drzwiówki, a lakier to szary urban, bo za ten nie było dopłaty cena jakieś 33.000zł
-
80zł nówka pompka
zamiennik.
Ja już wtryski
zaczynałem badać bo raz mi palił a raz nie. Na drugi dzień miałem diagnozować, czy
to emulator wtrysków (bo tak mi wyszło z moich badań), wsiadam do auta i słyszę, że
nie słyszę pompy. Prawdopodobnie spaliłem jeżdżąc całkiem bez paliwa.Moja w MB kosztowała 200zł po zniżkach klubowych, oczywiście zamiennik Chętnie bym teraz zmienił autko, bo amorki już zdechły, a przegląd do listopada, ale problemy z pracą i brak gotówki zniechęca mocno... Myślałem nawet czy by do tico nie wrócić
-
Na tle trojaczków to Alto ma korzystniejszy stosunek wyposażenia do ceny.
-
Wątek można
by na Motomanię wrzucić, bo się "fachowy" robiPopieram!
-
Na tle trojaczków
to Alto ma korzystniejszy stosunek wyposażenia do ceny.Jeśli mówimy o cenach przed promocjami to zgadzam się... Ja w zeszłym roku widziałem 107 za 28 tys z klimatyzacją i szybami, ale z jednym mogę się zgodzić, alto jest na pewno przestronniejsze, jeśli w tej klasie można o tym mówić
-
Nawet Hyundai Getz
i suzuki Alto tak mająWymienialny, tyle że z pompą. Teraz tak budują samochody, ze coraz mniej przy nich można zrobić samemu, ale z drugiej strony coraz mniej TRZEBA w ogóle coś przy nich robić. Okresy międzyprzeglądowe wydłużone i tak dobrane aby "zapominalski" kierowca nie miał problemów z samochodem nawet jak czasem przeglądy opuszcza, przegląd to zazwyczaj wymiana oleju i kontrola kilkunastu rzeczy które zazwyczaj i tak są ok. Łańcuszek rozrządu zamiast paska, świece irydowe wymieniane co 100 tys km., filtr powietrza wymieniany co 50 tys., pasek osprzętu co 100 tys., filtr paliwa niewymienny, popychacze hydrauliczne aby nie trzeba było luzów zaworowych regulować, albo regulowane płytkami czy szklankami, zazwyczaj wytrzymujące 100 tys. km bez regulacji, itd. Czy to źle?
-
wytrzymujące 100 tys. km bez
regulacji, itd. Czy to źle?
I tak i nie... Bo jesteśmy uzależnieni od widzimisię serwisu, a sami bez specjalnych narzędzi nic nie zwojujemy