Jakie są objawy nieprawidłowych luzów zaworowych?
-
napisał 5 cze 2010, 07:41 ostatnio edytowany przez mariuz 11 paź 2016, 10:23
Bo podejrzewam, że w moim punto nigdy nie były regulowane
Aczkolwiek to dla mnie chwilowo dość duży koszt i nie wiem, czy mogę sobie pozwolić odwlec regulację jeszcze miesiąc-dwa...W tej chwili mam małe problemy z odpalaniem na ciepło i ba benzynie różne akcje odchodzą (brak mocy poniżej pewnych obrotów), ale na gazie wszystko ok. I teraz nie wiem
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 cze 2010, 07:56 ostatnio edytowany przez Julek5150 11 paź 2016, 10:23
duży czyli jaki, bo ja za regulacje jeszcze w peugeocie dałem 20zł
-
napisał 5 cze 2010, 07:57 ostatnio edytowany przez mariuz 11 paź 2016, 10:23
duży czyli jaki, bo
ja za regulacje jeszcze w peugeocie dałem 20zł150-200zł najprawdopodobniej.
Przy kwocie -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 cze 2010, 11:33 ostatnio edytowany przez endriu121188 11 paź 2016, 10:23
Objawy?
W tico u mnie mialem "0" luzu zaworowego.
Telepało silnikiem jak był zimny, hamowanie biegami bardzo mocne, no ale powera miał. Licznik zamknął.
Teraz po regulacji licznikowe 145km/h i nawet grama więcej. -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 cze 2010, 14:37 ostatnio edytowany przez golec20 11 paź 2016, 10:23
150-200zł
najprawdopodobniej.
Przy kwocieMasz Porsche, Ferrari czy innego kasożłopacza???
W serwisie skody tak jak Dżulek5150 płaciłem 20 zł.
-
napisał 5 cze 2010, 21:09 ostatnio edytowany przez mariuz 11 paź 2016, 10:23
Masz Porsche,
Ferrari czy innego kasożłopacza???
W serwisie skody
tak jak Dżulek5150 płaciłem 20 zł.Regulacja luzów na płytkach? Jesli tak, to podaj mi namiary na ten warsztat
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 cze 2010, 21:32 ostatnio edytowany przez endriu121188 11 paź 2016, 10:23
Nie piszcie głupot. W pierwszym lepszym warsztacie to w TICO ("na śrubki") regulacja zaworów 70-80zł + uszczelka 10zł, a co dopiero płytki
-
napisał 5 cze 2010, 21:35 ostatnio edytowany przez mariuz 11 paź 2016, 10:23
Nie piszcie głupot.
W pierwszym lepszym warsztacie to w TICO ("na śrubki") regulacja zaworów 70-80zł +
uszczelka 10zł, a co dopiero płytkiMoże fachmani od pełżota 205 czy skody faworytki nie mają serca zdzierać więcej Skoro i tak już tam nie ma co regulować
Albo może 20zł od każdego zaworuZ resztą jakbym miał na śrubki, to bym sam próbował
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 cze 2010, 22:19 ostatnio edytowany przez Julek5150 11 paź 2016, 10:23
Może fachmani od
pełżota 205 czy skody faworytki nie mają serca zdzierać więcej Skoro i tak już
tam nie ma co regulować
Albo może 20zł od
każdego zaworu
Z resztą jakbym
miał na śrubki, to bym sam próbowałnie wiem jak od pełżota 205 bo nie jeździłem
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 cze 2010, 08:18 ostatnio edytowany przez golec20 11 paź 2016, 10:23
Może fachmani od
pełżota 205 czy skody faworytki nie mają serca zdzierać więcej Skoro i tak już
tam nie ma co regulować
Albo może 20zł od
każdego zaworu
Z resztą jakbym
miał na śrubki, to bym sam próbowałNie wiem o co chodzi z tym "na srubki" czy na "na płytki", ale gościu ma zestaw takich blaszek różnych grubości i tam gdzies wsadza i cos dokręca i tak dalej (nie znam sie na tym, tylko widzialem co robil mechanik). I taka usługa zwana "Regulacja luzów zaworowych" kosztuje, uwaga czytać uważnie - W CAŁOŚCI 20 (DWADZIEŚCIA) POLSKICH NOWYCH ZŁOTYCH !!
Adres serwisu skody masz gdzies w podwieszonym wątku na kaciku skody. Zadzwon i sie dowiedz.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 cze 2010, 08:19 ostatnio edytowany przez golec20 11 paź 2016, 10:23
Nie piszcie głupot.
W pierwszym lepszym warsztacie to w TICO ("na śrubki") regulacja zaworów 70-80zł +
uszczelka 10zł, a co dopiero płytkiSkoro wiesz lepiej ile placilem za regulacje... to nawet nie bede sie sprzeczal
-
napisał 6 cze 2010, 08:21 ostatnio edytowany przez mariuz 11 paź 2016, 10:23
Nie wiem o co
chodzi z tym "na srubki" czy na "na płytki", ale gościu ma zestaw takich blaszek
różnych grubości i tam gdzies wsadza i cos dokręca i tak dalej (nie znam sie na tym,
tylko widzialem co robil mechanik). I taka usługa zwana "Regulacja luzów zaworowych"
kosztuje, uwaga czytać uważnie - W CAŁOŚCI 20 (DWADZIEŚCIA) POLSKICH NOWYCH
ZŁOTYCH !!
Adres serwisu skody
masz gdzies w podwieszonym wątku na kaciku skody. Zadzwon i sie dowiedz.Czyli niby że na płytki
Jak się dowiem ile chce ten fachman polecany u mnie i stwierdzę, ze za dużo to zapytam się tamDzięki za info
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 cze 2010, 08:50 ostatnio edytowany przez Semcia 11 paź 2016, 10:23
Nie wiem, co to znaczy na płytki, ale kolega chyba mówi o zwykłym szczelinomierzu. Taką regulację można przeprowadzić samodzielnie. Szczelinomierz kosztuje grosze Odkręcamy śrubę kontrującą na zaworze, wstawiamy listek np 0,15 (zależnie od modelu,silnika) dokręcamy i już. Oczywiście trzeba kręcić wałem bądź wrzucić 5ty bieg i przetaczać samochód, aby zawory były w odpowiedniej pozycji. Robiłem taką regulację w skodzie 1,3 i tico. Bez problemów.
PS. W Punto nie masz przypadkiem hydrauliki?
-
napisał 6 cze 2010, 08:54 ostatnio edytowany przez mariuz 11 paź 2016, 10:23
PS. W Punto nie
masz przypadkiem hydrauliki?A nie, rzeczywiście pisał o dokręcaniu golec... źle zrozumiałem
Szczelinomierz mam. żeby to takie proste było w puncie, to bym sam zrobił, z resztą już pisałemA jakbym miał hydraulikę, to bym się raczej nie przejmował regulacją
To są płytki regulacyjne:
I zmieniając (ewentualnie szlifując) te płytki zmienia się u mnie luz zaworowy. Stąd taka cena za usługę
-
Użytkownik archiwalnynapisał 8 cze 2010, 07:37 ostatnio edytowany przez gibsong 11 paź 2016, 10:23
Gdybyś miał hydraulikę pewnie bawiłbyś się w kręcenie zaworkiem w pompie oleju, jakoś wszystkie auta z hydrauliką klepią po kilkunastu latach
-
napisał 8 cze 2010, 09:40 ostatnio edytowany przez mariuz 11 paź 2016, 10:23
Gdybyś miał
hydraulikę pewnie bawiłbyś się w kręcenie zaworkiem w pompie oleju, jakoś wszystkie
auta z hydrauliką klepią po kilkunastu latachJak zmienię auto to będę miał na uwadze
Na razie mam w planach regulację tych płytek, ale około sierpnia dopiero zapewne