[GTI] Toydolsowe Swifty
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 cze 2011, 16:51 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:47
Akurat lakier na pokrywę miał być ładny, a przeszukując resztki u kumpla w warsztacie znalazłem ten. Oryginalnie to było proszkowo malowane grubym niebieskim proszkiem.
Felgi Foundmetal do nissana primery gt, opony firestone fhsz80 185/55/14 - zostały dwa ładne komplety po rajdówce, to jeden założyłem do czarnucha.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 cze 2011, 21:00 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 15:47
jak bym widział wysokie auto Danbar-a
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 cze 2011, 07:27 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:47
Ono jest na seryjnym zawiasie gti i tak zostanie, bo to auto do jazdy na co dzień dla mojej Agi. Wyglebionym autem nie da się jeździć po naszych drogach.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 cze 2011, 07:38 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 15:47
Ono jest na
seryjnym zawiasie gti i tak zostanie, bo to auto do jazdy na co dzień dla mojej Agi.pisałeś już jakiś czas temu
Wyglebionym autem nie da się jeździć po naszych drogach.
da się, tylko trzeba uważać i to dużo bardziej niż przy zawiasie serii z cyklu 4x4
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 cze 2011, 09:42 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:47
da się, tylko trzeba uważać i to dużo bardziej niż przy zawiasie serii z cyklu 4x4
Przyjedź na Dolny Śląsk - zmienisz zdanie ;P
Na codzień jeżdżę MG ZR 160 na oponach 215/40/17 i powiem Ci, że łatwo nie jest. -
Użytkownik archiwalnynapisał 12 cze 2011, 11:40 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 wrz 2016, 15:47
Toydols, dawno nie pisałeś jak się czujesz, jak się gnaty pozrastały? Przydałaby się jakaś wyczerpująca relacja.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 cze 2011, 21:22 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:47
Dzisiaj dość mocno dokuczały mi żebra i lewe biodro... ale to pewnie przez odstawianie małpy przy oesach Karkonoskiego podczas przejazdów znajomych załóg
Jeszcze z 7-8 miesięcy i będę jak nowo wyprodukowany... póki co pomału trwa rehabilitacja. Na co dzień chodzę, pracuję, działam, ale i pomyślunek jeszcze nie ten i ze sprawnością jeszcze słabo... ale trzeba dać radę -
Użytkownik archiwalnynapisał 12 cze 2011, 21:31 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 15:47
ale trzeba dać radę
dasz
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 21:05 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 wrz 2016, 15:47
kurde...
Mam nadzieję że będzie coraz lepiej i będzie dobrze tak jak powinno być, oby jak najszybciej -
Użytkownik archiwalnynapisał 14 cze 2011, 04:00 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 15:47
ale trzeba dać radę
Musisz - bo jak nie Ty to kto ??
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 wrz 2011, 23:29 ostatnio edytowany przez danbar 11 wrz 2016, 15:47
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 wrz 2011, 11:45 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:47
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 wrz 2011, 05:46 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 15:47
ale trzeba dać radę
bydzie dobrze
naczy beeedzie paannn zzaaadooowwoooolooonyyy
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 wrz 2011, 07:28 ostatnio edytowany przez olek 11 wrz 2016, 15:47
czyli mimo wszystko jednak kusi ganianie.
nie forsuj sie, wracaj do siebie, predko!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 wrz 2011, 16:28 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:47
Ja się wcale nie forsuję. Tegoroczny 4 Rajd Ziębicki był ostatnią imprezą jaką zorganizowałem (przynajmniej przez najbliższe 3-4 lata). Około 70 załóg, 20 prób (19 km), nagrody o łącznej wartości około 8000 zł, ponad 100 osób zaangażowanych w przeprowadzenie imprezy, wieczorem kilkugodzinny koncert (Dyktatura, Snake Charmer i Leniwiec) i wiele innych rzeczy. Zresztą sami popatrzcie np. na zdjęcia i filmy - www.rajdziebicki.pl
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 wrz 2011, 21:10 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:47
Poniżej kilka zdjęć naszych czarnuchów . W nowym nabytku wymieniłem lewą półoś. Wypiąłem ecumastera, wsadziłem seryjną przepustnicę i dolot, zmieniłem felgi i kable zapłonowe. Jeszcze wymienić dźwigienkę od świateł i kierunków, płyn hamulcowy, palec i kopułkę, tylną poduszkę silnika i olej. Być może trzeba będzie rozebrać skrzynię i wymienić łożyska na wałku atakującym. Najważniejsze, że buda jest w naprawdę dobrej kondycji. Pojeżdżę nim przez najbliższe dwa miesiące i potem zaczynamy przebudowę.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 wrz 2011, 21:18 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 wrz 2016, 15:47
Obydwa się genialnie prezentują ciężko powiedzieć,który bardziej gdyby mk2 miała jeszcze ramki klubowe...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 wrz 2011, 21:23 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 15:47
Dziewicze Mk2 jest z zewnatrz bezkonkurencyjne, ori koncowka wydechu i 1.3 GT-i, miodzio to wyglada I widze moje Twin Cam 16 Valve
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 wrz 2011, 10:58 ostatnio edytowany przez KonradSwift 11 wrz 2016, 15:47
Mk2, to jest to
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 wrz 2011, 14:54 ostatnio edytowany przez szymonsct 11 wrz 2016, 15:47
sorry, nie miało pójść tu