Cofnięte koło PP
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 maj 2013, 17:03 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:58
Witam
Ostatnio zauważyłem,że prawe koło przód jest trochę cofnięte do tyłu.
Czy to może być spowodowane krzywym stabilizatorem?Nieodpowiedni montaż stabilizatora?Jakieś inne pomysły?
Auto bezwypadkowe,podłużnica w bdb stanie,wahacz prosty(niedawno wymianiany/odlewany Febi),więc podejrzenie pada na uszkodzenie stabilizatora podczas wjazdu w dziurę
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 maj 2013, 18:01 ostatnio edytowany przez slawek2876 11 sie 2016, 21:58
Jeśli Cię to pocieszy to mam dokładnie tak samo jak Ty. Mam ten sam rozmiar opon. Z 5 lat temu miałem prawą stroną stłuczkę i byłem przekonany że to od tego, ale skoro Ty też tak masz a stłuczki nie było to w sumie niewiem czy to od tego. W każdym bądź razie auta mi nie ściąga zawieszenie oki więc jeżdże i się tym nie przejmuje:)
-
napisał 5 maj 2013, 18:22 ostatnio edytowany przez xTOMASZx 11 sie 2016, 21:58
Jaka jest długość mierzona od samego środka(piasty) tylnego koła do środka(przegubu zew.) przedniego koła od strony prawej jak i tej niepokojącej lewej.
Na parę sposobów można przez przypadek zrobić sobie takie cofnięcie,ale to potem.
-
napisał 5 maj 2013, 18:38 ostatnio edytowany przez xTOMASZx 11 sie 2016, 21:58
-
napisał 5 maj 2013, 21:36 ostatnio edytowany przez Keszakul 11 sie 2016, 21:58
Podłączę się do tematu Panowie, ponieważ mam dokładnie tak samo. U mnie to jednak nie koniec problemów z zawieszeniem, ale to akurat nie na ten wątek. Czy ktoś już doszedł o co może chodzic? Aha - ja niestety nie zagwarantuję bezwypadkowości auta, ponieważ kupiłem używane i na 100% była w nim malowana maska i prawy błotnik (inny odcień).
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 maj 2013, 23:59 ostatnio edytowany przez n30 11 sie 2016, 21:58
Najpierw bym zmierzył dokładnie odległość między przednim i tylnym kołem na każdej stronie i porównał
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 maj 2013, 09:32 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:58
Kolumny są dobre L/P bo mocowania przewodów hamulcowych są w dobrych miejscach.
Co do pomiaru to:
-lewa strona 2340mm
-prawa strona 2335mm
Licząc bląd pomiarowy 5mm to prawe koło jest cofnięte o ok. 10mmZastanawiam się czy czasem montując stabilizator nie ma możliwości regulacji ustawienia kół przód tył
-
napisał 6 maj 2013, 09:47 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:58
Kolumny są dobre
L/P bo mocowania przewodów hamulcowych są w dobrych miejscach.
Co do pomiaru to:
-lewa strona 2340mm
-prawa strona
2335mm
Licząc bląd
pomiarowy 5mm to prawe koło jest cofnięte o ok. 10mm
Zastanawiam się czy
czasem montując stabilizator nie ma możliwości regulacji ustawienia kół przód tyłNie ma takiej opcji, żeby stabilizator był źle ustawiony. Może jest krzywy?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 maj 2013, 10:07 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:58
Odkręcałeś stabilizator od dolnej belki?
-
napisał 6 maj 2013, 12:36 ostatnio edytowany przez adamo81 11 sie 2016, 21:58
Jeśli problem zaczął się od wpadnięcia w dziurę na jezdni to jest kilka przyczyn:
- zgięty wahacz
- mocowanie wahacza się odkształciło (z zewnątrz podłużnica może być ładna pod bitexem)
- zgięta kolumna McPhersona
Przemierz jeszcze jakimś drutem zbieżność - jak drążek się podgiął to też optycznie koło mogło się cofnąć (odchylone od osi wzdłużnej)
-
napisał 7 maj 2013, 22:33 ostatnio edytowany przez xTOMASZx 11 sie 2016, 21:58
moglo tez wcisnać jedną gumę w wachacz lub jedna jest mniej sztywna niż po drugiej stronie,można jeszcze parę rzeczy wymienić,ale z początku też bym sprawdził czy obydwa kielichy są w pawilonowym położeniu i w tej samej płaszczyźnie.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 maj 2013, 21:35 ostatnio edytowany przez felix1909 11 sie 2016, 21:58
-
napisał 13 maj 2013, 15:46 ostatnio edytowany przez Jaco- 11 sie 2016, 21:58