Sprawa dotycząca stacyjki.
-
Poka foto tego co masz,bo nie wiem o co juz chodzi.
Ta kostka,przewody i ten środek gdzie podłącza się kable wydłubał? -
Poka foto tego co
masz,bo nie wiem o co juz chodzi.
Ta kostka,przewody
i ten środek gdzie podłącza się kable wydłubał?Jak o kostkę to chyba o to co zaznaczyłem na zdjęciu. Skoro w opisie aukcji pisze że nie ma kostki zapewne są same ucięte kable i tyle.
-
No włąśnie mi chodziło o to pierwsze, że tej kostki brakuje. A tak naprawdę niema włąśniego tego drugiego, zupełnie całego układu elektronicznego.
-
Panowie podepnę się pod temat bo z 10 min temu wyszedłem z auta z jakąś dziwną usterką prawdopodobnie stacyjki.
Jeździłem po mieście wszystko grało.
Przekręciłem stacyjkę odpaliłem auto podjechałem z 3 km zgasiłem auto,przekręciłem stacyjkę zegary wszystko się zapala ale brak reakcji na rozruch po przekręceniu na ostatnią pozycje.
Mam alarm i odcięcie zapłonu.
Po przekręceniu na ostatnią pozycje nic się nie dzieje jakby brakowało styku na stacyjce.
Gdy ustawie na stacyjce pierwszą pozycje jakie kable zewrzeć na krótko aby uzyskać zapłon?
Jutro mnie długa trasa czeka i jakoś nie widzi mi się odpalać auta na pycha non stop -
Ja bym bardziej odstawiał, że przepalił się kabel przy rozruszniku niż uszkodziła się stacyjka... sprawdź kable przy rozruszniku.
-
Jutro postaram się wsadzić tam rękę,nie będzie łatwo...
-
Ej no bez przesady,
której kostki???
Wiecie na którą
zwróciłem uwagę? Na kostkę połączeniową tą widoczną na zdjęciu, cieżko by było sobie
wyobrazić że chodzi mu o mechanizm elektroniczny.Niestety, ale sprzedający ma rację.
Ta część, jak to nazwałeś "mechanizm elektroniczny" nosi nazwę "kostki stacyjki" lub "kostki stykowej" - chociażby wczoraj kupowałem taką w IC do innego samochodu i właśnie tak się ona nazywa.To co Ty nazwałeś kostką to jest "złączka", "wtyczka" lub "gniazdo wiązki przewodów".
Rzeczywiście warto było zadzwonić i dokładnie wszystkiego się dowiedzieć.Jeszcze jedno - to nie jest żaden mechanizm elektroniczny tylko dwie blaszki miedziane i kilka sprężynek. Jeżeli chcesz to zobaczyć w szczegółach to zerknij na mój opis kostki stacyjki, który zamieściłem w połowie stycznia 2012 roku
-
link do wspomnianego przez Sharky tematu:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=77688&Number=1033375#Post1033375 -
Ja bym bardziej
odstawiał, że przepalił się kabel przy rozruszniku niż uszkodziła się stacyjka...
sprawdź kable przy rozruszniku.Moim zdaniem u Tomasza może być też problem ze stacyjką. Ja również parę razy tak miałem - pierwsze przekręcenie poranne kluczykiem - zero reakcji rozrusznika. Ale za drugim razem zawsze zadziałał.
Pewnie stacyjka do regeneracji. -
JOB TWOJA MAC!!! 140tys i trzeci rozrusznik nie kręci!!!
Przeleciałem całą instalacje od A do Z,cała inst sprawdziłem na dworze 2godz,wszystkie styki wyczyszczone i spasowane,miernikiem odcinki wykluczone i mnie dalej telepie.
Rozrusznik albo na stykach do niego.Obleciałem wszystko co się dało,wraz z różnymi podpięciami.
Prędzej kupie podnośnik olejowy i będę go odpalał z koła niż kupie 4 rozrusznik.
Ech... -
miałem taki przypadek że przetopił mi się kabel ze stacyjki do elektromagnesu przy rozruszniku,
sprawa wyglądała tak: sprawdzałem miernikiem przy stacyjne prąd był, diagnoza rozrusznik kaput, rozebrałem pół auta (gaźnik kolektor itd. ), wyjąłem rozrusznik, podłączam na ostro do aku, działa, myślę co jest grane?, odciąłem kabel idący od stacyjki do elektromagnesu, poprowadziłem nowy przewód i problem się rozwiązał :), może w twoim przypadku jest to samo?. Spróbuj podać na próbę plusa z aku do elektromagnesu(ew. śrubokrętem zewrzeć na ostro), zanim zaczniesz rozbierać auto