Co dalej z Tico? Nagromadziło się kilka rzeczy do naprawienia.
-
Właśnie do tych Febi się przymierzam
Ktoś może potwierdzić kiepską jakość kompletu Brembo + Ferodo? -
Właśnie do tych
Febi się przymierzam
Ktoś może
potwierdzić kiepską jakość kompletu Brembo + Ferodo?Co do Tico to nie wiem, ale w innym samochodzie miałem kłopot z zestawem tarcze Brembo + klocki Ferodo.
-
Co do Tico to nie
wiem, ale w innym samochodzie miałem kłopot z zestawem tarcze Brembo + klocki
Ferodo.Mnie udało się dostać tarcze z 'Metaloplastyki Warszawa'- bardzo dobre, solidne, ale nie wiem czy firma jeszcze istnieje, bo nie mogłem znaleźć ich strony czy danych kontaktowych, a i o produkty do samochodów sygnowane tą marką na allegro ciężko. Kiedyś miałem ZAMETO- też zupełnie przyzwoite, polecam.
-
Mnie udało się
dostać tarcze z 'Metaloplastyki Warszawa'- bardzo dobre, solidne, ale nie wiem czy
firma jeszcze istnieje, bo nie mogłem znaleźć ich strony czy danych kontaktowych, a
i o produkty do samochodów sygnowane tą marką na allegro ciężko. Kiedyś miałem
ZAMETO- też zupełnie przyzwoite, polecam.Części jakoś można kupić po dość przystępnych cenach.Ciekawe za to ile teraz będziemy płacić za OC w roku 2012 ? Czy znowu nie będzie podwyżek.
-
Właśnie do tych
Febi się przymierzam
Ktoś może
potwierdzić kiepską jakość kompletu Brembo + Ferodo?Jak ci Brembo nie odpowiada kup Mikodę, choć ta firma teraz produkuje też dla tej pierwszej firmy
-
Jak ci Brembo nie
odpowiada kup Mikodę, choć ta firma teraz produkuje też dla tej pierwszej firmyJa jestem bardzo zadowolony z kmpl.(Brembo+Ferodo).Moim zdaniem bardzo dobrze pasują
do siebie materiały cierne tarcz i klocków(stosuję je już od dawna).
W tej chwili zastanawiam się jakie bębny dobrać do zakupionych wcześniej szczęk Ferodo aby skuteczność była podobna jak komplet przedni Brembo+Ferodo. -
Ja jestem bardzo
zadowolony z kmpl.(Brembo+Ferodo).Moim zdaniem bardzo dobrze pasują
do siebie materiały
cierne tarcz i klocków(stosuję je już od dawna).
W tej chwili
zastanawiam się jakie bębny dobrać do zakupionych wcześniej szczęk Ferodo aby
skuteczność była podobna jak komplet przedni Brembo+Ferodo.Nie miałem nigdy brembo, ale miałem zestaw ZAMETO + klocki ferodo i taki zestaw bardzo dobrze współpracował
-
Nie miałem nigdy
brembo, ale miałem zestaw ZAMETO + klocki ferodo i taki zestaw bardzo dobrze
współpracowałA są bębny ZAMETO i ewentualnie ile kosztują ?
-
A są bębny ZAMETO i
ewentualnie ile kosztują ?Są, ale o ceny musisz zapytać: KLIK
-
Są, ale o ceny
musisz zapytać: KLIKDzięki !
-
A są bębny ZAMETO i
ewentualnie ile kosztują ?Mikoda też robi bębny do tico
-
Mikoda też robi
bębny do ticoTylko które(Zameto czy Mikoda )będą lepiej pasowały do szczęk Ferodo.
-
Tylko które(Zameto
czy Mikoda )będą lepiej pasowały do szczęk Ferodo.Powiem tak, od jakiegoś czasu ta firma produkuje również dla Brembo, więc na Twoim miejscu wszedłbym w "romans" z Mikodą.
Tu jest link do konkretnych produktów dla tico--> KLIK
-
Tu jest link do
konkretnych produktów dla tico--> KLIKDzięki ! Trzeba będzie dobrać jakieś bębny,które sprawdzą się dopiero w eksploatacji.
Chyba że uda się kupić bębny f-my Brembo.Pozdrawiam.
-
Wymiana zbiornika i ruda to jakies awarie , reszta to eksploatacyjne tematy , ktore pewnie trzeba bedzie zrobic w nowo kupionym samochodzie
Przy obecnych cenach na stacji benzynowej powoli zaczynam tesknic za tico
-
na Twoim miejscu wszedłbym w "romans" z Mikodą.
Dodam tylko, że odradzam nacinane i nawiercane tarcze Mikody (co prawda sprawa dotyczy Matiza, ale ze względu na bardzo zbliżony rozmiar tarcz...). O ile wersja wcześniejsza (chyba pierwsza produkowana) była OK - i wymieniłem te tarcze ze względu na zużycie, to wersja poprawiona (inny układ nacięć i nawierceń) jest już znacznie gorsza. Obecnie mam do wymiany już drugi komplet tarcz Mikody, które nie noszą śladów zużycia - a pogięły się (po przebiegu kilku tysięcy km) tak, że nie da się wręcz hamować. Wracam zatem do normalnych tarcz - a że udało się kupić oryginalne w bardzo dobrej cenie, to liczę na to, że będą to już ostatnie tarcze hamulcowe w "życiu" tego samochodu.
-
Dodam tylko, że
odradzam nacinane i nawiercane tarcze MikodyJa miałem te poprzednie w tico i nie narzekałem, swoją drogą nie wiedziałem, że jest jakaś "nowa" wersja tychże....
-
Ja miałem te
poprzednie w tico i nie narzekałem, swoją drogą nie wiedziałem, że jest jakaś "nowa"
wersja tychże....Pojawiła się w pewnym momencie - reklamowali ją jako "poprawioną" i niestety... poprawa polegała na tym, że gną się niesamowicie. Reklamacji nie uwzględniają - odpowiadając, że zostały uszkodzone poprzez niewłaściwą eksploatację. Żeby chociaż na jakimś torze, czy przy dużych prędkościach w kość dostały... A tu zonk (podwójny) miał miejsce w momencie, gdy auto stało się samochodem stricte miejskim.
-
Wahacze stukają pukają, tak więc nieuchronnie muszę kupić nowe. Czy warto kupić te od firmy Febi(poproszę o opinie)? Czym one w zasadzie się wyróżniają, skoro niektórzy tak sobie je chwalą?
Czy warto jednocześnie wymienić końcówki drążków kierowniczych?
Na obecną chwilę w sprawie hamulców przednich mam coraz większy dylemat. Produkty polecane przez jednych znajdują się w ogniu krytyki drugich i co raz trudniej mi podjąć decyzję co kupić?
-
Wahacze stukają pukają, tak więc nieuchronnie muszę kupić nowe. Czy warto kupić te od firmy Febi
Kup ze średniej półki cenowej. Ja kupiłem polskie z Metalotechniki i są już założone ładnych kilka lat i wszystko jest OK.
Czy warto jednocześnie wymienić końcówki drążków kierowniczych?
Jeżeli mają spory luz to wymieniaj.
Ja niedawno wymieniłem i kupiłem koreańskie po ok. 35zł/szt.Na obecną chwilę w sprawie hamulców przednich mam coraz większy dylemat.
Skoro chcesz trochę zaoszczędzić, to nie kupuj tych drogich, tylko np. Zameto i fabryczne klocki lub np. Ferodo.