Co dalej z Tico? Nagromadziło się kilka rzeczy do naprawienia.
-
Napraw będę dokonywać w miarę możliwości sam. W pierwszej kolejności wahacze i tarcze + klocki. Które części są godne polecenia?
-
Napraw będę
dokonywać w miarę możliwości sam. W pierwszej kolejności wahacze i tarcze + klocki.
Które części są godne polecenia?U siebie od roku czasu mam lewy wahacz firmy SAMYONG (taki mi dawali w ASO)
http://allegro.pl/wahacz-przedni-daewoo-tico-matiz-gumy-stab-korea-i1866650152.html
Teraz mam drugi który czeka na wymianę.
Są jeszcze firmy FEBI ale cena jest odpowiednio większa.Tarcze Bremboo ponoć teraz się popsuły. Myślę, że ciekawą alternatywą są ZAMETO. Klocki mam GM i nie narzekam.
-
Właśnie do tych Febi się przymierzam
Ktoś może potwierdzić kiepską jakość kompletu Brembo + Ferodo? -
Właśnie do tych
Febi się przymierzam
Ktoś może
potwierdzić kiepską jakość kompletu Brembo + Ferodo?Co do Tico to nie wiem, ale w innym samochodzie miałem kłopot z zestawem tarcze Brembo + klocki Ferodo.
-
Co do Tico to nie
wiem, ale w innym samochodzie miałem kłopot z zestawem tarcze Brembo + klocki
Ferodo.Mnie udało się dostać tarcze z 'Metaloplastyki Warszawa'- bardzo dobre, solidne, ale nie wiem czy firma jeszcze istnieje, bo nie mogłem znaleźć ich strony czy danych kontaktowych, a i o produkty do samochodów sygnowane tą marką na allegro ciężko. Kiedyś miałem ZAMETO- też zupełnie przyzwoite, polecam.
-
Mnie udało się
dostać tarcze z 'Metaloplastyki Warszawa'- bardzo dobre, solidne, ale nie wiem czy
firma jeszcze istnieje, bo nie mogłem znaleźć ich strony czy danych kontaktowych, a
i o produkty do samochodów sygnowane tą marką na allegro ciężko. Kiedyś miałem
ZAMETO- też zupełnie przyzwoite, polecam.Części jakoś można kupić po dość przystępnych cenach.Ciekawe za to ile teraz będziemy płacić za OC w roku 2012 ? Czy znowu nie będzie podwyżek.
-
Właśnie do tych
Febi się przymierzam
Ktoś może
potwierdzić kiepską jakość kompletu Brembo + Ferodo?Jak ci Brembo nie odpowiada kup Mikodę, choć ta firma teraz produkuje też dla tej pierwszej firmy
-
Jak ci Brembo nie
odpowiada kup Mikodę, choć ta firma teraz produkuje też dla tej pierwszej firmyJa jestem bardzo zadowolony z kmpl.(Brembo+Ferodo).Moim zdaniem bardzo dobrze pasują
do siebie materiały cierne tarcz i klocków(stosuję je już od dawna).
W tej chwili zastanawiam się jakie bębny dobrać do zakupionych wcześniej szczęk Ferodo aby skuteczność była podobna jak komplet przedni Brembo+Ferodo. -
Ja jestem bardzo
zadowolony z kmpl.(Brembo+Ferodo).Moim zdaniem bardzo dobrze pasują
do siebie materiały
cierne tarcz i klocków(stosuję je już od dawna).
W tej chwili
zastanawiam się jakie bębny dobrać do zakupionych wcześniej szczęk Ferodo aby
skuteczność była podobna jak komplet przedni Brembo+Ferodo.Nie miałem nigdy brembo, ale miałem zestaw ZAMETO + klocki ferodo i taki zestaw bardzo dobrze współpracował
-
Nie miałem nigdy
brembo, ale miałem zestaw ZAMETO + klocki ferodo i taki zestaw bardzo dobrze
współpracowałA są bębny ZAMETO i ewentualnie ile kosztują ?
-
A są bębny ZAMETO i
ewentualnie ile kosztują ?Są, ale o ceny musisz zapytać: KLIK
-
Są, ale o ceny
musisz zapytać: KLIKDzięki !
-
A są bębny ZAMETO i
ewentualnie ile kosztują ?Mikoda też robi bębny do tico
-
Mikoda też robi
bębny do ticoTylko które(Zameto czy Mikoda )będą lepiej pasowały do szczęk Ferodo.
-
Tylko które(Zameto
czy Mikoda )będą lepiej pasowały do szczęk Ferodo.Powiem tak, od jakiegoś czasu ta firma produkuje również dla Brembo, więc na Twoim miejscu wszedłbym w "romans" z Mikodą.
Tu jest link do konkretnych produktów dla tico--> KLIK
-
Tu jest link do
konkretnych produktów dla tico--> KLIKDzięki ! Trzeba będzie dobrać jakieś bębny,które sprawdzą się dopiero w eksploatacji.
Chyba że uda się kupić bębny f-my Brembo.Pozdrawiam.
-
Wymiana zbiornika i ruda to jakies awarie , reszta to eksploatacyjne tematy , ktore pewnie trzeba bedzie zrobic w nowo kupionym samochodzie
Przy obecnych cenach na stacji benzynowej powoli zaczynam tesknic za tico
-
na Twoim miejscu wszedłbym w "romans" z Mikodą.
Dodam tylko, że odradzam nacinane i nawiercane tarcze Mikody (co prawda sprawa dotyczy Matiza, ale ze względu na bardzo zbliżony rozmiar tarcz...). O ile wersja wcześniejsza (chyba pierwsza produkowana) była OK - i wymieniłem te tarcze ze względu na zużycie, to wersja poprawiona (inny układ nacięć i nawierceń) jest już znacznie gorsza. Obecnie mam do wymiany już drugi komplet tarcz Mikody, które nie noszą śladów zużycia - a pogięły się (po przebiegu kilku tysięcy km) tak, że nie da się wręcz hamować. Wracam zatem do normalnych tarcz - a że udało się kupić oryginalne w bardzo dobrej cenie, to liczę na to, że będą to już ostatnie tarcze hamulcowe w "życiu" tego samochodu.
-
Dodam tylko, że
odradzam nacinane i nawiercane tarcze MikodyJa miałem te poprzednie w tico i nie narzekałem, swoją drogą nie wiedziałem, że jest jakaś "nowa" wersja tychże....
-
Ja miałem te
poprzednie w tico i nie narzekałem, swoją drogą nie wiedziałem, że jest jakaś "nowa"
wersja tychże....Pojawiła się w pewnym momencie - reklamowali ją jako "poprawioną" i niestety... poprawa polegała na tym, że gną się niesamowicie. Reklamacji nie uwzględniają - odpowiadając, że zostały uszkodzone poprzez niewłaściwą eksploatację. Żeby chociaż na jakimś torze, czy przy dużych prędkościach w kość dostały... A tu zonk (podwójny) miał miejsce w momencie, gdy auto stało się samochodem stricte miejskim.