Co dziś dłubałem w Tico
-
Teraz pomaluję to bitexem - cholerstwo na pewno nie zejdzie
Trzeba zmatowić papierem ściernym i odtłuścić - wtedy nie ma szans, żeby odlazło.
-
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem i miałem ostatnio problemy z moim tic-tac'iem dotyczące nie odpalania po nagrzaniu itd. i szukałem pomocy
w archiwum tego forum aż w końcu znalazłem.
Wymieniłem dziś gaźnik na drugi- nowy prawdopodobnie regenerowany
(poprzedni właściciel nie bardzo wiedział o co chodzi z regeneracja dla niego był on "nowy") i bawiłem się troszkę
z jego regulacją a przed wymianą miałem problem z zakupem uszczelki pod gaźnik i byłem zmuszony kupić cały komplet do silnika.
Po tym jak już go kupiłem wpadłem na pomysł że takie "papierowo/tekturowe" uszczelki można by wyciąć i teraz moje pytanie do może bardziej doświadczonych
czy np. coś takiego tektura uszczelkowa lub podobnego zdało by egzamin jako uszczelki do silnika samochodowego? -
Wymienione łożyska w tylnich kołach i zakup podłokietnika ;D
-
Wymienione łożyska
w tylnich kołach i zakup podłokietnika ;DPoka fotkę Gdzie i za ile kupiłeś?
-
miechomiecho zakupiłem na allegro i odebrałem osobiście, koszty 65zł. Fotki:
-
To już zamontowane, czy przymierzone do montażu? Bo jakoś tak krzywo
-
Już zamontowane i jest lekko pochylony, bo mi tak spasował. Ważne żeby spełniał swoją rolę.
-
Jakoś mało przydatne mnie się wydaje.
Co tam będziesz trzymał?
Kubusia? Obecnie królują radia na kartę pamięci bądź USB i płyty odchodzą do lamusa.
Ponadto patrząc na ostatnie zdjęcie ciężko będzie ci zapiąć pasy a to ważniejsze niż cały bajer z podłokietnikiem.
-
Jakoś mało
przydatne mnie się wydaje.Jak dla mnie taki podłokietnik to oparcie dla łokcia podczas jazdy. A schowek to dodatkowa opcja
Co tam będziesz
trzymał?Można i Kubusia, jak wejdzie
Kubusia? Obecnie
królują radia na kartę pamięci bądź USB i płyty odchodzą do lamusa.
Ponadto patrząc na
ostatnie zdjęcie ciężko będzie ci zapiąć pasy a to ważniejsze niż cały bajer z
podłokietnikiem.Jak kto woli Ja wolę czasem płytę niż MP3, no chyba, że MP3 z bitrate nie mniejszym niż 320
-
To już zamontowane,
czy przymierzone do montażu? Bo jakoś tak krzywoAno, krzywo. Być może da się "wyprostować" za pomocą regulacji (bo ten podłokietnik ma chyba regulację wysokości?).
A tak w ogóle wszystko zależy od dopasowania modelu podłokietnika do samochodu i oczywiście od postury kierowcy. -
Jaco w podłokietniku trzymam jak na razie panel z radia, poza tym miło jest oprzeć łokieć w czasie jazdy.
leo podłokietnik jest pochylony bo tak mi pasuje. Fotka trochę przekłamuje. W czasie jazdy opieram rękę i bez problemu zmieniam biegi. -
Witam serdecznie nie chciałem zakładać nowego postu, niedawno wymieniłem klocki hamulcowe i gumki na tłoczkach oraz odpowietrzyłem ładnie hamuje, tylko zauważyłem po jeździe miejskiej ok 10 km felgi są ciepłe w granicy 45 stopni, po podniesieniu auta koła obracają się bez oporu.
Chciałem poznać waszą opinie o temperaturze kół. -
Chciałem poznać waszą opinie o temperaturze kół.
Sprawdzałeś to zaraz po jeździe? Spróbuj zrobić to po jeździe - ale nie hamuj na końcu hamulcem zasadniczym, tylko biegami + ręcznym i wtedy sprawdź. Hamulce przy hamowaniu grzeją się bardzo mocno - więc i tarcza koła odbiera (i odprowadza) część ciepła.
-
Chciałem poznać
waszą opinie o temperaturze kół.Jak nie topi kołpaka to jest dobrze
-
Sprawdzałem termometrem i temp. w granicy 45 stopni kołpaki całe
Co ciekawe tylne koła są zimne ale pewnie jak to w tico hamują gorzej nawet widać to na piasku jak hamuje wyraźniejsze ślady widać z kół przednich -
Sprawdzałem termometrem i temp. w granicy 45 stopni kołpaki całe
Jak pisałem - jeżeli jest to po normalnej jeździe i zaraz po zatrzymaniu (przy użyciu hamulców ), to jest to całkowicie normalne.
Co ciekawe tylne koła są zimne ale pewnie jak to w tico hamują gorzej nawet widać to na piasku jak hamuje wyraźniejsze ślady widać z kół przednich
Normalne - tak ma być. Gdyby tył (lekki, dodatkowo odciążany przy hamowaniu) hamował tak samo jak przód - każde hamowanie kończyłoby się walką z wyprzedzającym Cię tyłem
-
Witam serdecznie nie chciałem zakładać nowego postu, niedawno wymieniłem klocki hamulcowe i gumki na tłoczkach ...
Zapewne wymieniłeś również gumowe osłony przeciwkurzowe tłoków hamulcowych.
Możesz napisać, w jaki sposób to zrobiłeś, bo ja akurat z tym miałem kiedyś sporo problemów, a niedługo będę to robił ponownie.zauważyłem po jeździe miejskiej ok 10 km felgi są ciepłe w granicy 45 stopni, po podniesieniu auta koła obracają się bez oporu.
To jest zupełnie poprawna temperatura, jak na jazdę miejską.
-
Kupiłem cały zestaw naprawczy tzn Oring i osłona przeciw kurzowa za 13 zł.
Tłoczek wypchałem naciskając pedał hamulca aż wylazł wyczyściłem wnętrze oraz wyczyściłem rowki w których są oring i osłona to bardzo ważne u mnie było tam dużo rdzy.
Następnie poluzowałem odpowietrznik pomaga to przy wkładaniu tłoczka, nasmarowałem oring płynem hamulcowym i założyłem osłonę przeciw kurzową. Następnie przez otwór w tej osłonie delikatnie wkładam tłoczek rozciągając ją delikatnie płaskimi śrubokrętami.
Innej metody nie znam choć próbowałem różnymi sposobami i tylko ten działa. -
Wymiana paska klinowego
-
założone głośniki w tylnich drzwiach. Od razu przyjemniej w aucie się zrobiło...