Tico podłączenie obrotomierza
-
Na pewno działa na 3 cylindry? Gdzie i za ile go kupiłeś? Przyznam, że wpadł mi w oko:)
-
Dzięki stary
już wszystko podłączyłem
A tu fotka:
[img]http://mahoski.wrzuta.pl/obraz/0rTh5jroVg9/sfdsfdsfsdfg[/img]Nmzc
Pamiętaj, szukajka prawdę Ci powieI jak to chodzi, pochwal się
Ps. Fotkę daj jako załącznik
-
Na pewno działa na
3 cylindry? Gdzie i za ile go kupiłeś? Przyznam, że wpadł mi w oko:)Przecież pisał Auto Gauge
Chcesz taniej, szukaj na alle
-
Tak, na 3 cylindry z tyłu jest przesuwak i można ustawić na 3,4 lub6. Działa rewelacyjnie , podświetlanie równomierne na całej tarczy, jestem w 100% zadowolony i polecam go wszytskim Kupiłem na Allegro, trochę drogo bo 70zł ale warto było
Jeszcze mnie jedno trapi, gdzie go zamontować? . Tak myślałem, żeby go jakoś wkomponować między zegary a dokładniej nad wskaźnikiem temp. a te trzy kontrolki przenieść na drugą stronę, ale przy tym by było baaardzo dużo roboty, myślałem też nad tym żeby go jakoś przymocować na lewy słupek i tak chyba zrobię tylko muszę jakiś uchwyt skombinować -
-
Sam myślałem o wmontowaniu go w licznik i wyszło że, najmniej roboty było gdy wyrzuciłem wskaźnika paliwa a dałem w jego miejsce obrotek. I ta mam do tej pory, a wskaźnika paliwa zawsze można dać gdzieś w desce rozdzielczej.
Kubak bym nie stosował bo sprzedałem taki bo dla mnie to wioska jest by obrotomierz byl poza licznikiem. A podłącza się ten kabelek do jednego przewody który wchodzi do cewki i tyle. -
No właśnie chciałbym uniknąć kupowania uchwytu za prawie 30zł z przesyłką
Tak myślałem żeby zrobić takie coś trzymające go, i włożyć w uszczelki od drzwi i od szyby żeby się trzymało. Pozostaje mi tylko wymyślić z czego zrobić ten uchwyt, z plastiku ale skąd ja wezmę takie coś? Hmm poczekamy zobaczymyPs. Jak bym chciał wykrecić licznik to muszę odkręcać całą deskę czy można się do niego dobrać w jakiś inny sposób?
-
Ps. Jak bym chciał
wykrecić licznik to muszę odkręcać całą deskę czy można się do niego dobrać w jakiś
inny sposób?Wyciąganie licznika to prosta sprawa, trzeba jedynie uważać na linkę prędkościomierza.
Zerknij pod górną obudowę licznika, są tam dwie śrubki, niżej licznika po bokach też dwie, obudowa ściągnięta, potem cztery widoczne już śrubki i gotowe
-
Zerknij pod górną
obudowę licznika, są tam dwie śrubki, niżej licznika po bokach też dwie, obudowa
ściągnięta, potem cztery widoczne już śrubki i gotoweAha no właśnie tak mi się wydawało, że gdzieś tam się to rozbiera, dzięki
-
Aha no właśnie tak
mi się wydawało, że gdzieś tam się to rozbiera, dziękiTo nie takie trudne, powoli dasz radę tylko nie ciągnij licznika na siłę bo wyciągniesz linkę ze ślimaka, i potem będzie że licznik nie działa
-
To nie takie
trudne, powoli dasz radę tylko nie ciągnij licznika na siłę bo wyciągniesz
linkę ze ślimaka, i potem będzie że licznik nie działaA da się ją jakoś odkręcić albo wyjąć z licznika żeby potem bez problemu ją spowrotem włożyć? heh żeby nie było jaj, że mi potem nie podejdzie albo coś
-
A da się ją jakoś
odkręcić albo wyjąć z licznika żeby potem bez problemu ją spowrotem włożyć? heh żeby
nie było jaj, że mi potem nie podejdzie albo cośDa się, linka nie jest przykręcona tylko jest na wcisk, trzymają ją takie trzy małe blaszki, najlepiej to sięgnąć ręką pod kierownicę i spróbować delikatnie ściągnąć , nic się nie bój robiłem to ze trzy razy, bo na początku też nie wiedziałem co i jak założyłem a tu licznik nie chodzi, no to jeszcze raz i jeszcze raz i w końcu doszedłem, że to w ślimaku się linka wyciągnęła w końcu się udało . Jak odchylisz licznik to jeszcze będą dwie kostki z przewodami, ale one nie stanowią problemu. Dasz rade
-
Spoko, jutro się za to zabiorę
-
A da się ją jakoś
odkręcić albo wyjąć z licznika żeby potem bez problemu ją spowrotem włożyć? heh żeby
nie było jaj, że mi potem nie podejdzie albo cośMniej więcej z częstotliwością jeden raz na pół roku piszę na forum sposób demontażu licznika wraz z odpięciem od niego linki...
-
Jak
odchylisz licznik to jeszcze będą dwie kostki z przewodami, ale one nie stanowią
problemu. Dasz radeDla mnie owe kostki stanowiły największy problem, ale to pewnie dlatego, że nie mam koreańskich paluszków
-
Dla mnie owe kostki
stanowiły największy problem, ale to pewnie dlatego, że nie mam koreańskich
paluszkówO te właśnie paluszki się rozchodzi Ja miałem problem tylko z linką
-
Dla mnie owe kostki
stanowiły największy problem, ale to pewnie dlatego, że nie mam koreańskich
paluszkówŻeby rozłączyć kostki najprościej chyba jeszcze przed wymontowaniem licznika sięgnąć ręką od spodu, pod deskę (tak samo jak przy wymianie żarówek z kontrolek sygnalizacyjnych bez demontażu licznika). Od spodu jest sporo miejsca i można wtyczkę złapać całą ręką.
-
Żeby rozłączyć
kostki najprościej chyba jeszcze przed wymontowaniem licznika sięgnąć ręką od spodu,
pod deskę (tak samo jak przy wymianie żarówek z kontrolek sygnalizacyjnych bez
demontażu licznika). Od spodu jest sporo miejsca i można wtyczkę złapać całą ręką.Jak się ma dłuuuugie ręce
Mnie się nie udałoPo odkręceniu licznika miałem dwa wyjścia:
1. Szarpnięcie licznikiem do siebie, w efekcie linka sama się odpinała a później był już dobry dostęp do kostek
2. Wsadzenie ręki od góry i odczepienie kostek (plus poobdzierany wierzch dłoni) a potem odpięcie linkiOd spodu miałem dojście jedynie do linki, do kostek brakło mi już rąk.
-
bo dla mnie to wioska jest by obrotomierz byl poza licznikiem.
Jesteś dość bezpośredni i bezkompromisowy w prezentowaniu własnych osądów.
Dla mnie "wioską" jest wsadzenie do tablicy zegarów czegoś, co stamtąd nie pochodzi i widać to na pierwszy rzut oka (szczególnie, jeśli pomiesza się przy tym kolory i doda obwódkę na jeden zegar, a na drugi "bliźniaczy" już nie). Ale ja tego jeszcze nigdy nie pisałem, dając każdemu prawo do zaspokajania swojego gustu. Chyba, że coś szczególnie razi... Dodatkowy zegar poza tablicą (mający inny styl, czcionkę, podświetlenie itp.) nie powoduje u mnie poczucia niesmaku.
-
Też mam obrotek Autogage, świetnie się sprawuje. Dobrze na nim widać że coś się z silnikiem zaczyna dziać, szczególnie gdy na wolnych czy ssaniu zaczyna wariować, można więc w porę zareagować. Wydałem 80 zł i musze powiedzieć że warto było.
Co do podłączenia to kabla do zbierania impulsów to nie trzeba go ciągnąć do cewki. Za skrzynką bezpieczników jest wisząca luźno kostka, przeznaczona chyba do klimatyzacji, ale montowana we wszystkich modelach, tam na bodajże drugim pinie są impulsy z cewki wystarczy wsunąć kabelek i gotowe (jeśli się nie mylę jest to drugi pin patrząc na kostkę z zatrzaskiem do góry). Przylutowałem do kabelka szpilkę - lepiej trzyma się w kostce.