Jeżeli słychać stuk przekaźnika to sterowanie powinno być dobre. Najlepiej włączać długie bez świateł mijania - dźwignia do góry (unikniesz w ten sposób zmylenia przez przekaźnik od mijania, który przy załaczonych mijania w momencie załączania długich "puszcza" i też jest słyszalny.
Próba:
wstawiamy dobry przekaźnik (np od mijania jeśli działają) i dalej
jeżeli słychać stuk to:
woltomierzem lub żarówką na kabelku (prymitywniejszy, ale pewniejszy sposób) sprawdzasz na płytce bezpieczników czy jest napięcie na bezpieczniku 12 i 13 (przed i po). Jeśli nie ma (przed i po) to walnięta płytka, jesli jest przed, a nie ma po to bezpiecznik. jeśli jest i przed i po to:
Sprawdzasz napięcie na halogenie od dlugich. Jeżeli nie ma napięcia to kable, jeżeli jest to żarówka.
P/S
Numery bezpieczników dla FAV 135 LS wer '91