No jeżeli zmieniłeś olej na bardziej "płuczący" to mogło ci tez pościć uszczelki i silnik po
prostu może cieknąc, uszczelniacze możesz zmieniać bez zdejmowania głowicy zaoszczędzisz w
ten sposób dużo pieniędzy, a co do rzeczy jakie są potrzebne to uszczelka pod pokrywę no i
same uszczelniacze przyda się szczelinomierz do ustawienia zaworów dobry śrubokręt
krzyżakowy no i coś to ściągnięcia sprężyn z zaworów możne to być specjalny przyrząd ja to
zrobiłem kluczem. U mnie uszczelniacze kosztowały 5 zł za sztukę nie pamiętam jakiej firmy
ale pisało made in japan no i uszczelka pod pokrywę poniżej 25 zł .
Myślisz ze wymienię uszczelniacz bez demontażu głowicy Podejrzewam że masz na myśli oparcie zaworu o tłok Ale wydaje mi się że mogę nie włożyć zamka Bo za bardzo wpadnie mi zawór do komory spalania Wiem ze uszczelka pod dekiel kosztuje 10 zł ELRING A jak bym chciał ściągnąć głowice To dostane uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy ?