wymieniona kopułka i palec
wymienione przzewody WN
wymienione świece 2 razy ISKRA i NGK
sprawdzona cewka (pomiary rezystancji na we i wy)
popsikane elementy rozruchowe gaźnika WD-40
wlany denaturat to baku (ok. 200 ml na 25 l)
zawory i zapłon regulowane latem ok. 7 tys km
termostat przestawiony na WINTER
Witam problem jest dokładnie opisany w wątku 'schodzi z obrotów ale tylko na PB' i w wielu innych postach więc polecam funkcję SZUKAJ
Ale wracając do sprawy u mnie nie pomagało co następuje:
wymiana filtra paliwa
podniesienie obrotów na ssaniu
dodatek do paliwa STP
czyszczenie gaźnika preparatem firmy GUNK - mam przebieg 100 000
zapłon był ok.
POMOGŁO:
regulacja zaworów - były za ciasne
Jeżdże na LPG więc zawory wymagają częstszej regulacji.
Dodam że po tej regulacji bardzo podniosły mi się obroty więc zmnieszyłem podniesione poprzedio obroty na ssaniu i nadal jest ok.
Stawiam więc na zawory jako na głównego winowajcea a filtr paliwa i czyszczenie gaźnika uznaje za środki pomocnicze.
Pozdrawiam