A jakiej grubosci masz chłodnicę powinna mieć około 3 cm jeśli wstawili ci chłodnicę od litrówki to mogą być problemy. u mnie od litrówki nie wydalała przy jeździe w korku latem ale teraz powinna dawać sobie radę.
Najnowszy post utworzony przez Eug59
-
RE: WYSOKA TEMPERATURA SILNIKA
-
RE: [MK4] Nie podnosząca się wskazówka temperatury
Znajdź czujnik temperatury i sprawdż kabelek może coś nie kontaktować
-
RE: Czy chlodnica pasuje.. bylo sto razy ale nie ma jasnej odpowiedzi!
Swoją kupiłem z 1,5 roku temu na Allegro,teraz nie śledzę tematu ale chyba coś można upolować na Allegro chyba że się mylę
-
RE: Czy chlodnica pasuje.. bylo sto razy ale nie ma jasnej odpowiedzi!
U mnie w 1,3 miałem chłodnicę chyba z 1,0 bo miała ok 1,6 cm grubości i w gorące dni non stop chodził wentylator i w korkach posikowałem się ogrzewaniem wewnętrznym aby się nie zagotował. Na chłodne dni wystarczy na upał w korkach może byc za mała. Moja obecna ma 3,2 cm grubości i wskazówka stoi w miejscu w upał i korkach
-
Kąt wyprzedzenia zapłaonu przy LPG
Patrzyłem w szukajce ale brak tam wiążących informacji. Możecie się podzielić info czy zmienialiscie kąt zapłonu po instalce LPG czy jeździcie na fabrycznych nastawach?
-
RE: Akumulator - pilne!
A nie wystarczy ciut podpiłować klemę, żeby śruba mocniej ściskała i potem tylko dokręcać z umiarem... Oczywiście jeśli klemy są tylko troche za luźne a nie są innego typu!
-
RE: [Justy 97'] Hose resonator.
Witam,
mam problem z moim justy. Po wjechaniu w większa kałuże z większą prędkością, samochód zachowuje
się jakby nie miał mocy, tzn. po dodaniu gazu gaśnie. Po czym nie daje się go odpalić od
razu. Odkryłem, że mam uszkodzony Hose resonator (część nr 21 na poniższym , detal tan
zsuwa się z dolotu powietrza. Czy jest możliwe, że to jest przyczyną tych problemów czy
musze szukac głębiej?
Nie wydaje mi się aby to było przyczyną. Pierwsze to wysusz autko albo nie samo wyschnie. Po drugie zrób prosty eksperyment, zdejmij ten element a otwór zatkaj czymś na próbę (taśma samoprzylepna, folia + gumka). U mnie cały wyżej pokazany schemat kończył się nr 16 i auto jeździło a teraz kiedy go odbudowałem tak jak na schemacie nie ma w zasadzie żadnej różnicy.
I na koniec jeśli ten element Ci się zsuwa to albo nawiń 2-3 obroty taśmy izolacyjnej na element 10 od dołu lub posmaruj butaprenem tą gumę żeby ją lekko przykleić. -
RE: podświetlenie tablicy wskaźników
Lepszej instrukcji jak c_zar nie można podać. Niedawno to robiłem i postąpiłem analogicznie.Żeby dostać się do kolumny kierowniczej trzeba odpiąć dolną osłonę ale to pikuś. Pamiętaj o poluzowaniu linki szybkościomierza bo ona mocno trzyma zegary w obudowie i ciężko wychodzą. Dużym ułatwieniem byłaby pomoc 2 osoby która wpychałaby linkę od strony silnika ale samemu też idzie. Wsadziłem tam żarókę W3W które dostałem w Tesco Górczewska, dostatecznie podświetlają i nie wypalą obudowy żarówki
-
RE: [1.3 8V & All] LPG do starszego Swifta
Zakładając instalację nie miałem na ten temat żadnego pojęcia i gazownik nie założył mi mixera
tylko wcisnął jakieś dwie rurki do wtrysku
Mam podobnie i jeżdzi całkiem fajnie ale jeśli został Ci gdzieś ten mikser to chętnie sprawdziłbym różnicę. Daj znać (na priv) może bedzie int do zrobienia. -
RE: przewody...??
Wydaje mi się że nie ma to wielkiego znaczenia dla normalnej jazdy (w sportowej ponoć ma ale sie nie wypowiadam) na dowód powiem że na stacji benzynowej kupiłem uniwersalne kable Janmora (żółte) i po dopasowaniu ich długości do starych śmiga bez problemu, dodam że jeżdżę na gazie. Tak więc jeśli nie widać różnicy po co przepłacać, ale dla wielu osób obco brzmiące nazwy kabli brzmią dumnie i na pewno podnoszą samopoczucie.