Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 23 gru 2010, 19:37 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 15:30
Jeszcze nie wiem
która to skrzynia ? bo rekordziści dochodzą do 10
-
Użytkownik archiwalnynapisał 23 gru 2010, 20:10 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:30
która to skrzynia ?
bo rekordziści dochodzą do 10Pierwsza
... tylko ze zmienioną 1-ką, 2-ką, synchronizatorami, wałkiem głównym, sprzęgłowym, wszystkimi łożyskami i przełożeniem głównym...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 23 gru 2010, 21:54 ostatnio edytowany przez ZureX 11 wrz 2016, 15:30
co to dadzą takie mody? pozdro
-
Użytkownik archiwalnynapisał 23 gru 2010, 21:58 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:30
co to dadzą takie
mody? pozdroKrótkie przełożenie główne = lepsze przyspieszenie, brak konieczności redukowania do 1 w ciasnych zakrętach :]
Reszta to zwykła regeneracja skrzyni, tak żeby chodziła bez zastrzeżeń -
Użytkownik archiwalnynapisał 23 gru 2010, 23:44 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 15:30
Dzisiaj jak popatrzylem na przelozenia w mb 2.0 kompressor prawie 200hp i 270nm to z przerazeniem stwierdzilem ze 1,2,3 sa jak w SS GTi ;D Dwojka kapke ponad paczke, trojka okolice 150. LOL.
Imho ja roznice 12% krotszego przelozenia odczulem jak +15hp, zupelnie inne auto, ale w serii mialem to co Ty po skroceniu no i to wygrzebywanie sie z dwojki w GTi bylo tak k upierdliwe ze glowa mala.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 gru 2010, 10:16 ostatnio edytowany przez adi08 11 wrz 2016, 15:30
Jeździ dzisiaj zrobiłem test
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 sty 2011, 17:24 ostatnio edytowany przez fetorman 11 wrz 2016, 15:30
jezdzi to padlo czy juz padlo?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 sty 2011, 17:40 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:30
jezdzi to padlo czy
juz padlo?Czeka na nowe podkładki regulacyjne do skrzyni
-
Użytkownik archiwalnynapisał 11 sty 2011, 02:20 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 15:30
Erde - u nas ta podkładka pod filtr oleju, do czujników to jest 3/4-16 ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 11 sty 2011, 06:04 ostatnio edytowany przez fetorman 11 wrz 2016, 15:30
Erde - u nas ta
podkładka pod filtr oleju, do czujników to jest 3/4-16 ?tak
chociaz nie mam xywki erde
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 lut 2011, 20:22 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:30
Czeka na nowe
podkładki regulacyjne do skrzyniSkrzynia od dłuższego czasu w aucie Jest sporo krótsza, silnik się dużo lepiej wkręca, w ciasnych zakrętach już nie muszę redukować do 1-ki Niestety z tym krótkim przełożeniem skrzynia bardzo hałasuje, zwłaszcza po zdjęciu nogi z gazu. Regulacja podkładkami nic nie zmieniła. Prawdopodobnie przez to że zęby przełożenia są duże i jest ich bardzo mało... Pozostaje się przyzwyczaić, czuje się jakbym jechał z kłową Za to biegi wchodzą idealnie, żadnych zgrzytów, żadnego wypadania - Adi08 zrobił dobrą robotę
V-max też sporo spadła ale jeszcze nie sprawdziłem do iluDzięki Dajmosowi ( ) mam w końcu oryginalny lewarek, który się mieści w seryjne miejsce i mogłem wreszcie zrobić solidne mocowanie zapasu Odpięcie i wyjęcie koła zajmuje teraz jakieś 5-10 sekund A włożenie i zapięcie może do 20-tu
A jutro kolejne testy czyli jedziemy jako "zerówka" w Testosteron Rally Sprint
www.ttmm.pl -
Użytkownik archiwalnynapisał 13 lut 2011, 07:37 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 15:30
A jutro kolejne
testy czyli jedziemy jako "zerówka" w Testosteron Rally Sprint
www.ttmm.plty wez wczesniej powiadamiaj
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 lut 2011, 12:01 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 15:30
Skrzynia od
dłuższego czasu w aucie Jest sporo krótsza, silnik się dużo lepiej wkręca, w
ciasnych zakrętach już nie muszę redukować do 1-kiDo ile masz teraz 1-2-3? Redukowanie do jedynki to byl ciezki temat w SS z tego co pamietam
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 lut 2011, 17:26 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:30
Do ile masz teraz
1-2-3? Redukowanie do jedynki to byl ciezki temat w SS z tego co pamietamMusiałbym sprawdzić z GPSem bo licznik cholernie mi przekłamuje Jak sprawdzę dam znać
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 lut 2011, 17:27 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:30
ty wez
wczesniej powiadamiajNo co? Napisałem dzień wcześniej : ]
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 lut 2011, 19:30 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 15:30
Musiałbym sprawdzić
z GPSem bo licznik cholernie mi przekłamuje Jak sprawdzę dam znaćA po co GPS, jestes jak ja umysl scisly, przelozenia skrzyni znasz, opone znasz, to policzysz predkosci w 10s w excelu U mnie przeklamanie 15% ponad
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lut 2011, 18:49 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:30
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lut 2011, 22:44 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:30
A po co GPS, jestes
jak ja umysl scisly, przelozenia skrzyni znasz, opone znasz, to policzysz predkosci
w 10s w excelu U mnie przeklamanie 15% ponadW teorii mi wyszło w zależności od obrotów i opon (przy założeniu 5mm ugięcia opony)
185/55R14 8600rpm:
55,68
100,43
138,33
184,67
218,63185/55R14 7500rpm
48,56
87,58
120,64
161,05
190,66175/50R13 8600rpm
50,26
90,66
124,88
166,7
197,36175/50R13 7500rpm
43,84
79,06
108,9
145,38
172,12Ale nie wiem czy dobrze policzyłem W praktyce trochę inaczej to wygląda
Sprawdź Krzysiu dla przełożenia głównego 4.72 ile tobie wyjdzie przy tych założeniach -
Użytkownik archiwalnynapisał 14 mar 2011, 16:05 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:30
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 mar 2011, 16:16 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 wrz 2016, 15:30
odrazy pytanie na cieplo: kiedy skladasz nowy?
duzo sie nie najezdzil, moze cos nie ee bylo zlozone
Szybkiego powrotu na tor!!!