przeróbka licznika - mahoski
-
Jak modziłem zegary i dałem predkościomierz po prawej stronie to linka niestety nie sięgała. Jakis pomysł na to? Pomijając danie go po lewej stronie ;p
-
Poldek Caro.
To były 3-cylindrowe? Ciekawe jak to zestroić
-
Poprawiłem
niebieską na czarną tarczę w liczniku oraz te diodę czerwonąJednak jest spora różnica w tych czerniach... i oczywiście w cyfrach. Chyba trzeba byłoby na nowo kombinować tarcze. Ale co wtedy z podświetleniem?
-
To były
3-cylindrowe? Ciekawe jak to zestroićOj tam, się czepiasz, kolego...
Potencjometrem da się wyregulować zapewne. Sądzę, że bebechach znajdzie się tzw. "peerek" i on zmieni wskazania. -
Oj tam, się
czepiasz, kolego...
Potencjometrem da
się wyregulować zapewne. Sądzę, że bebechach znajdzie się tzw. "peerek" i on zmieni
wskazania.Nie wiem, nie znam się
-
Fajne, a jakby
dorwać licznik Tico zz wersji PM (czarne zegary) to byłoby super
No i podświetlenie
zegarów z Poldka jest bursztynoweNo to kto bierze się do roboty aby taki fajny licznik stworzyć i go sprzedać.
Mnie się podoba.
-
Jak modziłem zegary i dałem predkościomierz po prawej stronie
to linka niestety nie sięgałaU mnie dziś sprawdziłem i po lewej nie sięga a po prawej jak najbardziej, wystarczy linkę wepchnąć trochę do komory silnika i naprężenia znikają prawie
-
Niedługo zacznę robić licznik zobaczymy co wyjdzie z tego.
A co ciekawe wskaźniki temp i paliwa działają na zasadzie indukcji.
-
Oj tam, się
czepiasz, kolego...
Potencjometrem da
się wyregulować zapewne. Sądzę, że bebechach znajdzie się tzw. "peerek" i on zmieni
wskazania.Regulacja jest
-
Cytat:
A co ciekawe wskaźniki temp i paliwa działają na zasadzie indukcji.
Czy aby na pewno? Mi się wydaje że ten biały drucik się nagrzewa, a ta blaszka się pod wpływem ciepła odkształca wychylając wskazówkę. I chyba właśnie z tego względu wskazówka od poziomu paliwa rośnie tak długo nawet przy pełnym baku.
-
-
Fajnie będzie, ale zainwestuj jeszcze kilka dyszek i kup licznik z PM-a
O taki klik
-