Czujnik TPS Tico
-
Z BLOSem knuł swego czasu kol. Tomash (Kraków). Nie wiem, czy zdążyłeś go poznać... chyba nie.
No i zresztą, o ile mnie pamięć nie myli, w końcu tego BLOSa nie zamontował. -
Z BLOSem knuł swego
czasu kol. Tomash (Kraków). Nie wiem, czy zdążyłeś go poznać... chyba nie.
No i zresztą, o ile
mnie pamięć nie myli, w końcu tego BLOSa nie zamontował.Przeszukałem forum i jakieś szczątkowe info znalazłem Muszę pogadać z moim gazownikiem, ciekawe co on o tym sądzi
-
Jeśli chcesz, warto byłoby skrobnąć maila do Tomasha. Nie pamiętam, dlaczego nie dokończył sprawy BLOSa - a miało to szanse powodzenia.
Zaś przeróbki Darsaja dosżły do skutku i działały - pisał mi kiedyś o nich sporo na privie lub mailowo. Miałem nawet parę zdjęć. Dziś, mając Slavo na myśli, szukałem tych wiadomości, ale nie znalazłem... jednak popatrzę jeszcze za nimi.
-
najlepiej zostawić
przełącznik z gaźnikowca podłączyć do centralki sygnał cewki, sondę,
elektrozawory gazowe i oczywiście korkowiec sterownik jak zobaczy że napięcie jest
na elektrozaworach to zacznie sterować krokowcemMógłbyś rozrysować jak Ty to widzisz?
Mniej więcej ogarniam,ale warto posłuchać opinii innych -
W PII?
TakAwaryjnie da radę
odpalićMoja niestety nie ma trybu awaryjnego...
Nie przymknie
Ma swój zakres
ustawiony (liczbe kroków w górę i dół).Przy bogatej zejdzie do dolnego zakresu i
tyleNo tak. I jakby to minimum było 0...
Poza tym zanim by
się otworzył (przy kompletnie zamknietym) to auto by padło...za wolny czas reakcjiMyślę, że około jednej sekundy. A podejrzewam, że mogłoby wychwycić kończącą się benzynę wcześniej nawet na podstawie wskazań sondy
Przy BRC Just w
Lanku jest tego troche -
sterownik jak zobaczy że napięcie jest
na elektrozaworach to zacznie sterować krokowcemNie chce mi się wierzyć
Sterownik sam wystawia to napięcie według własnych obliczeń i w mojej opinii nie zadziała ta, jakbyś tego oczekiwał -
Nie chce mi się
wierzyć
Sterownik sam
wystawia to napięcie według własnych obliczeń i w mojej opinii nie zadziała ta,
jakbyś tego oczekiwałprzetestowane na stagu 100, miałem kiedyś polo z instalką drugiej generacji stag 100, został mi kabelek USB jakby ktoś potrzebował :P, jak sprawdzić?, wystarczy podpiąć pod laptopa taki sterownik no i podać napięcie z aku na elektrozawory
-
Moja niestety nie
ma trybu awaryjnego...każda ma, tyko w niektórych trzeba ją włączyć w programie diagnostycznym
-
każda ma, tyko w
niektórych trzeba ją włączyć w programie diagnostycznymA jak w programie diagnostycznym nie ma opcji? Kurczę chyab mniej więcej wiem co mam w aucie
-
przetestowane na
stagu 100, miałem kiedyś polo z instalką drugiej generacji stag 100, został mi
kabelek USB jakby ktoś potrzebował :P, jak sprawdzić?, wystarczy podpiąć pod laptopa
taki sterownik no i podać napięcie z aku na elektrozaworyCiekawe jak to rozwiązali Dioda w kabinie też informowała o pracy na gazie?
-
tak dioda oczywiście świeciła na zielono, jaki masz sterownik? może do końca wiesz co masz w aucie...
-
tak dioda
oczywiście świeciła na zielono, jaki masz sterownik? może do końca wiesz co masz w
aucie...Tartarini TEC99.
Dużo mi mówi że świeciła na zielono skoro na oczy nie widziałem Staga 100. Po prostu stwierdziłem, że przy typowym rozwiązaniu centralka nie zauważyłaby tego pojawiającego się "z zewnątrz" napięcia. I jestem ciekaw jak to rozwiązali że jednak zauważa
tutaj program od mojej instalacji: LINK
Daj znać ile czasu zajęło ci znalezienie menu zmiany języka -
tak na szybko bo nie chciało się szukać w instrukcji http://autokacik.pl/showthreaded.php/Cat/0/Number/280971903/page//vc/1
sprawdź jak nie to poszukam dalej -
tak na szybko bo
nie chciało się szukać w instrukcji
http://autokacik.pl/showthreaded.php/Cat/0/Number/280971903/page//vc/1
sprawdź jak nie to
poszukam dalejDziała. A ja głupi szedłem 3km w deszczu po kanister benzyny