Czujnik TPS Tico
-
Wiecie co?.. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy to jest u mnie czy nie. Sprawdzę to. Może to rozwiąże problem z obrotami przy włączonej klimie. Podnosi je do 4 tys. zamiast do 1100... ech
-
Ten temat mnie
zainteresował
jakiś
tekstUważam, że to nie jest głupi pomysł
Sondę możesz wstawić jakąkolwiek tak naprawdę Byle grzanie miała to szybciej zacznie działać po włączeniu stacyjki.Podłączenie centralki 2 generacji nie jest skomplikowane, regulacja też nie powinna nastręczać dużych trudności - jest tam raptem kilka parametrów, a parownik można przyjąć, że ustawiony dobrze z czasów I gen.
-
Wiecie co?..
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy to jest u mnie czy nie. Sprawdzę to. Może to
rozwiąże problem z obrotami przy włączonej klimie. Podnosi je do 4 tys. zamiast do
1100... echTzn. klimatyzacja sprawna???
-
Zastanawiam się jak rozwiązać problem przelączania na LPG.Bo przy gaźniku trzeba wypalać benzynę.
Najlepiej było by zastosować dodatkowy przelącznik który by sterował elektrozaworem benzynowym.W centralce zaś ustawić próg obrotów i funkcje opadających obrotów.Hmm
-
Moją da się ustawić tak, że przełączam kiedy chcę i na nic nie czekam Zostaje tylko dorobić przełącznik wypalania.
Jeździłem 3 tygodnie bez pompy paliwa w punciaku i dało radę przy II generacji gazu
Swoją droga ciekawe czy silnik krokowy byłby w stanie całkowicie odciąć dopływ gazu - przecież będzie widać na sondzie że mieszanka za bogata
Wiem, że mam w programie parametry "minimalne otwarcie, maksymalne otwarcie" i jakieś jeszcze, ale nie patrzyłem czy minimalne może być 0...
-
Moją da się ustawić
tak, że przełączam kiedy chcę i na nic nie czekam Zostaje tylko dorobić
przełącznik wypalania.W PII?
Jeździłem 3
tygodnie bez pompy paliwa w punciaku i dało radę przy II generacji gazuAwaryjnie da radę odpalić
Swoją droga ciekawe
czy silnik krokowy byłby w stanie całkowicie odciąć dopływ gazu - przecież będzie
widać na sondzie że mieszanka za bogataNie przymknie
Ma swój zakres ustawiony (liczbe kroków w górę i dół).Przy bogatej zejdzie do dolnego zakresu i tyle
Poza tym zanim by się otworzył (przy kompletnie zamknietym) to auto by padło...za wolny czas reakcjiWiem, że mam w
programie parametry "minimalne otwarcie, maksymalne otwarcie" i jakieś jeszcze, ale
nie patrzyłem czy minimalne może być 0...Przy BRC Just w Lanku jest tego troche
-
najlepiej zostawić przełącznik z gaźnikowca podłączyć do centralki sygnał cewki, sondę, elektrozawory gazowe i oczywiście korkowiec sterownik jak zobaczy że napięcie jest na elektrozaworach to zacznie sterować krokowcem
-
Odpowiedź w sprawie czujnika TPS: nie ma go w samochodzie z klimatyzacją. Przynajmniej w moim. Według Trzeciaka wyraźnie jest to wyposażenie wersji z automatem. Jedynie tej.
Co do klimy: niestety niesprawna Kompletna, ale nie sprawna - skraplacz dziurawy i nie wiadomo jak sprężarka. Osuszacz też do wymiany (tyle lat, rozszczelnienie układu - to koniecznośc). W każdym razie wydatków czeka mnie mnóstwo. Całe szczęście, że to podnoszenie obrotów działa już Podmieniłem siłownik 1 przelotu przy gaźniku na eee... IDENTYCZNY. Tak. IDENTYCZNY zupełnie, tylko, że ten z czerwonego działa dobrze, a tamten nie [motyla_noga]... nie do ogarnięcia Wersja z klimą według rysunku w Trzeciaku jest wyraźnie inna (krótszy drucik, inne mocowanie). Możliwe, że ta częśc różni się jakimś minimalnym szczegółem w środku. W każdym razie działa!!! podnosi obroty delikatnie do tych 1100-1150. Ufff.... Mało brakowało a sprzedałbym dawcę z tą częścią przekonany że jej podmiana nic nie da...
-
Ja swego czasu zacząłem myśleć o BLOSIE w tikaczu Ciekawe jakby się sprawował Używkę można wyhaczyć już za ok 200zł.
-
Z BLOSem knuł swego czasu kol. Tomash (Kraków). Nie wiem, czy zdążyłeś go poznać... chyba nie.
No i zresztą, o ile mnie pamięć nie myli, w końcu tego BLOSa nie zamontował. -
Z BLOSem knuł swego
czasu kol. Tomash (Kraków). Nie wiem, czy zdążyłeś go poznać... chyba nie.
No i zresztą, o ile
mnie pamięć nie myli, w końcu tego BLOSa nie zamontował.Przeszukałem forum i jakieś szczątkowe info znalazłem Muszę pogadać z moim gazownikiem, ciekawe co on o tym sądzi
-
Jeśli chcesz, warto byłoby skrobnąć maila do Tomasha. Nie pamiętam, dlaczego nie dokończył sprawy BLOSa - a miało to szanse powodzenia.
Zaś przeróbki Darsaja dosżły do skutku i działały - pisał mi kiedyś o nich sporo na privie lub mailowo. Miałem nawet parę zdjęć. Dziś, mając Slavo na myśli, szukałem tych wiadomości, ale nie znalazłem... jednak popatrzę jeszcze za nimi.
-
najlepiej zostawić
przełącznik z gaźnikowca podłączyć do centralki sygnał cewki, sondę,
elektrozawory gazowe i oczywiście korkowiec sterownik jak zobaczy że napięcie jest
na elektrozaworach to zacznie sterować krokowcemMógłbyś rozrysować jak Ty to widzisz?
Mniej więcej ogarniam,ale warto posłuchać opinii innych -
W PII?
TakAwaryjnie da radę
odpalićMoja niestety nie ma trybu awaryjnego...
Nie przymknie
Ma swój zakres
ustawiony (liczbe kroków w górę i dół).Przy bogatej zejdzie do dolnego zakresu i
tyleNo tak. I jakby to minimum było 0...
Poza tym zanim by
się otworzył (przy kompletnie zamknietym) to auto by padło...za wolny czas reakcjiMyślę, że około jednej sekundy. A podejrzewam, że mogłoby wychwycić kończącą się benzynę wcześniej nawet na podstawie wskazań sondy
Przy BRC Just w
Lanku jest tego troche -
sterownik jak zobaczy że napięcie jest
na elektrozaworach to zacznie sterować krokowcemNie chce mi się wierzyć
Sterownik sam wystawia to napięcie według własnych obliczeń i w mojej opinii nie zadziała ta, jakbyś tego oczekiwał -
Nie chce mi się
wierzyć
Sterownik sam
wystawia to napięcie według własnych obliczeń i w mojej opinii nie zadziała ta,
jakbyś tego oczekiwałprzetestowane na stagu 100, miałem kiedyś polo z instalką drugiej generacji stag 100, został mi kabelek USB jakby ktoś potrzebował :P, jak sprawdzić?, wystarczy podpiąć pod laptopa taki sterownik no i podać napięcie z aku na elektrozawory
-
Moja niestety nie
ma trybu awaryjnego...każda ma, tyko w niektórych trzeba ją włączyć w programie diagnostycznym
-
każda ma, tyko w
niektórych trzeba ją włączyć w programie diagnostycznymA jak w programie diagnostycznym nie ma opcji? Kurczę chyab mniej więcej wiem co mam w aucie
-
przetestowane na
stagu 100, miałem kiedyś polo z instalką drugiej generacji stag 100, został mi
kabelek USB jakby ktoś potrzebował :P, jak sprawdzić?, wystarczy podpiąć pod laptopa
taki sterownik no i podać napięcie z aku na elektrozaworyCiekawe jak to rozwiązali Dioda w kabinie też informowała o pracy na gazie?
-
tak dioda oczywiście świeciła na zielono, jaki masz sterownik? może do końca wiesz co masz w aucie...