Hamulce przód pytanie.
-
Tam są inne
sprężyny...z tego co pamiętam to chyba wyższeSprężynami akurat bym się najmniej martwił Są dłuższe, ale na pewno da się inne dobrać
-
zajrzyj na duforum, jest na pewno jeden człowiek który przełożył przód z matiza, a być może nawet dwóch, był tam też dość obszerny opis.
-
Tam są inne
sprężyny...z tego co pamiętam to chyba wyższe
He to jest najmniejsz problem bo przecież aportyzator jest odkręcany od zwrotnicy.
Co do tyłu to na 100% nie jestem pewien wymiary bębna są praktycznie te same.
Pożyjemy zobaczymy.
Dzięki za odpowiedzi. -
He to jest
najmniejsz problem bo przecież aportyzator jest odkręcany od zwrotnicy.Tak jest
Co do tyłu to na
100% nie jestem pewien wymiary bębna są praktycznie te same.Tak, bęben nawet wejdzie na piastę, ale jest ona za krótka
Pożyjemy zobaczymy.
Dzięki za
odpowiedzi.Jak zobaczycie, koniecznie dajcie znać
-
da się ogranąc przód od matiza bo sam robiłem u siebie.tylko końcóki drążków dlugie o 2 cm
oraz frez stożkowy musi być bo w tico jest od góry mocowanie końcówek w matizie dół. -
da się ogranąc
przód od matiza bo sam robiłem u siebie.tylko końcóki drążków dlugie o 2 cm
oraz frez
stożkowy musi być bo w tico jest od góry mocowanie końcówek w matizie dół.Może jakieś fotki, manual co konkretnie robiłeś?
Jak wrażenia? Ogólnie warto?
-
-
Dzięki za fotki A o co chodzi z tym frezem stożkowym?
Ja wiem, że w matizie inaczej montowane są końcówki drążka kierowniczego, jak to rozwiązałeś?
Czyli, jak rozumiem, do kompletu wystarczą zwrotnice, zaciski, piasta i klocki od mietka?
-
Podziękował panie za foty coś wykminie u siebie
-
Dzięki za fotki
A o co chodzi z tym frezem stożkowym?
Ja wiem, że w
matizie inaczej montowane są końcówki drążka kierowniczego, jak to rozwiązałeś?
Czyli, jak
rozumiem, do kompletu wystarczą zwrotnice, zaciski, piasta i klocki od mietka?właśnie frez potrzebny jest żeby końcówki były od góry a nie od dołu jak w matizie
kolumna kierownicza matiza ma inne mocowania trzeba by było przerabiac żeby dłuższa była o parę cm ale trzeba dpasowac końcówki dłuższe o 2 cm lub 3 cm i zostaje kolumna tico.
tak zwrotnice tarcza zacisk piasta i klocki matiza tylko bez ABS-U.
ale jeszcze jak nie macie zestawu to pobawił bym się ze Swift-em zwrotnice takie same jak w tico i mocowanie końcówek też a nie jak w matizie od dołu.tylko żeby nie trafic na wielkośc tarcz jak w tico bo swift ma wielkośc tarcz jak w tico. -
tarcz jak w tico bo swift ma wielkośc tarcz jak w tico.
Z ciekawości dodam, że pompa wody, ze swifta 1.0 pasuje idealnie bez przeróbek do tico... Znam osobę, która takową posiada i chwali szybsze nagrzewanie silnika oraz ogólną większą wydajność...
Tak na marginesie...