Co dziś dłubałem w Tico



  • Zapraszam do udzielania się w nowym wątku. Został podwieszony, w celu lepszego dostępu. Tak więc piszcie, szanowni Dłubacze


  • Użytkownik archiwalny

    no więc ja dzisiaj wydłubałam z nawiewu liście


  • Użytkownik archiwalny

    Zapraszam do
    udzielania się w nowym wątku. Został podwieszony, w celu lepszego dostępu. Tak więc
    piszcie, szanowni Dłubacze

    Moje uwagi:

    • "Tico" winno być wielką literą
    • dopisałbym w tytule wątku "edycja 4"

    Bardzo dobry pomysł z przyklejeniem wątku.

    Ps. skasuj mojego posta bo nie jest na temat.



  • Moje uwagi:

    • "Tico" winno być
      wielką literą

    Zrobi się

    • dopisałbym w
      tytule wątku "edycja 4"

    Ja już nie chcę "ciągnąć" dalej tych edycji Będzie tak jak jest

    Bardzo dobry pomysł
    z przyklejeniem wątku.

    Mimo, że dość często ktoś coś dopisuje, to czasem trzeba ten wątek było odgrzebać.

    Ps. skasuj mojego
    posta bo nie jest na temat.

    Załatwione



  • Może nie dziś, ale dwa dni temu dostosowywałem trochę zderzak przedni do nadwozia po tym, jak żonka potrąciła rowerzystkę
    Na szczęście zderzak wyskoczył z prawej strony z uchwytu w błotniku, trochę pękły elementy grila, trochę wepchnął mocowanie przednie. Dodatkowo połamała się ramka pod rejestracją oraz pękł klosz lewego kierunkowskazu.
    Częściowo to poprawiłem i generalnie wygląda OK

    Rowerzystka żyje, choć była w dużym szoku.
    Niestety, tak kończy się jazda rowerem po chodniku "pod prąd" i zgodnie z przepisami nie przeprowadza się roweru przez przejścia dla pieszych i wyjazdy z posesji


  • Użytkownik archiwalny

    Witajcie!

    Po długich, a ciężkich wreszcie zasiadłem do Złośnika- kurcze coraz mniej czasu... ale do rzeczy.
    Ostatnio wymieniłem wahacze z przodu- oryginały wytrzymały 146kkm. O mało nie wymiękłem przy próbie odkręcenia śruby przy prawym...szlifierka kątówka okazała się nieodzowna. Założyłem Febi Bilstein- solidne, odlewane (tak na marginesie ciężkie one). Oprócz tego wymieniłem końcówki drążków kierowniczych i komplet gum stabilizatora. Z racji tego, że upały nadeszły- wrócił na swoje miejsce termostat "letni" tzn. temp. otwarcia 82 st. Zimowy trafił na półkę. A na jesień znów zamiana.
    Pozdrawiam wszystkich



  • Założyłem Febi Bilstein- solidne, odlewane (tak na marginesie ciężkie one).

    Będziesz zadowolony - powinny na długo wystarczyć


  • Użytkownik archiwalny

    Będziesz zadowolony

    • powinny na długo wystarczyć

    Też mam taką nadzieję, że prędzej paka się rozsypie niż wahacze


  • Użytkownik archiwalny

    zamontowany zestaw umc umc umc, 140 W RMS. Masaż pleców gratis


  • Użytkownik archiwalny

    zamontowany zestaw
    umc umc umc, 140 W RMS. Masaż pleców gratis

    Szyby Ci nie wyleciały? U mnie przy 60 rms zamki w drzwiach dzwonią, że juz nie wspomnę o tylnej wycieraczce


  • Użytkownik archiwalny

    Obawiam się odkręcić na max zresztą nie wiem czy głośnik w skrzyni przeżyje, bo ma jakieś 50 W RMS.


  • Użytkownik archiwalny

    pomyslowy pomysl na temat hehe, no to dzis pomagalem tacie ustawic zawory i zakrecilem dwa kola po wczorajszej konserwacji w tamtych miejcach

    ladnie mruczy po ustawianiu tych zaworow .. : )


  • Użytkownik archiwalny

    W sobotę wymieniłem antenę, a teraz idę dłubać z zaworami i przy okazji wymienię uszczelkę:)


  • Moderator

    W sobotę wymieniłem
    antenę,

    Czyżby na automatyczną?


  • Użytkownik archiwalny

    Niestety na zwykłą. Ma ktoś sprawdzony sposób na odkręcenie pokrywy zaworów?Imbusem nie dałem rady. Jakie śruby kupić w miejsce starych imbusowych?



  • Niestety na zwykłą.
    Ma ktoś sprawdzony sposób na odkręcenie pokrywy zaworów?Imbusem nie dałem rady.
    Jakie śruby kupić w miejsce starych imbusowych?

    Stary i sprawdzony sposób - użyć dobrych kluczy Nie wiem jakich używasz, ale jeśli takich marketowych, w szczególności tych w kształcie "L", to mogą być problemy Jeśli pokrywa dawno nie była odkręcana, śruby mogły się lekko zapiec. Można sobie pomóc lekko pukając młotkiem przez jakiś punktak. Tylko po jednym puknięciu w każdą ze śrub od góry, lekko, co by pokrywa nie pękła


  • Użytkownik archiwalny

    Dzięki za wskazówki! Klucze marne, w najbliższym czasie kupie coś lepszego. Popsikałem też WD-40, może pomoże.



  • Dzięki za
    wskazówki! Klucze marne, w najbliższym czasie kupie coś lepszego. Popsikałem też
    WD-40, może pomoże.

    Jak będziesz jeździł po psiknięciu WD40, to będziesz musiał to psiknięcie powtórzyć


  • Użytkownik archiwalny

    Oczywista oczywistość:) Nie wiem tylko jakie klucze kupić, bo śruby wydają się być mocno zapieczone. Zwykły imbus się obrabia, a śrubencja ani drgnie


  • Użytkownik archiwalny

    Oczywista
    oczywistość:) Nie wiem tylko jakie klucze kupić, bo śruby wydają się być mocno
    zapieczone. Zwykły imbus się obrabia, a śrubencja ani drgnie

    Ja kupowałem imbus w sklepie jakieś 10-15zł/szt (a nie cały komplet i ładnie idzie


Log in to reply