Brak sił do tego auta .... Niekonczoca sie historia
-
No to pierwsza myśl. U mnie auto cykało w miarę głośno , ustawiłem zawory i już nie cyka.
-
Przestawiłem jeden ząbek do przodu, auto ma większe obroty o jakieś 300. Równo ładnie chodzi, ale dalej leciutko cyka, teraz mi się wydaje jakby cala klawiatura a już nie jeden zawór, więc jutro jeszcze raz na zimnym silniku sprawdze czy zawory są elegancko ustawione.
Teraz też jest tak jakby bardzeij zamulony, wydaję mi się słabszy po tym przestawieniu, ale napewno o wiele ciszej już słychać to cykanie.
Druga rzecz to po przestawieniu sprawdzając nie zakładałem odrazu paska od alternatora i całej obudowy, i chodziło bardzo ładnie, sprawdzę też czy to właśnie nie ma nic z tym związku. Ale wszystko już jutro bo dzisaij silnik gorący .
-
Odkreciłem rano pokrywe zaworów, sprawdzam a tam luzy za małe więc nie powinno napewno tak cykać nawet nie ruszałem tylko wróciłem z powrotem do ustawienia rozrządu prawidłowo na znaki, nic nie pomogło dalej cyka . nie wiem co to może być narazie bede tak jeździł jak się nie poprawi to nie mam pojęcia co to może być
-
Po co myłeś silnik? Tego się nie myje !!!
Mój ma 11 lat i ani raz nie był myty ścierany itp.
Woda go wykończy jak dostanie się do układu zapłonowego a ty znowu wymienisz w nim kilka części i starcisz mnóstwo kasy.Ja w swoim tylko tankuje gaz i śmigam i rzadko kiedy jest jaka usterka.
Wysusz go porządnie pewnie do świec się wlało i kopułki.
1. Podstawowa zasada nie myj więcej silnika wodą bo go wykończysz i sam będziesz miał dość tego autka !!!
-
Dokladnie, nigdy wiecej mycia. NIECH SCHNIE
-
Oj tam oj tam, panowie nie przeczytaliście ostatnich postów, too co po myciu przerywalo to już naprawione i nawet mycie nie było przyczyną.
Teraz stuka mi coś ala zawory, choć są dobrze ustawione
-
Ja nie jestem pewny czy zawory mogą być aż tak skręcone.
-
Ja nie jestem pewny
czy zawory mogą być aż tak skręcone.Skręcone? Co masz na myśli?
-
Kolega Rybex napisał ,że otworzył pokrywę a tam luz zaworów za mały i tak zostawił.
-
Aaa! Rozumiem. Ale przy za małym luzie zawory nie powinny hałasować.
-
Chyba że przez za mały luz schodzą niżej i rzeczywiście dotykają lekko tłoków?
Nie wiem czy to jest w ogóle możliwe, ale za mały luz zaworowy trzeba skorygować na: 0,2mm wydechowe i 0,15mm dolotowe, o ile dobrze pamiętam. -
Możliwie dlatego Panowie właśnie to reguluję, chodziło mi tylko o to że właśnie gdy jest za mały luz zaworowy zawory się nie tłuką, a tylko silnik gorzej pracuję.
Dziś już koniec prac przy moim Tico Jesli nie przestanie się tłuc, niestety będę musiał zostawić TICO w Polsce.
-
No i nie poszło jednak, ustawiłem zawory i dalej coś się tłucze.
Koniec prac -
Dobrze by było gdybyś jednak miał jak nagrać jak pracuje silnik.
A może masz zamienione przewody na świecach, albo występuje spalanie stukowe z jakiegoś powodu? Tak nie może być żeby Tico nie działało jak należy -
Nagram jutro :
Był u mnie miechomiecho i też słyszał co i jak
Kable mam na bank dobrze.
-
A nie czasem pierścienie swoje już przeszedły??
-
A nie czasem
pierścienie swoje jużCytat:
przeszedły
??
A co to znaczy?
-
A co to znaczy?
No - pszeszedneły
-
Kompresja elegancka
-
Istnieją testery
które wpina się w obwód szeregowo (przed świecą) i ponoć można oszacować jakość
zapłonu (nie używałem jeszcze, więc nie gwarantuję).Gdyby kogoś interesowało, to sprawdziłem taki tester - działa.