Walka z nierównymi obrotami biegu jałowego.
-
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2011, 09:52 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 20:58
-
clavishnapisał 24 mar 2011, 10:38 ostatnio edytowany przez clavish 11 sie 2016, 20:58
W szukajce jest tyle o tym zaworze, że "głowa boli", kolega, któremu pomagasz nigdy jednak z niej nie korzysta...
-
Nelson Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2011, 22:09 ostatnio edytowany przez Nelson 11 sie 2016, 20:58
Dzieki Mickey, tak mi sie wydawalo ze to to, ale nie mialem jak tam lapy wsadzic.
A Ty Klawisz wez Apap -
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 25 mar 2011, 08:54 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 20:58
-
Nelson Użytkownik archiwalnynapisał 25 mar 2011, 10:44 ostatnio edytowany przez Nelson 11 sie 2016, 20:59
PCV chyba do wymiany.
Czy przy wymianie kopulki samemu mozna cos popsuc? Wiem zeby kabli nie pomylic, ale jak juz rozkrece i ten palec wyciagne to cos moge zrobic nie tak? Chce nowa zalozyc ... -
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 25 mar 2011, 12:11 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 20:59
Najpierw kable odłącz i zaznacz gdzie był który.
Wymiana jest dosyć prosta nie powinno być problemów.
-
Nelson Użytkownik archiwalnynapisał 25 mar 2011, 13:07 ostatnio edytowany przez Nelson 11 sie 2016, 20:59
Nadąłem się i dmuchałem w zaworek PCV, z jednej strony puszcza, z drugiej nie
Chodzilo mi raczej o to, czy przy zaplonie nic tam nie poprzestawiam Panie Mickey, ale z tego co piszesz to nic nie grozi.
Sluchajcie a co to jest zaznaczone trzema ??? na zdjeciu?
Ledwo sie trzyma, lekkie tracenie i spadnie, a poza tym olej w tym jest, moze ze dwie kropelki zauwazylem ...
[IMG=http://img848.imageshack.us/img848/5886/daewootico06.jpg][/IMG]Skad mam wiedziec jaki mam system przy kopulce bo sprzedawca mi sie pyta jaki chce, MANDO czy DAC
-
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 26 mar 2011, 14:47 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 20:59
-
clavishnapisał 26 mar 2011, 16:13 ostatnio edytowany przez clavish 11 sie 2016, 20:59
Dzieki Mickey, tak
mi sie wydawalo ze to to, ale nie mialem jak tam lapy wsadzic.
A Ty Klawisz wez
ApapA ty...
po 1. Jeśli już piszesz czyiś nick, to zrób to poprawnie
po 2. Zacznij w końcu korzystać z "szukajki", bo to nie boli
po 3. Chciałbym, żebyś postawił mi diagnozę, skoro przepisujesz mi Apap
po 4. Ech... szkoda pisać...
-
clavishnapisał 26 mar 2011, 16:18 ostatnio edytowany przez clavish 11 sie 2016, 20:59
Skad mam wiedziec
jaki mam system przy kopulce bo sprzedawca mi sie pyta jaki chce, MANDO czy DACW końcu doczekałem się "normalnego" pytania i jestem rad wielce... Odpowiedź: na kopułce powinno być napisane DAC lub MANDO
-
Nelson Użytkownik archiwalnynapisał 26 mar 2011, 17:10 ostatnio edytowany przez Nelson 11 sie 2016, 20:59
oczywiscie pisze w takim miejscu ze trzeba wymontowac zeby widziec!
-
waisss Użytkownik archiwalnynapisał 26 mar 2011, 22:34 ostatnio edytowany przez waisss 11 sie 2016, 20:59
Zna ktoś dobrego gaźnikowca w okolicach Oświęcimia, Katowic, Krakowa, który sprawi, że jazda Tikolotem stanie się znów przyjemna?
Nie sądzę, że zawieszenie silnika jest uszkodzone, ale sprawdzić nie zaszkodzi, co zrobię podczas najbliższej wycieczki do garażu. Jeśli jednak tak dalej będzie nim trzepać to się pewnie rychło zużyje i będzie kolejny problem:(
-
Nelson Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2011, 18:08 ostatnio edytowany przez Nelson 11 sie 2016, 20:59
Dzis po wymianie filtra paliwa auto chodzi troche lepiej.
Mam jeszcze kopulke wymienic i palec, mialem to zrobic dzis ale wieczor sie zblizal, a co gorsza nie wiem jak to odkrecic bo swoje lata to ma i niestety najrozniejszym srubekretem probowalem i nic, sruba sie poddaje(obrabia) nie wiem jak to odkrece, macie jakie rady? -
jahur Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2011, 18:20 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 20:59
A zrób fotkę może co tam masz z tą śrubką? Ja zazwyczaj jak mam uszkodzoną śrubkę to używam mini szlifierki ala dremel o ile jest dojście.
-
Nelson Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2011, 19:44 ostatnio edytowany przez Nelson 11 sie 2016, 20:59
Narazie nic nie mam uszkodzone, probowalem odkrecic kopulke, niestety puki co sruby ani drgnely, probowalem krzyzakowym i plaskim srubokretem, dociskalem itp i co najwyzej sie sruba troche obrobila
-
miechomiechonapisał 31 mar 2011, 19:55 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:59
Narazie nic nie mam
uszkodzone, probowalem odkrecic kopulke, niestety puki co sruby ani drgnely,
probowalem krzyzakowym i plaskim srubokretem, dociskalem itp i co najwyzej sie sruba
troche obrobilaZ kopulkami bywa roznie. Rozni producenci stosuja rozne sruby. Ja np. mam takie, ktore mozna odkrecic srubokretem i kluczem nasadowym 6 lub 7. Masz moze takie? Jesli nie, to radze uzyc dobrego srubokreta i dobrze docisnac przy odkrecaniu, nawet jesli oznacza to wymontowania akumulatora
-
Nelson Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2011, 20:40 ostatnio edytowany przez Nelson 11 sie 2016, 20:59
Chyba go bede musial wymontowac. Ale nie wiem czy nawet to cos da Zapieczone w diably. Jutro mnie czeka walka.
Pozdro -
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 1 kwi 2011, 07:22 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 20:59
Narazie nic nie mam
uszkodzone, probowalem odkrecic kopulke, niestety puki co sruby ani drgnely,
probowalem krzyzakowym i plaskim srubokretem, dociskalem itp i co najwyzej sie sruba
troche obrobilaOdłącz kable od niej i popsikaj środkiem penetrującym powinno pomóc.
-
miechomiechonapisał 1 kwi 2011, 07:26 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:59
Sprobuj lekko malym mlotkiem puknac w te sruby (tak jakbys wbijal gwozdzia) i probuj odkrecac. Czesto to pomaga przy zapieczonych gwnintach.
-
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 1 kwi 2011, 07:30 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 20:59
Sprobuj lekko malym
mlotkiem puknac w te sruby (tak jakbys wbijal gwozdzia) i probuj odkrecac. Czesto to
pomaga przy zapieczonych gwnintach.Popsikać środkiem penetrującym a potem można delikatnie stuknąć przez jakiś śrubokręt młotkiem i powinno pomóc.
50/102