Kupiłem tico 98' i problem z mega obrotami PROSZE O POMOC
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 21 lis 2010, 14:23 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:53
Czyli najpierw
spróbować regulacji długości ssania ?Najpierw to przydałby się zdjęcia z tych okolic jak na fotce z wcześniejszego mojego postu na zimnym silniku i rozgrzanym.
Na regulację przyjdzie czas jak się rozpozna "chorobę" -
Lars Użytkownik archiwalnynapisał 21 lis 2010, 17:00 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 20:53
To jest tylko moje
gdybanie ponieważ nie widzę tego na żywo.Niestety potrzebujący Kolega nie przesłał żadnych fotek.
Tak to jest z radzeniem na ślepo. -
jahur Użytkownik archiwalnynapisał 21 lis 2010, 19:43 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 20:53
Witam.
Przepraszam ,ze się wtrącę bo czytam i czegoś nie rozumiem.
Czy tu jest odwrotnie jak w innych autach????Tzn chodzi mi o położenie przepustnicy, normalnie to pod wpływem dodania gazu przepustnica się otwiera a tu przy normalnej pracy silnika po nagrzaniu i nie dodawaniu gazu przepustnica jest otwarta???
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 21 lis 2010, 19:46 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:53
Witam.
Przepraszam ,ze się
wtrącę bo czytam i czegoś nie rozumiem.
Czy tu jest
odwrotnie jak w innych autach????
Tzn chodzi mi o
położenie przepustnicy, normalnie to pod wpływem dodania gazu przepustnica się
otwiera a tu przy normalnej pracy silnika po nagrzaniu i nie dodawaniu gazu
przepustnica jest otwarta???Słowo klucz...przepustnica rozruchowa
-
tomaszkowal89 Użytkownik archiwalnynapisał 21 lis 2010, 20:25 ostatnio edytowany przez tomaszkowal89 11 sie 2016, 20:53
jutro po pracy zrobie zdjęcia i dodam
-
Lars Użytkownik archiwalnynapisał 21 lis 2010, 20:44 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 20:53
Słowo
klucz...przepustnica rozruchowaMyślałem że na wcześniejszych moich fotkach widać dokładnie o jakiej przepustnicy mowa.
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 21 lis 2010, 20:49 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:53
Myślałem że na
wcześniejszych moich fotkach widać dokładnie o jakiej przepustnicy mowa.No ja wiem
-
tomaszkowal89 Użytkownik archiwalnynapisał 22 lis 2010, 15:47 ostatnio edytowany przez tomaszkowal89 11 sie 2016, 20:53
-
tomaszkowal89 Użytkownik archiwalnynapisał 22 lis 2010, 21:14 ostatnio edytowany przez tomaszkowal89 11 sie 2016, 20:53
czy te zdjecia coś pomogły ? moge dodać inne fotki tylko których okolic. Prsze o rady od czego zacząć?
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 23 lis 2010, 07:15 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:53
Popatrz na moje zdjęcie jeszcze raz i zrób fotki elementu tam zaznaczonego(żółte kółeczko) na zimnym i ciepłym
-
tomaszkowal89 Użytkownik archiwalnynapisał 23 lis 2010, 15:15 ostatnio edytowany przez tomaszkowal89 11 sie 2016, 20:53
nie wiem czy dobrze myśle ale wg mnie mam przestawione ssanie tzn gdzieś czytałem że reguluje sie to na jakiś kreseczkach tzn ze kreski mają być prostopadle do siebie a sprawdzałem u mnie i są całkowicie inaczej
Regulacja śrubką wolnych obrotów praktycznie bez rezultatu , regulacja śrubką długość ssania bez rezultatu.
-
zagadka Użytkownik archiwalnynapisał 23 lis 2010, 17:15 ostatnio edytowany przez zagadka 11 sie 2016, 20:53
gdzieś czytałem że reguluje sie to na
jakiś kreseczkach tzn ze kreski mają być prostopadle do siebie... -
tomaszkowal89 Użytkownik archiwalnynapisał 23 lis 2010, 21:17 ostatnio edytowany przez tomaszkowal89 11 sie 2016, 20:53
dzwoniłem do mechanika powiedział że moze być to a raczej najprawdopodobniej jakis zatkany kanalik od chłodzenia czy coś ogólnie chodziło mu o obieg wody. Wydaje mi sie iż nie podołam naprawie tego auta i bede musiał oddać go do mechanika.
MOże jest ktoś z okolic chrzanowa (kraków , katowice) kto mógł by pomóc
-
volcannapisał 24 lis 2010, 09:50 ostatnio edytowany przez volcan 11 sie 2016, 20:53
Pogadam (może jutro jak zdążę) z kumplami - serwisują Tico Cioci jednego z nich - warsztat jest w Jaworznie na Górnośląskiej
-
kolokiler Użytkownik archiwalnynapisał 25 lis 2010, 20:37 ostatnio edytowany przez kolokiler 11 sie 2016, 20:53
mam pytanie do tej dźwigienki ze zdjęcia nr 6 - ona po rozgrzaniu ma być po za tą rolką ?
jeśli nie jest po za nią to co trzeba zrobić, żeby spadła ? -
kolokiler Użytkownik archiwalnynapisał 25 lis 2010, 20:44 ostatnio edytowany przez kolokiler 11 sie 2016, 20:53
jakoś nie mogłem lepszych zdjęć zrobić za ciemno albo nie wiem co
dźwigienka troszkę się przesuwa między tym co zimny silnik, a zagrzany
faktycznie jak sobie ręcznie ją docisnąłem to wtedy otwarła się przepustnica jak minęła rolkę, albo jak była w końcowym położeniu kontaktu z nią
coś pisaliście o śrubce odpowiadającej za długość ssania u mnie chyba to jest taka na płaski śrubokrę, ale mam z nią problem bo skubana nie hcce ruszyć i do tego jest do niej ciężki dostęp
-
zagadka Użytkownik archiwalnynapisał 26 lis 2010, 10:20 ostatnio edytowany przez zagadka 11 sie 2016, 20:53
mam pytanie do tej
dźwigienki ze zdjęcia nr 6 - ona po rozgrzaniu ma być po za tą rolką ?
jeśli nie jest po
za nią to co trzeba zrobić, żeby spadła ?A zaglądałeś w link, który podałem 3 posty wyżej?
-
zagadka Użytkownik archiwalnynapisał 26 lis 2010, 10:23 ostatnio edytowany przez zagadka 11 sie 2016, 20:53
ale mam z nią problem bo skubana nie hcce ruszyć i do tego jest do niej
ciężki dostępBo ta śrubka jest kontrowana, na klucz 7. Jak by kolega poczytał trochę to by wiedział wszystko.
-
kolokiler Użytkownik archiwalnynapisał 26 lis 2010, 13:33 ostatnio edytowany przez kolokiler 11 sie 2016, 20:53
nie zauważyłem tego linku już go biorę i oglądam
-
tomaszkowal89 Użytkownik archiwalnynapisał 26 lis 2010, 20:18 ostatnio edytowany przez tomaszkowal89 11 sie 2016, 20:53
mój problem z gaźnikiem rozwiązany !!! Regulacja 20zł choć chodziło o jakiś zastany elment z prawej strony gaźnika stojąc przodem do auta wystarczyło go nasmarować. Dziekuje za pomoc
26/42