Kupiłem tico 98' i problem z mega obrotami PROSZE O POMOC
-
Witam.
Przepraszam ,ze się wtrącę bo czytam i czegoś nie rozumiem.
Czy tu jest odwrotnie jak w innych autach????Tzn chodzi mi o położenie przepustnicy, normalnie to pod wpływem dodania gazu przepustnica się otwiera a tu przy normalnej pracy silnika po nagrzaniu i nie dodawaniu gazu przepustnica jest otwarta???
-
Witam.
Przepraszam ,ze się
wtrącę bo czytam i czegoś nie rozumiem.
Czy tu jest
odwrotnie jak w innych autach????
Tzn chodzi mi o
położenie przepustnicy, normalnie to pod wpływem dodania gazu przepustnica się
otwiera a tu przy normalnej pracy silnika po nagrzaniu i nie dodawaniu gazu
przepustnica jest otwarta???Słowo klucz...przepustnica rozruchowa
-
jutro po pracy zrobie zdjęcia i dodam
-
Słowo
klucz...przepustnica rozruchowaMyślałem że na wcześniejszych moich fotkach widać dokładnie o jakiej przepustnicy mowa.
-
Myślałem że na
wcześniejszych moich fotkach widać dokładnie o jakiej przepustnicy mowa.No ja wiem
-
zdjecia w załączniku
-
czy te zdjecia coś pomogły ? moge dodać inne fotki tylko których okolic. Prsze o rady od czego zacząć?
-
Popatrz na moje zdjęcie jeszcze raz i zrób fotki elementu tam zaznaczonego(żółte kółeczko) na zimnym i ciepłym
-
nie wiem czy dobrze myśle ale wg mnie mam przestawione ssanie tzn gdzieś czytałem że reguluje sie to na jakiś kreseczkach tzn ze kreski mają być prostopadle do siebie a sprawdzałem u mnie i są całkowicie inaczej
Regulacja śrubką wolnych obrotów praktycznie bez rezultatu , regulacja śrubką długość ssania bez rezultatu.
-
gdzieś czytałem że reguluje sie to na
jakiś kreseczkach tzn ze kreski mają być prostopadle do siebie... -
dzwoniłem do mechanika powiedział że moze być to a raczej najprawdopodobniej jakis zatkany kanalik od chłodzenia czy coś ogólnie chodziło mu o obieg wody. Wydaje mi sie iż nie podołam naprawie tego auta i bede musiał oddać go do mechanika.
MOże jest ktoś z okolic chrzanowa (kraków , katowice) kto mógł by pomóc
-
Pogadam (może jutro jak zdążę) z kumplami - serwisują Tico Cioci jednego z nich - warsztat jest w Jaworznie na Górnośląskiej
-
mam pytanie do tej dźwigienki ze zdjęcia nr 6 - ona po rozgrzaniu ma być po za tą rolką ?
jeśli nie jest po za nią to co trzeba zrobić, żeby spadła ? -
jakoś nie mogłem lepszych zdjęć zrobić za ciemno albo nie wiem co
dźwigienka troszkę się przesuwa między tym co zimny silnik, a zagrzany
faktycznie jak sobie ręcznie ją docisnąłem to wtedy otwarła się przepustnica jak minęła rolkę, albo jak była w końcowym położeniu kontaktu z nią
coś pisaliście o śrubce odpowiadającej za długość ssania u mnie chyba to jest taka na płaski śrubokrę, ale mam z nią problem bo skubana nie hcce ruszyć i do tego jest do niej ciężki dostęp
-
mam pytanie do tej
dźwigienki ze zdjęcia nr 6 - ona po rozgrzaniu ma być po za tą rolką ?
jeśli nie jest po
za nią to co trzeba zrobić, żeby spadła ?A zaglądałeś w link, który podałem 3 posty wyżej?
-
ale mam z nią problem bo skubana nie hcce ruszyć i do tego jest do niej
ciężki dostępBo ta śrubka jest kontrowana, na klucz 7. Jak by kolega poczytał trochę to by wiedział wszystko.
-
nie zauważyłem tego linku już go biorę i oglądam
-
mój problem z gaźnikiem rozwiązany !!! Regulacja 20zł choć chodziło o jakiś zastany elment z prawej strony gaźnika stojąc przodem do auta wystarczyło go nasmarować. Dziekuje za pomoc
-
Miałem podobny problem, pisze bo może to komuś pomoże gdy spotka go coś takiego. Wskakiwały mi wysokie obroty i nie chciały zejść. Poczytałem nasze forum i wykonałem następujące kroki:
-zmieniłem przepustkę winter/summer na summer
-wymieniłem mocno zasyfiony filtr powietrza (filtr kosztuje ok 20 pln, wymiana banalna)
-nasmarowałem WD40 ruchome elementy gaźnika z zewnątrz zdejmując tylko filtr powietrza i jego orurowanie żeby mieć lepszy dostępZadziałało, silnik mruczy aż miło. Nie dokonywałem żadnych dodatkowych regulacji (gaźnik można łatwo rozregulować) i ominąłem wizytę u mechanika : )
-
Witam, jedź, wyregulować gaźnik,ja w dawnym polmozbycie wyregulowałem za 35 zł