Gdzie kupić?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.

    Prawdopodobnie uszkodził mi się czujnik indukcyjny. Samochód odpala jak chce i kiedy chce. Po rozgrzaniu nie ma iskry i nie idzie już go odpalić. Wymienione palec, kopułka, pompa paliwa, świece, przewody WN, akumulator. Nie chciał bym się pchać w kolejne koszta i chciałbym zakupić sam czujnik indukcyjny, ale nigdzie w żadnym sklepie internetowym oraz allegro nie widzę samego czujnika może źle szukam ? Proszę o pomoc.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.
    Prawdopodobnie
    uszkodził mi się czujnik indukcyjny. Samochód odpala jak chce i kiedy chce. Po
    rozgrzaniu nie ma iskry i nie idzie już go odpalić. Wymienione palec, kopułka, pompa
    paliwa, świece, przewody WN, akumulator. Nie chciał bym się pchać w kolejne koszta i
    chciałbym zakupić sam czujnik indukcyjny, ale nigdzie w żadnym sklepie internetowym
    oraz allegro nie widzę samego czujnika może źle szukam ? Proszę o pomoc.

    Znaczy się "moduł"?


  • Użytkownik archiwalny

    Nie, nie czujnik indukcyjny. Tak ta część jest opisana w "Trzeciaku". Moduł idzie dostać bez problemu.


  • Użytkownik archiwalny

    Nie, nie czujnik
    indukcyjny. Tak ta część jest opisana w "Trzeciaku". Moduł idzie dostać bez
    problemu.

    To ten element co jest tam obok modułu?DObrze mi się wydaje?
    Ze szrotu może uda się?
    A masz może nr katalogowy?


  • Użytkownik archiwalny

    Dokładnie to jest to. No chyba jedynie będzie trzeba kupić ze szrotu. Widzę aparaty zapłonowe całe za ok 100 zł na allegro. Nr katalogowego niestety nie posiadam.


  • Moderator

    Nr katalogowego niestety nie posiadam.

    To sprawdź na stronie http://www.wolff.zabrze.stk.net.pl/TicoCzesci/44.htm Czy jest to część o numerze 6 na podesłanym rysunku? Jej numer katalogowy to 33140A78B00-000. Zdjęcie jest na stronie Fox Rzeszów http://www.fox.rzeszow.pl/T-CEWKA-APARATU-CZUJNIK-HALLA%284,23852,9881%29.aspx. Możesz poszukać po tym numerze katalogowym - google znajduje sporo sklepów, ale ceny raczej wysokie, porównywalne z całym rozdzielaczem zapłonu na Allegro. Ewentualnie zadzwoń do Fox Rzeszów - często mogą sprowadzić daną część do Tico (zwłaszcza nietypową) sporo taniej niż jest w cenniku na stronie.


  • Użytkownik archiwalny

    Dokładnie to jest to co pokazałeś. Dzięki wielkie. Teraz jedynie nie wiem co zrobić kupić używany cały aparat zapłonowy czy nowy czujnik...


  • Użytkownik archiwalny

    widzę, że drzonca mnie ubiegł. To będzie właśnie czujnik Halla. Fox Rzeszów to sprawdzona i solidna firma. Śmiało u nich kupuj.


  • Moderator

    Teraz jedynie nie wiem co zrobić kupić używany cały
    aparat zapłonowy czy nowy czujnik...

    Podzwoń po sklepach i zorientuj się ile ten czujnik w rzeczywistości kosztuje. Co do decyzji - musisz ją podjąć sam - ja na ogół wychodziłem z założenia że co nowe to nowe, używane już mam i nie wiadomo czy to co kupię będzie w lepszym stanie. Z drugiej strony nie jesteś pewny że chodzi właśnie o czujnik, a reszta Twojego rozdzielacza działa ok... Ideałem byłoby przełożenie na chwilę sprawnego czujnika z innego samochodu by na 100% potwierdzić diagnozę.


  • Użytkownik archiwalny

    Dzięki koledzy. Dam znać jak uruchomię mojego bolida ;-). Ostatnio mnie już wyprowadził z równowagi gasnąć na 4 pasmowym rondzie o godzinie 15 wrrr.


  • Użytkownik archiwalny

    Dokładnie to jest
    to. No chyba jedynie będzie trzeba kupić ze szrotu. Widzę aparaty zapłonowe całe za
    ok 100 zł na allegro. Nr katalogowego niestety nie posiadam.

    Ja bym szukał używanego aparatu zapłonowego i wydłubał bo widzę że cena tej cewki to okolice 95zł w różnych sklepach


  • Użytkownik archiwalny

    Prawdopodobnie uszkodził mi się czujnik indukcyjny.

    Sprawdzenie rezystancji czujnika indukcyjnego to 5 min.
    Czy sprawdziłeś szczelinę powietrzną ? Może tu jest błąd.
    Najlepiej najpierw sprawdzić a potem kupować.


  • Użytkownik archiwalny

    Pomimo tego, że czujnik miał "swoje" omy. To po wymianie tico odżyło. Kupiłem cały używany aparat zapłonowy i przełożyłem, mam nadzieję, że chociaż do marca pociągnie bo później mam zamiar zmienić autko ;-).



  • Pomimo tego, że
    czujnik miał "swoje" omy. To po wymianie tico odżyło. Kupiłem cały używany aparat
    zapłonowy i przełożyłem, mam nadzieję, że chociaż do marca pociągnie bo później mam
    zamiar zmienić autko ;-).

    Często tak jest z wszelkiej maści czujnikami. Też kiedyś długo walczyłem z czujnikiem spalania stukowego w Matizie - w końcu założyłem na próbę "nowy" czujnik (wykręcony na złomie) - w spoczynku mierzone miały identyczne parametry - a jednak w czasie jazdy ten "mój" wywalał co chwilę błąd.


  • Użytkownik archiwalny

    Teraz jeszcze mam inny problem. Rano zaważyłem, że nie uruchamia mi się do końca ssanie (3tys obr) jak to było wcześniej. Miałem tylko 1,5 tys i po rozgrzaniu za niskie obroty (ok. 700). Czy to może być sprawa, ze ustawiłem zbyt daleko czujnik od wirnika ? lub muszę po prostu wyregulować zapłon ?


  • Użytkownik archiwalny

    Pomimo tego, że
    czujnik miał "swoje" omy. To po wymianie tico odżyło. Kupiłem cały używany aparat
    zapłonowy i przełożyłem, mam nadzieję, że chociaż do marca pociągnie bo później mam
    zamiar zmienić autko ;-).

    To życzę powodzenia w poszukiwaniu czegoś nowego !


  • Użytkownik archiwalny

    Mam już "nagrany" samochód. Będzie nim Toyota Yaris 2003 rok.


  • Użytkownik archiwalny

    Mam pytanie.Czy moze ktos sie tu orientuje,dlaczego


  • Admin

    Mam pytanie.Czy
    moze ktos sie tu orientuje,dlaczego

    Tak, ja. Ponieważ

    Zapraszam wciąż i z uporem maniaka do zapoznawania się z wątkiem "Jesteś tu Nowy". Uporczywie będę się również domagał komunikatywności w wypowiedziach.


  • Użytkownik archiwalny

    Problem rozwiązany. Przez pomyłkę zapomniałem podpiąć wężyka który wchodzi do regulatora podciśnieniowego. Nie wiem jak mogłem o nim zapomnieć w każdym bądź razie ważne, że działa!


Log in to reply