Tico podłączenie obrotomierza


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, kupiłem obrotek do mojego tica z AutoGauge i nie wiem pod co dokładnie podpiąć kabelek do cewki. mam 3 kabelki czarny, czerwony i zielony, czarny wiadomo masa czerwony + i zielony gdzieś pod cewkę tylko nie wiem dokładnie gdzie. Mógłby ktoś mi powiedzieć albo zaznaczyć na zdjęciu? [img:right]http://mahoski.wrzuta.pl/obraz/7Ver2aZOWtL/fotka080[/img]

    Tu jeszcze instrukcja podłączenia:
    http://mahoski.wrzuta.pl/obraz/0c3D6geFmhf/skanuj0001


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, kupiłem
    obrotek do mojego tica z AutoGauge i nie wiem pod co dokładnie podpiąć kabelek do
    cewki. mam 3 kabelki czarny, czerwony i zielony, czarny wiadomo masa czerwony + i
    zielony gdzieś pod cewkę tylko nie wiem dokładnie gdzie.

    A poszukałeś wgl w archiwum?
    Nawet daleko nie trzeba szukać np. tu obrotek

    edit:

    daj fotkę tego obrotka


  • Użytkownik archiwalny

    Dzięki stary już wszystko podłączyłem

    A tu fotka:
    [img]http://mahoski.wrzuta.pl/obraz/0rTh5jroVg9/sfdsfdsfsdfg[/img]


  • Użytkownik archiwalny

    Na pewno działa na 3 cylindry? Gdzie i za ile go kupiłeś? Przyznam, że wpadł mi w oko:)


  • Użytkownik archiwalny

    Dzięki stary
    już wszystko podłączyłem
    A tu fotka:
    [img]http://mahoski.wrzuta.pl/obraz/0rTh5jroVg9/sfdsfdsfsdfg[/img]

    Nmzc
    Pamiętaj, szukajka prawdę Ci powie

    I jak to chodzi, pochwal się

    Ps. Fotkę daj jako załącznik


  • Użytkownik archiwalny

    Na pewno działa na
    3 cylindry? Gdzie i za ile go kupiłeś? Przyznam, że wpadł mi w oko:)

    Przecież pisał Auto Gauge

    Chcesz taniej, szukaj na alle


  • Użytkownik archiwalny

    Tak, na 3 cylindry z tyłu jest przesuwak i można ustawić na 3,4 lub6. Działa rewelacyjnie , podświetlanie równomierne na całej tarczy, jestem w 100% zadowolony i polecam go wszytskim Kupiłem na Allegro, trochę drogo bo 70zł ale warto było
    Jeszcze mnie jedno trapi, gdzie go zamontować? . Tak myślałem, żeby go jakoś wkomponować między zegary a dokładniej nad wskaźnikiem temp. a te trzy kontrolki przenieść na drugą stronę, ale przy tym by było baaardzo dużo roboty, myślałem też nad tym żeby go jakoś przymocować na lewy słupek i tak chyba zrobię tylko muszę jakiś uchwyt skombinować


  • Użytkownik archiwalny

    myślałem też nad tym żeby go
    jakoś przymocować na lewy słupek i tak chyba zrobię tylko muszę jakiś uchwyt
    skombinować

    Np. taki

    Albo taki


  • Użytkownik archiwalny

    Sam myślałem o wmontowaniu go w licznik i wyszło że, najmniej roboty było gdy wyrzuciłem wskaźnika paliwa a dałem w jego miejsce obrotek. I ta mam do tej pory, a wskaźnika paliwa zawsze można dać gdzieś w desce rozdzielczej.
    Kubak bym nie stosował bo sprzedałem taki bo dla mnie to wioska jest by obrotomierz byl poza licznikiem. A podłącza się ten kabelek do jednego przewody który wchodzi do cewki i tyle.


  • Użytkownik archiwalny

    No właśnie chciałbym uniknąć kupowania uchwytu za prawie 30zł z przesyłką
    Tak myślałem żeby zrobić takie coś trzymające go, i włożyć w uszczelki od drzwi i od szyby żeby się trzymało. Pozostaje mi tylko wymyślić z czego zrobić ten uchwyt, z plastiku ale skąd ja wezmę takie coś? Hmm poczekamy zobaczymy

    Ps. Jak bym chciał wykrecić licznik to muszę odkręcać całą deskę czy można się do niego dobrać w jakiś inny sposób?


  • Użytkownik archiwalny

    Ps. Jak bym chciał
    wykrecić licznik to muszę odkręcać całą deskę czy można się do niego dobrać w jakiś
    inny sposób?

    Wyciąganie licznika to prosta sprawa, trzeba jedynie uważać na linkę prędkościomierza.

    Zerknij pod górną obudowę licznika, są tam dwie śrubki, niżej licznika po bokach też dwie, obudowa ściągnięta, potem cztery widoczne już śrubki i gotowe


  • Użytkownik archiwalny

    Zerknij pod górną
    obudowę licznika, są tam dwie śrubki, niżej licznika po bokach też dwie, obudowa
    ściągnięta, potem cztery widoczne już śrubki i gotowe

    Aha no właśnie tak mi się wydawało, że gdzieś tam się to rozbiera, dzięki


  • Użytkownik archiwalny

    Aha no właśnie tak
    mi się wydawało, że gdzieś tam się to rozbiera, dzięki

    To nie takie trudne, powoli dasz radę tylko nie ciągnij licznika na siłę bo wyciągniesz linkę ze ślimaka, i potem będzie że licznik nie działa


  • Użytkownik archiwalny

    To nie takie
    trudne, powoli dasz radę tylko nie ciągnij licznika na siłę bo wyciągniesz
    linkę ze ślimaka, i potem będzie że licznik nie działa

    A da się ją jakoś odkręcić albo wyjąć z licznika żeby potem bez problemu ją spowrotem włożyć? heh żeby nie było jaj, że mi potem nie podejdzie albo coś


  • Użytkownik archiwalny

    A da się ją jakoś
    odkręcić albo wyjąć z licznika żeby potem bez problemu ją spowrotem włożyć? heh żeby
    nie było jaj, że mi potem nie podejdzie albo coś

    Da się, linka nie jest przykręcona tylko jest na wcisk, trzymają ją takie trzy małe blaszki, najlepiej to sięgnąć ręką pod kierownicę i spróbować delikatnie ściągnąć , nic się nie bój robiłem to ze trzy razy, bo na początku też nie wiedziałem co i jak założyłem a tu licznik nie chodzi, no to jeszcze raz i jeszcze raz i w końcu doszedłem, że to w ślimaku się linka wyciągnęła w końcu się udało . Jak odchylisz licznik to jeszcze będą dwie kostki z przewodami, ale one nie stanowią problemu. Dasz rade


  • Użytkownik archiwalny

    Spoko, jutro się za to zabiorę


  • Użytkownik archiwalny

    A da się ją jakoś
    odkręcić albo wyjąć z licznika żeby potem bez problemu ją spowrotem włożyć? heh żeby
    nie było jaj, że mi potem nie podejdzie albo coś

    Mniej więcej z częstotliwością jeden raz na pół roku piszę na forum sposób demontażu licznika wraz z odpięciem od niego linki...


  • Użytkownik archiwalny

    Jak
    odchylisz licznik to jeszcze będą dwie kostki z przewodami, ale one nie stanowią
    problemu. Dasz rade

    Dla mnie owe kostki stanowiły największy problem, ale to pewnie dlatego, że nie mam koreańskich paluszków


  • Użytkownik archiwalny

    Dla mnie owe kostki
    stanowiły największy problem, ale to pewnie dlatego, że nie mam koreańskich
    paluszków

    O te właśnie paluszki się rozchodzi Ja miałem problem tylko z linką


  • Moderator

    Dla mnie owe kostki
    stanowiły największy problem, ale to pewnie dlatego, że nie mam koreańskich
    paluszków

    Żeby rozłączyć kostki najprościej chyba jeszcze przed wymontowaniem licznika sięgnąć ręką od spodu, pod deskę (tak samo jak przy wymianie żarówek z kontrolek sygnalizacyjnych bez demontażu licznika). Od spodu jest sporo miejsca i można wtyczkę złapać całą ręką.


Log in to reply