Moje tico trafił maluch :(
-
Ale widzę podstawowy zestaw lakiernika piwo+papieros jest Swoją drogą zawsze podziwiałem ludzi samodzielnie przeprowadzających skomplikowane naprawy blacharsko-lakiernicze
a dziękuje :)lubie podłubać przy tiktaku choć nie zawsze na dobre mi to wychodzi bo ostatnio troche pogiołem tarcze hamulcową jestem totalnym amatorem wkońcu..
-
a dziękuje :)lubie podłubać przy tiktaku choć nie zawsze na dobre mi to wychodzi bo ostatnio troche pogiołem tarcze hamulcową jestem totalnym amatorem wkońcu..
Łomatko... Podczas garażowej naprawy? Jak tego dokonałeś???
-
Ja samodzielne działania kończyłem na mechaniczno-elektrycznych zabiegach. Za blacharkę nigdy nie miałem odwagi się zabrać.
-
Łomatko... Podczas garażowej naprawy? Jak tego dokonałeś???
dokonałem tego jak stare łożysko zaczeło mnie wnerwiać a temperatura powietrza spadła poniżej zera jedynym pocieszeniem jest to że tarcze nadawały się i tak już do wymiany a blacharka nie jest taka straszna, może groźnie na początek wygląda szlifowanie drzwi np szlifierką czy prostowanie jakimś młoteczkiem, szpachlowanie i malowanie to już sama przyjemność ale pozatym jest ok zbieram teraz na spawarke i będe wykonywał pełny zakres robót
-
dokonałem tego jak stare łożysko zaczeło mnie wnerwiać a temperatura powietrza spadła poniżej zera
Czyli niska temperatura, jak widać motywuje do działania
-
tyle że będę prawdopodobnie sam chciał to robić.
dopiero teraz przejrzałem załączniki i nie wydaje się być tragicznie, klape można jeszcze naprawić, zderzak naprostować i przykręcić, pozostaje kupno lamp i jedziesz dalej
-
Z klapą może być problem, jest załamana na rancie, zderzak ma połamane zaczepy, pewnie można kleić, tyle że ja nie mam pojęcia jakim klejem
-
początek wygląda szlifowanie drzwi np szlifierką czy prostowanie jakimś młoteczkiem,