prośba - fota ze srubami regulacyjnymi gaźnika
-
Witam. Przeglądnąłem forum o regulacji obrotów i jak dotychczas nie mogę znaleźć wątku z fotą jaką kiedyś widziałem. (były chyba na niej oznaczone śrubki w rożnych kolorach). Poza tym nie wiem czemu nie mogę otworzyć fotek jakie są pokazane w linkach. Niby ściąga le wielkość pliku - 0 b. (np tutaj - http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=sho...true#Post418979 ). Proszę albo o ukierunkowanie poszukiwań albo przesłanie foty na [email protected]
-
Nie wyświetlają się starsze wiadomości z forum Śruby regulacyjne:
- regulacja składu mieszanki (śrubka jest wyprowadzona na wężyku i łatwo dostępna z prawej strony gaźnika.
- regulacja obrotów na ssaniu ( śrubka do kręcenia przy wyłączonym silniku i wciśniętym pedale gazu bo wtedy ustawia się pionowo i jest wkręcona w dwignię linki gazu)
- regulacja wolnych obrotów na ciepło (śrubka ustawiona pod kątem 45 stopni widoczna z tyłu gaźnika pod taką dużą sprężyną)
Pozdrawiam.
-
zrobili nam psikusa na forum ale ja akurat wczoraj odnalazłem tę fotę
-
dziękuje pięknie. Właśnie o tą fotkę mi chodziło. Szkoda ze nie otwierają się linki zapisane w ulubionych bo tam zgromadziłem wiele tych, które mnie interesują.
Pozdrawiam -
dziękuje pięknie. Właśnie o tą fotkę mi
chodziło. Szkoda ze nie otwierają się
linki zapisane w ulubionych bo tam
zgromadziłem wiele tych, które mnie
interesują.Linków nie usuwaj,ponieważ po zmianie softu jeszcze wszystko jest nie ustawione.Administratorzy pracują nad tym.
-
Linków nie usuwaj,ponieważ po zmianie softu
jeszcze wszystko jest nie
ustawione.Administratorzy pracują nad tym.Ja natomiast wolę sobie takie ważne zdjęcia skopiować na dysk twardy
-
ja wolę stare forum ;p
-
Ja też, bo te jest dla mnie tragiczne i nie chodzi wcale o przyzwyczajenie do starego
-
Ja też, bo te jest dla mnie tragiczne i nie
chodzi wcale o przyzwyczajenie do staregoTo i ja się dołączę
Ma kilka fajnych opcji ale ciągle nie mogę się w 100% do niego przekonać
EOT bo nas Leo "odstrzeli"
-
Chciałbym podzielić się wynikami swoich prac z gaźnikiem.
Od pewnego czasu zaobserwowałem dość duże obroty silnika na "ssaniu". Postanowiłem skorzystać ze zdjęcia powyżej i komentarza ze szczegółowym opisem śrubek zamieszczonego na forum dość dawno.
Postanowiłem ruszyć tylko śrubke oznaczoną czarną strzałką. Wykręciłem ją o 2/3 obrotu. Obroty spadły.
Aby pokręcić należało dodać gazu, żeby śrubka stanęła pionowo. Oczywiście podczas próby zlokalizowania śrubki kilkakrotne wciśnięcie gazu spowodowało lekkie zalanie silnika przez działającą pompkę przyspieszającą w gaźniku - ale silnik dał się uruchomić. W czasie jazdy próbnej obserwowałem czy aby silnik w miarę rozgrzewania się nie ma tendecji do gaśnięcia - wszystko ok. Dziś rano po nocnym mroziku silnik ruszył bez zarzutu, w miarę rozgrzewania się nie gasł, nie dławił się. Narazie jest ok. Jedynie wydaje mi się, że nieco spadły obroty biegu jałowego, ale nie ma potrzeby ich podnoszenia - silnik dobrze wchodzi na obroty. Jeśli coś się bedzie działo niepokojącego to z pewnością o tym napiszę.
Chciałbym tylko jeszcze powtórzyć starą prawdę, która wypływa z mądrości zasobów forum, że gaźnik w Ticaczu jest ostatnią rzeczą, która może powodować nieprawidłową pracę silnika. Przed "grzebaniem" w gaźniku należy upewnić się, że stan układu zapłonowego (przewody, świece, kopułka, aparat zapłonowy), luzy zaworowe, jakość paliwa są właściwe.