Relingi od Una. Przykręcone na wylot w rynienkę, śruby wychodzą pod uszczelką w kabinie i nie widać nakrętek. Oczywiście zabezpieczone antykorozyjnie i dobrymi miękkimi uszczelkami. Zamontowałem w 2008. Bardzo przydatny patent pod wielkiego Boxa.
Oraz przy typowych pracach w ogrodzie:
dzygit
@dzygit
Najnowszy post utworzony przez dzygit
-
RE: Co dziś dłubałem w tico? (2014)
-
RE: Co dziś dłubałem w tico? (2014)
Znalazłem gdzieś przez google na stronach firmy oponiarskiej. http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/Starzenie_sie_opon,3,439,15.html - podobna informacja. Takie kółka są Ok'i nie odbiegają od tych z Navigatorami Dębicy kiedy były nowe.
Dzisiaj zamontowałem "nowy" intercoler do turbo:
oraz spojlery:Pozdrawiam
-
RE: Co dziś dłubałem w tico? (2014)
Bez paniki z tymi oponkami. Według przelicznika 1 rok magazynowania to 3 tyg używania.
Kupując 16-letnie gumki nieużywane mamy 48tygodni jeżdżone od nowości. Nikt nie zmienia gumek po 1/2 roku tylko po 4-rech latach. Czyli musiałyby leżakować 100lat żeby nie można było ich użyć. Niemniej na taki komplecik trzeba złomować 4 Tica -
RE: REGENERACJA ZACISKU HAMULCA
Super, juro demontuję drzwi i wciskam w wannę na 24.
-
RE: Co dziś dłubałem w tico? (2014)
Wymieniłem koła na nowe z oponami z '98 wszystkie 4 za stufkę. Zapasówki z odzysku. Jeżdżą, hamują b.dobrze i felgi błyszczą jak alusy.
Zakupiłem chłodnicę z wiatrakiem i owiewki Heko na przód. Wyregulowałem gaz i wyczyściłem ten zaworek od odpowietrzenia miski olejowej. Umyłem złoma. Cały koszt przeglądu wiosennego 240. Od dziewczyny usłyszałem dziękuję jak wsiadała żeby dojechać do Metra.
Pozdrawiam -
RE: Wybór OLEJU silnikowego - rozważania
10W40 Maxlife ze względu na dodatki sprawdził mi się w motocyklu i Ticusiu. Efekty są zauważalne w wyciszeniu silnika i nie ma masła w zaworze odpowietrzającym miskę olejową Tico.
-
RE: Nalepszy komplet hamulców przednich
Polecałbym tarcze i klocki firmy Zameto. Zagladałem do hamulców po dwóch latach i zużycie tych elementów jest niewielkie. Przejechałem 40tys.
-
RE: Uszkodzona osłona przegubu zewnętrznego
Tutaj wystawiają osłony GM ze smarem.
-
RE: Uszkodzona osłona przegubu zewnętrznego
Wymień osłonę na oryginalną jak nie chcesz robić tego co roku. Przegub wymyj dokładnie beną i zostaw oryginalny jeśli nie widać uszkodzeń. Cena gumki GM z prawdziwym smarem molibdenowym na Allegro 60pln. Jak pojechałem do nich do sklepu to dostałem jeszcze nakrętki piast do kompletu gratis . 4 godziny klęczenia przed zacnym pojazdem i obie gumki nowe. Momenty dokręcenia śrub w Trzeciaku. Potrzebne szczypce rozchylające do ringów które ostrzysz na końcu na płasko (jakby dwa płaskie śrubokręty) do rozchylenia sprężyny blokującej przegub. Potrzebny ściągacz do końcówek drążków kierowniczych z Makro za 8zł. Wahacza od zwrotnicy nie trzeba odpinać. Mechanik w Łomiankach bierze za to 200.
Pozdrawiam. -
RE: JAK DLUGO MOZNA JEZDZIC NA STUKAJACYCH PRZEGUBACH ?
Jak pękły oryginalne osłony (110tys) to do momentu wymiany przejechałem na jednym przegubie 300 a na drugim 500 km. Wymieniłem manszety na rzemieślnicze i dalej 60tys km. Teraz dałem oryginalne manszety Daewoo po 300km od pęknięcia (w przegubie było jeszcze trochę smaru). Przeguby są oryginalne po 170tys km. Po umyciu wyglądają bardzo dobrze i nie zamierzam wymieniać na podrabiany badziew.
Pozdrawiam.