prośba - fota ze srubami regulacyjnymi gaźnika


  • Użytkownik archiwalny

    Witam. Przeglądnąłem forum o regulacji obrotów i jak dotychczas nie mogę znaleźć wątku z fotą jaką kiedyś widziałem. (były chyba na niej oznaczone śrubki w rożnych kolorach). Poza tym nie wiem czemu nie mogę otworzyć fotek jakie są pokazane w linkach. Niby ściąga le wielkość pliku - 0 b. (np tutaj - http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=sho...true#Post418979 ). Proszę albo o ukierunkowanie poszukiwań albo przesłanie foty na [email protected]


  • Użytkownik archiwalny

    Nie wyświetlają się starsze wiadomości z forum Śruby regulacyjne:

    • regulacja składu mieszanki (śrubka jest wyprowadzona na wężyku i łatwo dostępna z prawej strony gaźnika.
    • regulacja obrotów na ssaniu ( śrubka do kręcenia przy wyłączonym silniku i wciśniętym pedale gazu bo wtedy ustawia się pionowo i jest wkręcona w dwignię linki gazu)
    • regulacja wolnych obrotów na ciepło (śrubka ustawiona pod kątem 45 stopni widoczna z tyłu gaźnika pod taką dużą sprężyną)
      Pozdrawiam.

  • Moderator

    zrobili nam psikusa na forum ale ja akurat wczoraj odnalazłem tę fotę


  • Użytkownik archiwalny

    dziękuje pięknie. Właśnie o tą fotkę mi chodziło. Szkoda ze nie otwierają się linki zapisane w ulubionych bo tam zgromadziłem wiele tych, które mnie interesują.
    Pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    dziękuje pięknie. Właśnie o tą fotkę mi
    chodziło. Szkoda ze nie otwierają się
    linki zapisane w ulubionych bo tam
    zgromadziłem wiele tych, które mnie
    interesują.

    Linków nie usuwaj,ponieważ po zmianie softu jeszcze wszystko jest nie ustawione.Administratorzy pracują nad tym.


  • Użytkownik archiwalny

    Linków nie usuwaj,ponieważ po zmianie softu
    jeszcze wszystko jest nie
    ustawione.Administratorzy pracują nad tym.

    Ja natomiast wolę sobie takie ważne zdjęcia skopiować na dysk twardy


  • Użytkownik archiwalny

    ja wolę stare forum ;p



  • Ja też, bo te jest dla mnie tragiczne i nie chodzi wcale o przyzwyczajenie do starego


  • Użytkownik archiwalny

    Ja też, bo te jest dla mnie tragiczne i nie
    chodzi wcale o przyzwyczajenie do starego

    To i ja się dołączę

    Ma kilka fajnych opcji ale ciągle nie mogę się w 100% do niego przekonać

    EOT bo nas Leo "odstrzeli"


  • Użytkownik archiwalny

    Chciałbym podzielić się wynikami swoich prac z gaźnikiem.
    Od pewnego czasu zaobserwowałem dość duże obroty silnika na "ssaniu". Postanowiłem skorzystać ze zdjęcia powyżej i komentarza ze szczegółowym opisem śrubek zamieszczonego na forum dość dawno.
    Postanowiłem ruszyć tylko śrubke oznaczoną czarną strzałką. Wykręciłem ją o 2/3 obrotu. Obroty spadły.
    Aby pokręcić należało dodać gazu, żeby śrubka stanęła pionowo. Oczywiście podczas próby zlokalizowania śrubki kilkakrotne wciśnięcie gazu spowodowało lekkie zalanie silnika przez działającą pompkę przyspieszającą w gaźniku - ale silnik dał się uruchomić. W czasie jazdy próbnej obserwowałem czy aby silnik w miarę rozgrzewania się nie ma tendecji do gaśnięcia - wszystko ok. Dziś rano po nocnym mroziku silnik ruszył bez zarzutu, w miarę rozgrzewania się nie gasł, nie dławił się. Narazie jest ok. Jedynie wydaje mi się, że nieco spadły obroty biegu jałowego, ale nie ma potrzeby ich podnoszenia - silnik dobrze wchodzi na obroty. Jeśli coś się bedzie działo niepokojącego to z pewnością o tym napiszę.
    Chciałbym tylko jeszcze powtórzyć starą prawdę, która wypływa z mądrości zasobów forum, że gaźnik w Ticaczu jest ostatnią rzeczą, która może powodować nieprawidłową pracę silnika. Przed "grzebaniem" w gaźniku należy upewnić się, że stan układu zapłonowego (przewody, świece, kopułka, aparat zapłonowy), luzy zaworowe, jakość paliwa są właściwe.


Log in to reply