Bylby ktos chetny na sprezyny lesjoforsa -40?? tanio :)
-
pisałem, że
przejechał, a jak to inna sprawaCzyli nie wiesz co by było z amorami po przejechaniu takiego odcinka.
Parę ładnych tras
po 1300 km zrobił z full załadowaniem, więc nie ma tego złegoPoza granicami naszego kraju się nie liczy!
-
Czyli nie wiesz co
by było z amorami po przejechaniu takiego odcinka.
Poza granicami
naszego kraju się nie liczy!Ja założyłem raz niskie sprężyny na tył, szkoda tylko, że nie były twardsze. Pojechałem dwa razy do Warszawy i z powrotem ze sporym obciążeniem i tak dobijało, że 1 amorek padł - cieknie z niego olej i stuka...
-
Czyli nie wiesz co
by było z amorami po przejechaniu takiego odcinka.przecież napisałem Ci, że na tym zestawie zrobiłem 30 tysi
Poza granicami
naszego kraju się nie liczy!wróż z fusów dalej, aaa i kup kulę od ruskich na targu, będziesz lepiej łapać zasięg
Ja założyłem raz
niskie sprężyny na tył, szkoda tylko, że nie były twardsze. Pojechałem dwa razy do
Warszawy i z powrotem ze sporym obciążeniem i tak dobijało, że 1 amorek padł -
cieknie z niego olej i stuka...jak od HB to się nie dziw ... sedany mają inne sprężyny.
-
Panowie wtedy ktos zabiera sprezyny ???
-
Kupowałbym ale dla 5mm nie ma sensu.
-
Ja chetnie kupie
-
Tak BTW, to od takich tematów jest giełda..
-
jak od HB to się
nie dziw ... sedany mają inne sprężyny.Paczałem w katalogu KYB i są takie same
-
Paczałem w katalogu
KYB i są takie samekayaba robi też springi ? Jak patrzyłem katalogi różnych firm to sedan zawsze miał inne springi.
-
kayaba robi też
springi ? Jak patrzyłem katalogi różnych firm to sedan zawsze miał inne springi.robi
-
Miałem wszystkie
możliwe obniżające sprężyny do swifta i nic nie przyciera na 14 a jeżdżę na 185/55
wiec szerokie. Śmiało zakładaj jeśli masz wąskie felgi o zbliżonym et do seriiOtóż to. Mi robi przycierki tylnych nadkoli (-40, 185/55/14) przy 6 osobach, a to raczej rzadko się zdarza W normalnych warunkach nie ma prawa nic dobić.
-
czy można założyć gumy usztywniające takie (NA) sprężyny tylne od góry? i czy na ta gumę (nr.13) można dać ta gumę podwyższającą czy najpierw na sprężynę i dopiero na to ta gumę (nr.13)? chodzi mi tylko o to żeby tył podnieść nieco a przód zostawić obniżony. Tak wiem zaraz się posypia teksty ze po co kupuje sprężyny obniżające a później podwyższam je gumami.Chodzi o podwyższenie 1-2cm nic więcej.
-
To nie są sprężny co obniżają o 80mm, tylko +/- 40mn, więc nie będzie zrywać błotników
-
Dokładnie, nie ma się czego bać jak już tu koledzy wyżej pisali.
-
No dobrze ale czy tak ogólnie można je włożyć na te sprężyny z tylu takie gumy?
-
No dobrze ale czy
tak ogólnie można je włożyć na te sprężyny z tylu takie gumy?wkładasz je zamiast zwykłych sprężyn i nie kombinuj ...
-
kształt mają ten sam tylko są krótsze to pewnie można łożyć te gumy.
-
Ponieważ temat dotyczy sprężyn i moje pytanie również, a w szukajce nie znalazłem odp, to zapytam tutaj.
Otóż planuje lekkie posadzenie swifta - jakieś 30-35mm, ale chciał bym aby samochód zachował zbliżone do seryjnych sprężyn właściwości tłumienia dziur.
Pytanie odnośnie sprężyn marki JAMEX miał ktoś, używa - warte uwagi, ceny i jak z komfortem?
Ewentualnie jakie sprężyny możecie polecić, które by się w miarę wpasowały w moje oczekiwaniaZanabyłem nowe oponki 185/50R14 i teraz, aby to ładnie wyglądało, suzuk musi troszkę zejść w dół
-
Mam jamexy, nie są komfortowe, wyryp na nich jest straszny aczkolwiek nie są jeszcze tak betonowe jak miałem na sprężynach od gwintu. Opony jakich ja używam z jamexami to 185/55 r14
-
jamexy są tak samo twarde jak apexy czy vogtlandy , betonu nie ma ale są na pewno twardsze od seryjnych sprężyn
Na 185/50/14 na pewno nie będzie miekko