-
Obecnie tak.
-
Tak więc muszę się
pożalić...
Jadę sobie dzisiaj
swiftem tak 80km/h, przede mną rower, za mną skoda fabia pierwszej generacji 5d, >Zaskoczylo mnie to, że przy około 6500obr skoda powoli przesuwała
się do przodu (dalej odpuscilem gdyz pasazerka nie majac rozeznania w sytuacji
zaczela sie na mnie drzec...) aczkolwiek wydaje mi sie ze ten niewielki zapas raczej
by mi nie pomógł. Tak więc...
Jestem zły!ale zdajesz sobie sprawe ze do fabi byl montowany 1.9tdi ?
ktory seryjnie mial 90/110kM
a po virusie (znam takich) mial ~190kM
-
Skoda mogła mieć więcej kucyków i brak nalepek z tyłu.
-
Obecnie tak.
chyba nie bardzo lekkie to 1000 z hakiem nie 1220
ktory seryjnie
mial 90/110kM
a po virusie (znam
takich) mial ~190kM130KM w wersji RS w 5D hatchu
-
130KM w wersji RS w
RSke latwo poznac a pozatym takich malo jezdzi
zawirusowanych jest znacznie wiecej5D hatchu
a widziales kiedys fabie 3d ?
-
RSke latwo poznac
a pozatym takich malo jezdzi
zawirusowanych jest
znacznie wiecejmoże akurat kolega jej nie rozpoznał
a widziales
kiedys fabie 3d ?to się tyczyło tej wersji silnikowej, która była dostępna w 5D hatchu tylko z tego co pamiętam. Nie było jej ani w kombi, ani w sedanie
-
1220 kg to lekkie
auto ?Kurde, co Ty Hellsuś, fabia aż tyle waży? Przecie to nie jest większe od swifta...
-
Kurde, co Ty
Hellsuś, fabia aż tyle waży? Przecie to nie jest większe od swifta...tyle waży RS-ka.
Najsłabsze 5D hatch coś ponad 1 tonę. Kombi i sedan ok. 1100kg -
fiat 500 waży ok tony a jest mniejszy od swifta, fabia z tdi waży spokojnie 1200
-
Kurde, co Ty
Hellsuś, fabia aż tyle waży? Przecie to nie jest większe od swifta...Niestety, auta się rozrastają i coraz cięższe są. Ciężko teraz znaleźć nowe auto ważące mniej niż tonę. Elektronika i tym podobne bajery swoje robią.
-
Na RS to nie wyglądało, zresztą opierając się na danych technicznych to najszybsze seryjne fabie mają 9.5 do 100 a tu mniej więcej taki sprint był więc faktycznie jedynym rosądnym rozwiązaniem wydaje się, że to był jakiś modzony diesel (chociaż i tak chyba trzeba z 7 biegów zmienić zeby rozbujać diesla do 100km/h a przecież to utrata cennych ułamków sekund )
Do czego to doszło żeby diesle sobie na tyle pozwalały, powinni zabronić sprzedaży tego przynajmniej przed ukończeniem 50 roku życia (benzyne tjuningowana raczej wykluczam bo to by byl totalny przerost formy nad treścią )
Ale lepiej i tak sprawdze kompresje
-
Może miał chipowaną skodzine na 140 KM to nie miałeś szans poprostu.
-
Na RS to nie
wyglądało, zresztą opierając się na danych technicznych to najszybsze seryjne fabie
mają 9.5 do 100 a tu mniej więcej taki sprint był więc faktycznie jedynym rosądnym
rozwiązaniem wydaje się, że to był jakiś modzony diesel (chociaż i tak chyba trzeba
z 7 biegów zmienić zeby rozbujać diesla do 100km/h a przecież to utrata cennych
ułamków sekund )jechałem 150KM Golfem IV i power to miało ... też jakiś ścigant w Cinqe chciał się sprawdzić, a ja musiałem zmienić pas na jego potem, co by skręcić w ulicę, więc z krzyżówki wąchał tylko smród paliwa
-
więc z krzyżówki wąchał tylko smród paliwa
Jakie te golfy badziew, człowiek by się spodziewał że spaliny a tu paliwo sie z rury leje... -
Jakie te golfy
badziew, człowiek by się spodziewał że spaliny a tu paliwo sie z rury leje...spalanego paliwa, jeśli ma to być dokładne stwierdzenie, a nie przenośnia jak wcześniej
-
Ale i tak szkoda, że się dopiero w wydechu spala
-
chyba nie bardzo
lekkie to 1000 z hakiem nie 1220Teraz nie ma takich samochodow.
Skończyla sie mania produkowania 800kg Golfow, Swiftow..
Teraz buduje sie bezpeiczne auta, dlatego wiecej wazaWatpie zeby ta Fabia była 1.9 TDI , disle mulą.
Sam mam 1.0 i starty z pod swiatel mam mega.
Benzynka napewno nie, bo nie widzialem nie wiadomo jakich silnikow w fabi, a 1.4 to za slabe na 1300kg.
Mysle z pooprostu Twoj Swift juz nie jest tak energiczny jak kiedys, ma przeciez swoje lata, swoje przejechane. Mowisz ze katujesz mu 6500 dwa razy w roku ? Moze tutaj przyczyna. Przeciez to Gti, one lubią tak czesciej -
Watpie zeby ta
Fabia była 1.9 TDI , disle mulą.
Sam mam 1.0 i
starty z pod swiatel mam mega.to zasmucę Cię - z tym mułem jak to nazwałeś miał byś problem ... ( prócz 1.9 SDI )
Co by z nim się zmierzyć, to musiał byś mieć co najmniej 1.3 8V z krótką skrzynią, tak nawet 1.4 TDi czy chcesz czy nie, szybciej się zbierze.Benzynka napewno
nie, bo nie widzialem nie wiadomo jakich silnikow w fabi, a 1.4 to za slabe na
1300kg.Fabia 1.4 waży ok. 1050 kg ... pamiętaj że były 3 wersje tego silnika 68KM, 75KM i 100KM.
Co do większych benzynowych silników, masz przykład SWAP-u : -
Co do większych
benzynowych silników, masz przykład SWAP-u :
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Fabia/11138Fajne ma felgi ta Skoda
-
Polecam jeszcze bardziej pierdołowaty samochodzik do zdołowania się na światłach; Hujdaj i30.
Wersja 140konna ma nieprawdopodobne odejście i niestety ale można sobie zepsuć dzień.
Nawiasem mówiąc dyskusja nieco opiera się o diesle w ogóle. W tym temacie nieraz się słyszy, że diesle się kończą, niedługo odejdą w zapomnienie, etc. Drogi serwis, skomplikowane jednostki, a do tego kiepska ropa wpływająca na wszystkie podzespoły powodują opinie że diesle się psują, itd.
Tylko wtedy jak szukam alternatywy to myślę o wskazaniu podobnego seryjnego silnika benzynowego o zbliżonej pojemności, który miałby ca300Nm, w granicach 9s do 100km/h, 220km/h max i spalaniu 6,5l/100km i wtedy nic do głowy nie przychodzi.