Crash test Swift
-
http://moto.onet.pl/1604880,1,predkosc-zabija-wlacz-myslenie,artykul.html?node=2
Poznajecie koledzy? no to noga z gazu..
-
http://moto.onet.pl/1604880,1,predkosc-zabija-wlacz-myslenie,artykul.html?node=2
Poznajecie koledzy? no to
noga z gazu..trzeci raz to dzisiaj widzę już na forum...smutne to jest jak się na to patrzy i skłania do myślenia...
-
moze co na allegro bedzie z niego?
-
trzeci raz to dzisiaj widzę
już na forum...smutne to jest jak się na to patrzy i skłania do myślenia...dokładnie ... trzeci raz ... mod chyba zrobi kuku temu tematowi
-
Jeśli go kupił jakiś tam instytut czegoś tam z ruchem drogowym, jak to w TVN mówili (bo było, że ten instytut ten crash test zrobił żeby uzmysłowić co się dzieje z autem przy 80 km.h) to wątpię żeby się w coś takiego bawili, raczej na złom pójdzie. Swoją drogą ciekawe czy specjalnie wzięli swifta żeby ludzie jeszcze bardziej się bali jak zobaczą co się dzieje z takim autkiem i myśleli, że każdy pomyśli, że jego autko też się tak pogniecie czy to totalny przypadek?
-
to tylko cała prawda na temat swifta..
a może zrobią test swift vs modus..tak OT zdrowia życzę wszystkim użytkownikom swiftów, ja się swojego pozbywam w maju najdalej w czerwcu..
-
tak OT zdrowia życzę
wszystkim użytkownikom swiftów, ja się swojego pozbywam w maju najdalej w czerwcu..Właśnie to miałem na myśli mówiąc że skłania do myślenia...generalnie też zacząłem przez ten materiał myśleć o pozbyciu się mojego swifta, lubię go strasznie ale chyba jeszcze bardziej lubię moje zdrowie i życie..
-
Właśnie to miałem na myśli
mówiąc że skłania do myślenia...generalnie też zacząłem przez ten materiał myśleć o pozbyciu
się mojego swifta, lubię go strasznie ale chyba jeszcze bardziej lubię moje zdrowie i życie..większość małych Japończyków z tamtego okresu składa się tak samo jak swift - czyli jak papier ... smutne lecz prawdziwe
-
Ehh gadanie... kupią sobie auta z ABSami,ESP,poduszkami kołdrami i innymi czujnikami hamowania za szybkiego zbliżania się do aut a i tak się ludzie zabijają,jak to jest..przecież mają po 5 gwiazdek i pełno "pierza" w około? Fakt Swift nie jest bezpieczny ale chyba sobie każdy to uświadamia i bierze na to wzgląd
-
Ehh gadanie... kupią sobie
auta z ABSami,ESP,poduszkami kołdrami i innymi czujnikami hamowania za szybkiego zbliżania się
do aut a i tak się ludzie zabijają,jak to jest..przecież mają po 5 gwiazdek i pełno "pierza" w
około? Fakt Swift nie jest bezpieczny ale chyba sobie każdy to uświadamia i bierze na to
wzgląddokładnie, jak masz się zabić i masz pecha ( czyli bycie w nieodpowiednim czasie, w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiedniej porze ) to nawet Lexus nie pomoże ...
-
dokładnie, jak masz się zabić
i masz pecha ( czyli bycie w nieodpowiednim czasie, w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiedniej
porze ) to nawet Lexus nie pomoże ...Tylko, że tak jak mówisz być w nieodpowiednim miejscu w nieodpowiednim czasie swiftem nie daje Ci żadnych szans na przeżycie a innym autem, bezpieczniejszym, myślę, że Ci to daje i o to chodzi. Myślę, że w swifcie nawet przy 60 czołówka z innym pojazdem, który będzie miał 60 to dla Ciebie śmierć albo kalectwo...
-
Tylko, że tak jak mówisz być
w nieodpowiednim miejscu w nieodpowiednim czasie swiftem nie daje Ci żadnych szans na
przeżycie a innym autem, bezpieczniejszym, myślę, że Ci to daje i o to chodzi. Myślę, że w
swifcie nawet przy 60 czołówka z innym pojazdem, który będzie miał 60 to dla Ciebie śmierć
albo kalectwo...Poduszka Ci nie wypali i też możesz być kaleką. Dziękuję Zauważ,że jak wsiadasz do auta,które ma poduchy i te różne systemy to inaczej myślisz,że sobie pozwolisz na więcej bo przecież w razie czego poducha wypali i będzie ok... Czujesz się bezpieczniej i na więcej sobie pozwalasz,nie jest tak?
-
Czujesz się bezpieczniej i na więcej sobie pozwalasz,nie jest tak?
Nie jest tak. Ja tam nie mysle czym akurat jade, wszystkimi samochodami jezdza tak samo.
-
dokładnie, u mnie jest tak samo, nieważne którym samochodem prowadzę i tak mam takie same prędkości, a zimą swiftem nawet szybciej niż 5cio gwiazdkowymi renówkami starych
-
Witam
jest tylko jedno ale, ten Swift "jechał" 80kmh i uderzył w betonową nieodkształcalną ścianę, testy euro NCAP są przy 64kmh i jest to deformująca się bariera, więc pewnie większość aut wyglądało by podobnie do swifta, a z tego co pamiętam ( ale nie mogę teraz znaleźć ) to Swift dostał 3 gwiazdki, czyli tyle co np. Citroen Nemo z 2010 roku. I tak lepiej jeździć ostrożnie i uważać na innych.
-
"Prędkość zabija. Włącz myślenie" no chyba wiekszej bzdety juz nie mogli wymyslic
to co jak przekrocze 200km/h to automatycznie zgine?
paranoja
-
Coz... cel badania zostal osiagniety. Wzieli stare auto, ktore wiadomo jak sie zlozy, betonowa przeszkode i rozpedzili samochod do predkosci z jakimi auto miejskie spotyka sie dosc rzadko (na trasie to oczywiscie zupelnie inna bajka, ale nie zapominajmy, ze swift jest autem miejskim) wypadek przy 80km/h to w moim przypadku wersja kamikadze (jakbym w ogole nie rozpoczal hamowania).
Pytanie tylko co tak naprawde udowadnia to zderzenie - ze stary samochod sie sklada? Jesli tak to gratulacje. Problem w tym, ze ludzie czesto przesiadajac sie do nowych samochodow, zostawiaja mozgi w starych. Ostatnio dosc czesto podrozuje szosa lubelska (s17) ilu tam idiotow powoduje niepotrzebnie niebezpieczne sytuacje, to az milo i niestety gro z nich to paniska w lsniacych SUVach. Nie ma co generalizowac oczywiscie, ale niestety ludzie czesto zbyt ufaja technice, zapominajac, ze ona nie zastapi mozgu.
-
i rozpedzili samochod do predkosci z jakimi auto miejskie spotyka sie dosc rzadko (na trasie to oczywiscie zupelnie inna bajka,
80km/h to dla mnie prędkość przelotowa i bardzo często osiągam ją w mieście, a i nie jestem najwolniejszy... a pojedź do wawki to się okaże, że jestem zawalidrogą
dosc czesto podrozuje szosa lubelska (s17) ilu tam idiotow powoduje niepotrzebnie
niebezpieczne sytuacje, to az milo i niestety gro z nich to paniska w lsniacych SUVach.niestety tak jest, ludziska nie umieją zjechać metr w bok żeby ktoś z tyłu mógł bez obaw wyprzedzać
-
testy euro NCAP są przy 64kmh i jest to deformująca się bariera
tylko, że w testach NCAP moasz uderzenie 50% czyli energia uderzenia skupia się na połowie przodu pojazdu, poza tym samochód przeważnie bardzo mocno "odskakuje" w bok czego w teście 100% nie ma,
uderzenie 80km/h w drzewo pewnie skończyło by się rozerwaniem auta a wszyscy podróżujący swiftem zginęliby w wypadku..
moim zdaniem test jest dobry bo pokazuje skutki uderzenia w mur, czego nigdy nie pokazują, a tu proszę masakra niewiniątek wychodzi.. -
Test dobry... jak ktoś wali Swiftem w mur, ale to raczej nie częste, bo przeważnie wali się w kogoś lub ktoś w nas. Jak już wspominałem nawet Mercedes S klasy lub BMW 7 po czymś takim wyglądało by podobnie, przypomnę że te auta ważą ze 2 razy tyle co Swift wiec i uszkodzenia większe, bo energia większa. Nie twierdze, że Swift jest super bezpieczny itp. ale nie należy popadać w paranoje i zaraz sprzedawać wszystkie Swift. Ale swoją drogą chyba lepszy cały Swift niż np. Golf pospawany z 3, których też niemało u nas jeździ. A już całkiem na marginesie ja jeżdżę Swiftem w KJS itp. ale żona ma duże kombi... :-) i nie daje jej Swifta ze względów bezpieczeństwa.